آخرین مدهای شلوار زنانه | fashion

با وجود بحران‌های اقتصادی، بازهم ما مجبوریم لباس بخریم مخصوصا که در زمان خریدهای نوروزی است و یکی از قدیمی‌ترین سنت‌های ایرانیان خرید لباس عید است، پس چه بهتر که آنچه را که قرار است بخریم مد روز و شیک باشد. در حال حاضر علاوه بر انتخاب مدهای جدید و زیبا باید به کیفیت و قیمت لباس هم توجه کرد.

بهار و تابستان امسال زمان دقت و احتیاط لازم در انتخاب لباس‌ها و لوازم جانبی مد و توجه به قیمت و کیفیت آنها است. امسال بیشتر از گذشته باید مطمئن بشوید که خریدتان با درآمدتان مناسب است.

ما از امروز طی چند مقاله مدهای اصلی بهار و تابستان سال 1388، ( 2009 میلادی) را برای شما شرح خواهیم داد. در این مقاله جدیدترین مدل‌های شلوار را بررسی می‌کنیم. ضمن آنکه باز هم یادآوری می‌کنیم که طیف‌های رنگ زرد، رنگ مد سال آینده هستند.
 

 

شلوارهایی مناسب اندامتان بپوشید

وجود شلوارهای پاچه گشاد یا شلوارهای تنگ به این معنی است که امسال هردوی این مدلها مد است. مثل همیشه مد با هردرآمدی قابل تطبیق است.
 
 
ممکن است در این فصل بعضی شلوارها از سایر مدلها اهمیت بیشتری داشته باشد، اما به هر حال در سال 2009 شلوار یکی از اصلی‌ترین مدهای سال است و زمان پوشیدن مدل شلوارهای زنانه‌ای است که بیش از همه به شما می‌آید، خواه شلوارهای پاچه گشاد و خواه شلوارهای تنگ وچسب. برای بسیاری از خانم ها ممکن است یک مدل شلوار گشاد که در قفسه لباسشان دارند و قبلا آن را نپوشیده‌اند، نمونه خوبی باشد.
 

مدل‌های شلوار بهار88 ( 2009)

شلوارهای با پاچه‌های تنگ وباریک امسال از مدهای اصلی است، این شلوارها در کمرگشاد و پلیسه دار و در قوزک پا تنگ است.
 

این مدل شلوارها سال 1980 خیلی مد بود و امسال دوباره به مد بازگشته است.

شلوارهایی که پاچه آنها به تدریج تنگ می‌شود، ابتدا در ساق‌جورابی‌ها، شلوارهای جین و فاستونی تنگ ظاهر شد. همانطور که قبلا گفتیم در پاییز و زمستان 2009/2008 توجه و علاقه زیاد به ساق‌های طرحدار و رنگی مشاهده شد. این ساق‌ها بیش از سایر دهه ها مورد توجه قرار گرفت و مد شد.

اگر شما در زمستان به پوشیدن ساق‌های تیره رنگ داشتید، ساق‌ جورابهای رنگی را برای بهار انتخاب کنید. ساق‌های سفید در دهه 1960 بسیار رایج و محبوب بود و احتمالا در روزهای بهاری بازهم مد خواهد شد.
 
 
برای فصل تابستان، شلوارهای پاچه تنگ تا قوزک پا یا شلوار جین و فاستونی با پاچه تا خورده ظاهری جدید و مد خلق می کند. ساق های کوتاه یا شلوار جین و فاستونی کوتاه تا روی نرمه ساق پا که با بلوز یا پیراهن های دامن کلوش پوشیده می‌شود، بازهم یکی ازمدلهای محبوب پوشیدن شلوار در فصل تابستان است.
 
 
شلوارهای تنگ و باریک که در قسمت قوزک پا خیلی تنگ و چسب است و با زیپ و دگمه تزئین شده است نیز یکی از مدلهای بهار و تابستان امسال است. بیشتر مدل شلوارها در کمرگشاد و در قوزک پا تنگ است و دگمه دار و بدون زیپ است.
 
 

بازگشت شلوارهای کتان

امسال انواع شلوارهای کتان و جین در مدل‌های متفاوت یافت می‌شود.
 
 
مدل‌ کتان سنگشورشده، مدل ساییده و پاره شده، شلوار کتان شل و گشاد، مدل شلوار کتان که پاچه‌های آن از زانو به پایین به تدریج گشاد می‌شود و در کمر چسب و تنگ است، کتان تیره،کتان کمرنگ، و خلاصه انواع مدل‌های کتان را با خیال راحت انتخاب کنید و بدانید طبق مد هستید.
 

بازگشت لباس‌های یک تکه زنانه

امسال دوباره مدل یک تکه شامل شلوار و بلوز متصل به هم مد شده است.
 
لباس‌های یک تکه زنانه شبیه چتر بازان، پاچه‌های گشادی دارد که برعکس مدل شلوارهایی است که در کمرگشاد و در قوزک پا تنگ است
 
 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آخرین مدلهای سال

insert_link

local_library موزیک بدون کلام | MIDI |بخش یازدهم

insert_link

local_library موزیک بدون کلام | MIDI |بخش دهم

insert_link

local_library موزیک بدون کلام | MIDI |بخش نهم