راه‌های شیک‌پوشی با تی شرت

وجود تی‌شرت مانند یک شلوار جین در کمد لباس یک مرد ضروری است. نحوه استفاده از تی‌شرت به سلیقه خود شما باز می‌گردد، که در چه موقعیتی از آن استفاده کنید. بعضی تی‌شرت‌ها کلاسیک و بعضی‌ها اسپرت و بعضی دیگر مطابق با مد روز هستند. اگرچه پوشیدن آنها بدون محدودیت زمانی است و همیشه شما می‌توانید یک تی‌شرت را با لباس‌های دیگرتان ست کنید، اما اصولی نیز وجود دارد که با دانستن آن شما بهتر تی‌شرت‌هایتان را انتخاب و به تن خواهید کرد. ما در اینجا نمونه‌هایی از انواع تی‌شرت را بررسی می‌کنیم، شما هم ببینید در کمد لباس‌های خود کدام مدل از نمونه‌هایی که ما به شما معرفی می‌کنیم را دارید و چگونه باید آن را ست کنید:

تی‌شرت یقه بلوزی:

این نوع تی‌شرت مورد استفاده اکثر آقایان از گلف‌بازان تا جوانان است. امروزه این نوع تی‌شرت صرف نظر از تیپ شما می‌تواند مورد استفاده شما قرار گیرد و موجب خلق ظاهری فوق‌العاده برای شما شود.
 
سعی کنید در ماه‌های گرم تابستان از این تی‌شرت به کرات استفاده کنید، می‌توانید این مدل تی‌شرت ها را با رنگ‌های شاد و طرح های زیبا انتخاب کنید. تنها چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که از پوشیدن این تی‌شرت به صورت تکرنگ از سر تا پا خودداری کنید. مثلا اگر تی شرت یقه بلوزی کرم دارید با شلوار شکلاتی یا جین ست کنید و سراغ یک شلوار کرم یا رنگ روشن نروید.

تی شرت‌ یقه ملوانی و یقه گرد:

در انگلستان جدید در اروپا، پیوندی بین شغل و مد ایجاد شده است. شما چه بر روی بارانداز کار کنید، چه با یک کشتی تفریحی سفر کنید، این نوع تی‌شرت مناسب شرایط شما است. شما می‌توانید از مدل آستین بلند آن به همراه یک شلوار کتانی استفاده کنید. اگر شما دارای هیکل مناسب یا درشت هستید از پوشیدن مدل‌های دارای حاشور و راه‌های افقی،بدلیل اینکه شما را بیش از اندازه بزرگ نشان می‌دهد بپرهیزید.
 
ضمناْ این نوع تی‌شرت ازنظر جنس برای تابستان طراحی شده است، از پوشیدن آن در فصل زمستان خودداری کنید.

برای اینکه با پوشیدن این تی‌شرت ظاهری فریبنده داشته باشید بهتر است آن را با یک کت اسپرت و شلوار جین یا کتان ست کنید.

تی شرت‌ گرافیکی:

داشتن ظاهری متفاوت و عالی با پوشیدن یک تی‌شرت گرافیکی برای اولین بار احساس می‌شود. این مدل تی‌شرت‌ها باید در کمد لباس همه مردان شیک پوش باشد. شما می‌توانید این مدل تی‌شرت را با هر شلواری که در کمد خود دارید بپوشید.
 
این مدل تی‌شرت را با شلوار جین تیره یا مخمل کبریتی ست کنید. برای مهمانی عصر نیز می توانید این مدل‌ تی‌شرت را با کت اسپرت ست کنید.
ادامه دارد ...

ترجمه و تاليف در واحد ترجمه سايت دوخت

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - درمان با طب فشاری

insert_link

local_library کیک فنجانی با پنیر

insert_link

local_library شیرینی بیسکویت با توفی

insert_link

local_library کیک با رویه شکلاتی (دورنگ)