ست لباس عصر برای دختران و خانم‌های جوان درشت اندام

امروز یک ست شاد و سرزنده برای دخترها و خانم‌های جوان که اندام درشتی دارند انتخاب کردم.  خانم‌های سایز بزرگ عادت کرده‌اند از رنگ‌های تیره استفاده کنند تا لاغر دیده شوند اما شما می‌توانید از رنگ‌ها لذت ببرید و در عین حال متناسب‌تر دیده شوید. پیراهن این ست، یقه هفت بلندی دارد که موجب می‌شود سینه‌های درشت، کوچکتر دیده شود، همچنین آستین‌های پفی پیراهن، کمر پهن را باریکتر نشان می‌دهد.

البته یادآوری می‌کنم این ست برای اندام متوسط و کوچک هم مناسب است فقط اگر قد کوتاهی دارید قد پیراهنتان تا روی زانو باید باشد. اگر قدتان بلند است پیراهن می تواند تا 20 سانتیمتر زیر زانویتان نیز باشد.
عکس زیر را ببینید و جزئیات را با دقت مطالعه کنید.
 
 

پیراهن یقه هفت طرح دار:

این پیراهن با یقه هفت بلندی که دارد برای خانم‌ها و دختران جوانی که سینه‌‌های بزرگی دارد مناسب است همانطور که در مطالب مختلفی توضیح داده‌ایم یقه هفت بلند سینه‌ها را کوچکتر نشان می‌دهد.
 
همچنین کمر این پیراهن چون بالای شکم قرار می‌گیرد و روی شکم چین می‌خورد اگر شکم داشته باشید مخفی می‌کند و شما را متناسب نشان می‌دهد.
در قسمت پشت پیراهن زیپ مخفی وجود دارد. طرح‌های درشت پارچه ابریشمی این پیراهن نیز برای اندام درشت مناسب است.
 
 
این پیراهن را برای یک مهمانی عصر با جوراب‌های ساق بلند رنگ پا یا براق کرم و کفش‌های پاشنه بلند ست کنید.
 
 

گردنبند:

با این پیراهن یقه هفت یک گردنبند که تا روی سینه شما قرار بگیرد بندازید. اگر اندام درشتی دارد از آویز ظریف و متوسطی انتخاب کنید و اگر اندام ظریفی دارید مدل ظریف و کوچکی را ست کنید.
 
 

کیف:

این پیراهن را با یک کیف دستی ارغوانی، بنفش یا آبی کاربنی ست کنید. این نمونه کیف برای هر اندامی مناسب است و به شما ظرافت زنانه می‌دهد.
 
 
 یک چنین کیفی برای هر مهمانی رسمی شیک و زیباست.
 
 

کفش خاکستری براق:

این کفش زیبای پاشنه بلند با رنگ براق خاکستری با بسیاری از دامن و پیراهن‌های شما به خوبی ست می‌شود. این کفش 12 سانتیمتر پاشنه دارد و از جنس چرم است. مشابه این کفش را در فروشگاههای مختلف کفش می‌توانید پیدا کنید.
 


نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library آموزش یوگا - یوگا و درمان سردرد

insert_link

local_library آموزش یوگا - مبحثی در شناخت تمرکز و تربی

insert_link

local_library دستورالعمل های استيل شروع ، قدمها و پرتا