مردان متوسط و بهترین نحوه لباس پوشیدن

 

اگر شما خیلی قدبلند یا خیلی قدکوتاه نیستید و شکم خیلی بزرگی ندارید، این مقاله به درد شما خواهد خورد. کار سختی نیست که لباس های مناسب خود را بیابید، زیرا بیشتر لباسها اندازه شما است.

لباس مناس شما  برای محیط کار

1- کت دو دگمه با پارچه ای که راه های باریکی دارد، همیشه انتخابی کلاسیک برای یک مرد متوسط اندام است، اما با انتخاب اندازه های نامناسب، این فرد فقط یک مرد متوسط به نظر می رسد. اطمینان حاصل کنید که شانه های کت به خوبی مناسب شانه های شما است.

 

 

2- آستینهای کت باید مچ دست شما را بپوشاند، نه روی دست شما را و تقریبا باید یک سانتیمتر از آستین پیراهنتان از زیر آن دیده شود.

3- شلوارهایی که جلوی صافی دارند، معمولا نیازی نیست که پایین پاکتی داشته باشند، اما شلوارهای پلیسه دار نیاز به پاکتی دارد تا وزن اضافی در قسمت پایین ایجاد کند و تیزی خط اتوی شلوار را حفظ کند.

5- فقط با پیراهن های مردانه رسمی کراوات بپوشید، نه با پیراهن های اسپرت یقه باز. پیراهن های مردانه دور گردن شخص را می گیرد و برای پوشیدن با کراوات مناسب است. برای تعیین اندازه مناسب و راحتی خودتان، باید بتوانید دو انگشت خود را در یقه بسته شده پیراهن قرار بدهید.

 

 

لباس مناسب شما برای تعطیلات و گردش

1- کت اسپرت کلاسیک بسیار کم استفاده می شود. اما این مدل بهترین روش برای صمیمی بودن است.

 

 

 

2- بازهم مناسب بودن شانه های ضروری است. مطمئن بشوید که هنگامی که دگمه ها بسته است، دامنه حرکت کاملی در ناحیه سینه و پشت خود دارید.

3- لزومی ندارد که شما همیشه کت را با پیراهن آستین بلند جلو دگمه دار بپوشید، می توانید حتی این کت را بر روی یک تی شرت آستین کوتاه بپوشید.

4- برای اینکه ظاهر خود را جوان و مد نشان بدهید، کت اسپرت خود را با شلوار کبریتی یا شلوار ارتشی جلو صاف بدون پلیسه بپوشید.

5- زمانی که رنگهای خنثی مانند رنگمایه های قهوه ای و خاکستری را می پوشید، بخشی رنگی را در لباس خود قرار بدهید، مثلا تی شرت یا پلوورتان، تا بیروح و سرد به نظر نرسید.

لباس مناسب شما برای میهمانی های شب رسمی

1- اندام ایده آل مردانه، شانه های پهن و کمر باریک است. کتی که شانه هایی با ساختار محکم و سخت دارد، می تواند به ایجاد این اندام کمک کند. البته نباید مقدار زیادی لایه و اپل در شانه خود قرار بدهید.

2- اگر در موقعیتی لباس می پوشید که کراوات لازم نیست، به شکل دیگری کت خود را جذاب کنید، خواه با یک پیراهن طرحدار یا دستمال جیب یا هردو آنها.

 

 

 

3- دقت کنید که رنگ کمربند شما با کفشتان هماهنگ باشد.

 

 

4- جوراب های خود را با شلوارتان هماهنگ کنید نه کفشتان، مگر زمانی که شلوار جین پوشیده باشد.

 

ترجمه و تاليف در واحد ترجمه سايت دوخت (نخستین پایگاه اطلاع رسانی مد و پوشاک ایرانی)

منبع این مطلب : سایت معظم دوخت  

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library آموزش یوگا - یوگا و درمان سردرد

insert_link

local_library آموزش یوگا - مبحثی در شناخت تمرکز و تربی

insert_link

local_library دستورالعمل های استيل شروع ، قدمها و پرتا