چند ترفند برای زیباتر نشان دادن چشم

براي اين كه مژه ها پرتر وزيباتر به نظر برسند مي توان از مژه هاي مصنوعي كمك گرفت. (مژه مصنوعي هم به صورت تكي ، هم به صورت يك تكه مورد استفاده قرار مي گيرد ) كار با مژه يك تكه راحت تر است ، براي استفاده از مژه هاي تكي احتياج به مهارت كافي داريد . ابتدا بايد نور كافي داشته باشيد ، بعد يك چشم خود را بسته و با دست گوشه خارجي چشم را بكشيد ، مژه را به چسب مخصوص آغشته كرده وسريع مي چسبانيم ،اگر از گوشه خارجي اضافه كردن را شروع كنيم بهتر است . معمولا فقط به مژه هاي بالائي مژه اضافه مي شود . هنگامي كه چسب به طور كامل خشك شد از يك فرمژه كمك گرفته و مژه ها را فر مي دهيم و سپس شروع به زدن ريمل مي كنيم قبل از زدن ريمل بايد مژه را چسباند و براي راحتي كار مي توان از موچين براي برداشتن مژه ها بهره برد .معمولا اين مژه ها يا بسيار بلندند يا خيلي پر پشت به نظر مي رسند ، كه در هر دو صورت يك ظاهر مصنوعي به چشم مي دهند .
قبل از شروع به كار اگر بلند بود از سمت داخلي به اندازه كافي قيچي كنيد. سعي كنيد از آن هائي كه خيلي پر هستند استفاده نكنيد .
نكته:
كساني كه علاقه چنداني به اسفاده از مژه هاي مصنوعي ندارند ، مي توانند از ريمل هائي كه چند كاره هستند كمك بگيرند،( پر كننده ، بلند كننده، حجم دهنده ،واتر پروف) اگر ريمل شما نو است و ميزان ريمل روي برس آن زياد است، اضافه آن را با دستمال پاك كنيد.اگر ميخواهيد ماده ريمل بيشتر روي برس آن بنشيد، برس را داخل ظرف بچرخانيد. هيچوقت آن را در ظرف ريمل بالا و پايين نكنيد، چون باعث ميشود كه هوا داخل آن شده و ريمل زودتر از معمول خشك شود . براي مژه هاي بالا، قبل از كشيدن برس ريمل روي مژه ها، برس ريمل را روي پايه مژه هايتان بماليد تا به اندازه كافي رنگ روي مژه هايتان بنشيند. اگر اين كار را با دقت انجام دهيد، مژه هايي زيبا با نوكهاي جدا از هم خواهيد داشت.هنگام زدن ريمل به مژه هاي پايين، ميله ريمل را به صورت عمودي نگه داشته و آن را به چپ و راست حركت دهيد. ريمل زدن را بايد با حوصله و دقت انجام داد ،اگـــر زير پلك با مايع ريمل لك شد به وسيله گوش پاك كن سريع آن نقطه را تمـــيز كنيد .قبل از اينكه ريمل كاملا خشك شود اضافيهاي آن را از روي مژه ها برداريد. بهتر است هر از گاهي برس ريمل را با آب گرم و صابون بشوئيد تا هم عاري از آلودگي و گرد وخاك شود ، هم خاصيت حالت دهندگي آن ، كه بر اثر انباشته شدن مايع از دست داده دوباره به صورت اول خود بازگردد.
همه خانم‌ها نبايد از يك رنگ ريمل استفاده كنند. رنگ پوست افراد مختلف با يكديگر متفاوت است، به همين دليل هر كس بايد از يك رنگ ريمل استفاده كند و اين رنگ بايد با رنگ پوست او هماهنگ باشد. اگر رنگ مژه‌هاي شما روشن است و ريمل‌هاي رنگ تيره مثل مشكي يا قهوه‌اي با آن هماهنگي ندارند، مي‌توانيد از ريمل‌هايي با رنگ‌هاي روشن استفاده كنيد.
ريمل با رنگ مشكي براي آرايش روز خيلي مناسب نمي باشد و بهتر است در روز از رنگ هاي روشنتر مانند قهوه اي روشن استفاده كرد.

irapidshare.ne

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library راه هایی برای کنترل خشم!

insert_link

local_library آموزش مطالعه - چند تمرین برای تمرکزحواس

insert_link

local_library استفاده ازسنگ پا برای پوست برداری دست

insert_link

local_library برای خشک کردن موهایتان با سشوار