چگونه با شلوار جین ظاهری بسیار شیک و عالی داشته باشیم

 
 
هم مردان و هم زنان دوست دارند که یک شلوار جین راحت و زیبا بپوشند. ما معمولا شلوارهای جین را در موقعیتهای غیررسمی می پوشیم و با پوشیدن آنها معمولی به نظر می رسیم. اما شما با انتخاب بعضی لوازم جانبی، می توانید بسیار خوب و طبق مد ظاهر بشوید. خواه به یک میهمانی شب می روید، خواه به یک کنفرانس یا جلسه رسمی، می توانید شلوار جین بپوشید و ظاهری بسیار شیک، مد و عالی ایجاد کنید.
 
 
 
 
 
1-شلوار جینی بخرید که به بهترین شکل متناسب و سایز اندام شما است. اگر قصد دارید که این شلوار را در مراسم و موقعیت های رسمی تری بپوشید، پارچه کتانی تیره انتخاب کنید.
 

2-پیراهنی را انتخاب کنید که به مد روز نزدیکتر است. برای خانم ها انتخاب یک پیراهن توری، تزئین شده یا ابریشمی برای پوشیدن با شلوار جین بسیار خوب و مناسب است. برای آقایان یک پیراهن دگمه دار شیک ومد می تواند مکمل خوبی برای شلوار جین باشد.
 
 

3-جواهرات و تزئیناتی را انتخاب کنید که بتواند شلوار جین شما را آراسته و مزین کند. برای خانمها، یک گردنبند زیبا مطمئنا زیبایی و جذابیت بیشتری به سبک لباس می افزاید. در مورد آقایان، یک ساعت تزئینی یا زنجیر نیز می تواند شما را متمایز و جالب توجه نشان بدهد.
 

4-کمربندی متناسب یا شلوار جین خود بخرید که بتواند آن را آراسته تر کند. خانمها اغلب می توانند شلوار جین را با کمربندهای رنگی، کمر زنجیری یا کمربند پارچه ای بپوشند. آقایان هم می توانند از کمربند چرمی اصل استفاده کنند.
 


5-کفشی انتخاب کنید که شیکی بیشتری به شلوار جین شما می بخشد. برای خانمها یک کفش پاشنه بلند زیبا، مکمل خوبی برای ظاهر شما است. آقایان هم می توانند یک کفش اسپرت راحت یا یک جفت کفش چرم برقی بپوشند تا ظاهر شیک و عالی خود را کامل کنند.

 

ترجمه و تاليف در واحد ترجمه سايت دوخت (نخستین پایگاه اطلاع رسانی مد و پوشاک ایرانی)

منبع این مطلب : سایت معظم دوخت 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library آموزش یوگا - درمان با طب فشاری

insert_link

local_library آموزش یوگا - یوگا و درمان سردرد

insert_link

local_library آموزش یوگا - مبحثی در شناخت تمرکز و تربی