نرم افزار جديد براي شناسايي كليه مشكلات شبكه اي

شرکت ExtraHop Networks که دفتر مرکزي آن در ايالت سياتل آمريکا واقع شده است، قصد عرضه نرم‌افزار جديدي را دارد که مي‌تواند مشکلات موجود در شبکه‌هاي گسترده را شناسايي کند.

سيستم ExtraHop Application Delivery Assurance در اصل يک بسته نرم‌افزاري است که به مرکز شبکه متصل مي‌شود. اين نرم‌افزار در حالت غيرفعال، به صورت خودکار کليه مشکلات موجود در سرورها و ديگر دستگا‌هاي متصل به شبکه را شناسايي کرده و ترافيک شبکه را بازرسي مي‌کند. اين بسته نرم‌افزاري مي‌تواند راه‌هاي عبوري در يک شبکه توزيع شده و گسترده را بار ديگر نصب کند.

اطلاعات به‌دست آمده از اين سيستم‌ زماني کاربرد دارد که ابزارهاي موجود در شبکه با اختلال مواجه مي‌شوند و يا کارايي آن‌ها کاهش پيدا مي‌کند.

اين محصول مي‌تواند اطلاعاتي در مورد عملکرد شبکه، پروتکل و ... را از طريق رابط کاربري اينترنتي ارايه دهد که اين رابط کاربري امکان مي‌دهد اطلاعات بيشتري در مورد مشکلات موجود در شبکه و ابزارهاي کاربردي موجود روي آن به‌دست آيد.
ابزارهاي کاربردي ضعيف همواره در شناسايي ريشه مشکلات شبکه‌اي که کاهش سرعت شبکه را به‌دنبال دارد، مشکل دارند و نمي‌توانند اين مشکلات را به راحتي حل کنند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library براي تست رنگ رژ لب آن را ...

insert_link

local_library نكات مهم آرایشی براي عروس خانمها

insert_link

local_library آرايش براي پنهان كردن لكه ها و جوش‌ها

insert_link

local_library گام هايي طلايي براي زيباتر نمودن چشمها