تعبیر خواب باران -بارش

حضرت دانيال گويد: باران درخواب رحمت و بركت بود از خداي تعالي بر بندگان چون عام بود و به همه جا برسد. و خواب ديدن باران به وقت خويش نيكوتر است به وقتي كه مردمان باران خواهند بهتر باشد. اما اگر آن باران خاص است، چنانكه بر يك جا باران سخت مي باريد و جز آنجا جاي ديگر نباريد اين چنين، دليل كند بر رنج و بيماري بر اهل آن موضع و سختي كه به ايشان رسد. اگر بيند كه باران آهسته مي باريد، دليل كند بر خير و منفعت اهل آن موضع. اگربيند كه اول سال يا اول ماه باران باريد، دليل كندكه در آن سال يا در آن ماه فراخي و نعمت زياد پيدا شود. اگر بيند كه باران تيره و سخت بود كه مي باريد، دليل كند بر بيماري كه در آن هلاك شود.

محمدبن سيرين گويد: اگر بديد كه باران سخت نه به وقت خويش مي باريد، دليل است كه در آن ديار، لشكر رنج و بلا رسد و اگر بيند كه با آب باران مسح مي كرد، دليل كه از ترس و بيم ايمن شود. اگر بيند كه باران بر سر وي مي باريد، دليل بود كه به سفر رود و با سود و منفعت بازآيد.اگر بيند كه باران بر سر مردمان چون طوفان مي باريد، دليل بود كه در آن ديار مرگ مفاجات پديد آيد. اگر بيند كه از هر قطره باران آواز همي آيد، دليل است عزت و جاه او زياد شود. اگربيند باران عظيم مي باريد، چنانكه جوي ها از آن روان شد و زياني بدو نرسيد، دليل كه پادشاه تعصب كند وشر وي از خود بازدارد و اگر بيند از آن جوي ها نتوانست گذشت، دليل كه شر پادشاه از خود دفع سازد. اگر بيند كه آب از هوا همي آيد. به كردار باران، دليل است كه عذاب حق تعالي و بيماري در آن موضع پديد آيد.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند به جاي باران انگبين همي باريد، دليل كه نعمت و غنيمت در آن ديار بسيار باشد و هر چيز كه بيند كه از آسمان مي باريد تاويلش از جنس آن چيز بود. اگر بيند كه آب باران صاف و روشن بود، دليل كه بر قدر آن خير و راحت بدو رسد. اگر بيند كه آب باران تيره و ناخوش بود، دليل كه بر قدر آن رنج و بيماري كشد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن باران درخواب بر دوازده وجه است. اول: رحمت. دوم: بركت. سوم: فرياد خواستن. چهارم: رنج و بيماري. پنجم: بلا. ششم: كارزار. هفتم: خون ريختن. هشتم: فتنه. نهم: قحط. دهم: امان يافتن. يازدهم: كفر. دوازدهم: دروغ.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: باران در بيداري و در زندگي روزمره ما موجب خير و برکت و نعمات الهي است. در خواب نيز چنين حالتي دارد مگر در چند مورد استثنائي . عده اي از معبران سنتي عقيده دارند باران در خواب غم است. خانم  ايتانوس يوناني عقيده داشت باران نعمت است بخصوص اگر ببينيد زير باران ايستاده ايم. باران ملايم و دلپذير در خواب ما مخصوصا اگر در فصلي باشد که انتظارش را داريم بسيار خوب است و نشانه نعمت و فرح و سلامتي است. مشاهده باريدن باران نيکو است مشروط بر اين که باران همه جا فرو بريزد. اگر در خواب ببينيد که مثلا پشت پنجره ايستاده ايد و مي بينيد که باران مي بارد و در همه جا يکسان فرو مي ريزد بسيار خوب است ولي اگر در همين حالت ببينيد که فقط در خانه شما باران مي بارد و بام و در خانه هاي ديگر خشک است خوب نيست زيرا اين باران اختصاصي در هر حالتي باشد از آمدن يک اندوه و غصه خبر مي دهد. در اين موقعيت که باران فقط در خانه شما مي بارد بهتر است مراقب صحت و سلامت خود و افراد خانواده تان باشيد. ابن سيرين مي گويد اگر بيننده خواب ببيند که باران در اول سال يا اول ماه مي بارد در آن سال يا آن ماه نعمت فراوان مي شود و مردم در رفاه خواهند بود. اگر در خواب ما باران تند و سيل آسا باشد خوب نيست. باران با دانه ها و قطرات درشت به طوري که در خواب احساس کنيد به صورت و سر شما مي خورد از يک حادثه بد خبر مي دهد مخصوصا روي سر فرود آمدن باران را اگر با شدت باشد ميمون ندانسته اند. همين طور است اگر بيننده خواب ببيند که باران مي بارد اما رنگ قطرات آن تيره است يا اصولا رنگ طبيعي ندارد اين باران از بيماري بيننده خواب خبر مي دهد و چنان چه شما ايستاده باشيد و ديگري را دست خوش چنين باراني ببينيد آن شخص بيمار مي شود و اگر آن شخص که زير باران است مجهول باشد يکي از نزديکان شما طعمه بيماري مي شود. مشاهده باران بي وقت نيز در خواب نيکو نيست. مثلا در گرماي قلب الاسد که نزديک کولر يا در فضاي آزاد و روي پشت بام و در پشه بند خوابيده ايد ببينيد باران مي بارد. اين خواب به شما خبر از غمي مي دهد که بيشتر جنبه عام دارد مخصوصا اگر در خواب ببينيد که باران روي محله يا شهر مي ريزد. اگر در خواب ببينيد که باران مي بارد و شما با آب باران( از ناودان يا آبي که در گودال هاي زمين جمع شده) دست و روي خود را مي شوئيد بسيار خوب است و شما را از سعادتي نزديک مطلع مي کند. از اين خوب تر آن است که در خواب ببينيد با آب باران وضو مي گيريد. معبران اسلامي نوشته اند که گيرنده وضو با آب باران به زيارت حج مي رود يا به زيارت اعتاب مقدس توفيق مي يابد اما به طور کلي دست و رو شستن و وضو گرفتن با آب باران نشانه ايمني است و رهائي و نجات از نگراني و ياس و چنان چه از آن بنوشيد دين خويش را مي پردازيد. اگر در خواب ببينيد باران طوري به شدت و به حدت مي بارد که رهگذران و مردم از بيم آن مي گريزند و سر پناه مي جويند دليل بر آن است که براي آن مردم حادثه اي غير قابل پيش بيني اتفاق مي افتد. اگر باران طوري مي بارد که سر و روي و لباس و کفش شما را خيس مي کند به سفر مي رويد و از اين سفر سودي عايدتان مي گردد. اگر در خواب بينيد که باران مي بارد و شما صداي ريزش آن را مي شنويد و از شنيدن آن خوشتان مي آيد و لذت مي بريد صاحب عنوان و شهرت و آوازه مي شويد و چنان چه از شنيدن صداي آن خوشتان نيايد خواب بي اثر است و بي تفاوت.

لوک اويتنهاو مي گويد :

باران : استفاده ، سود

بوران : بهبودي در اوضاع

باران و آفتاب با هم : يک تحول خوشايند اتفاق خواهد افتاد

 

يوسف نبي عليه السلام گويد:

ديدن باران ايمني و فراخي بود

نظرات (129)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام
1- من خيلي در خواب مي بينم كه نماز جماعت شروع شده و من به نماز نميرسم( يا دارم وضو ميگيرم يا به دنبال مهر هستم يا دنبال جا ميگردم).
2- خيلي در خواب مي بينم كه مقابل نامحرم بي حجاب هستم.
3- خيلي در خواب مي بينم كه كنار دريا يا كنار آب هستم و آب ناگهان به سمتم مي آيد گاهي نزديك است غرق شوم و گاهي نجات پيدا مي كنم.گاهي خيس ميشوم و گاهي در آب راه ميروم.
با تشكر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

با سلام در مورد خواب اول من هم آن را دیده ام از صاحب فضلی سوال کردم گفت نشان از خودخواهی دارد.
در مورد دوم نظر شخصی بنده این است که شما اگر اندکی با خود روراست باشید خیلی با حجاب تعریف شده در عرف احساس راحتی ندارید.
د ر مورد سوم آب به تعبیری علم است بد نیست در آن خیس شده یا قدم بزنید.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

باسلام
من خوابی دیده ام که امیدوارم بتوانید تعبیرش کنید من برادر نادانی دارم که گه گاه برای خودش مشکلاتی را از سر نادانی وبی عقلی ایجاد می کند ،در خواب دیدم در بالکن خانه مان دراز کشیده ام دستم را زیر چانه ام زده ام ودارد به شدت باران می بارد ومن باران را تماشا می کنم ودارم دعا می کنم که برادرم اهل شود واز خدا می خواهم که هدایتش کند وبه خواهد ومادرم هم می گویم که بیاید دعا کنید زیر باران دعا می گیرد خیلی ممنون می شوم اگر تعبیرش را به ایمیلم بفرستین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.من خواب ديدم که باران شديدی می باريد همچنین باد شديدی هم می وزید به طوری که خانمان پر آب شده بود ولی سيل نبود و يک مرغ را هم ديدم که برای آنکه خيس نشود به داخل اتاقمان آمده بود. لطفا تعبيرش را به ايميلم بفرستيد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب باران شدیدی رو دیدمکه همه جا ميومد ولی در و پنجره اتاق خودمم باز بود و همه جارو خیس کرده بود بارون شدید بود ولی سیل آسا نبود لطفا تعبیرش رو به آییمیلم بفرستید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.من خواب دیدم که با هلیکوپتر پرواز کردم.4 نفر بودیم.من میترسیدم.اما پرواز کردیم.هوا مه بود و من به خلبان گفتم امکان داره به جایی برخورد کنی و اون گفت نه نترس.ما به راحتی رسیدیم .من رفتم خونه اماهوا بارونی بود.بارون شدیدی میومد.مامان من توی بارون بود و داشت خیس میشد که من گفتم بیا تو خیس میشی.شب بود و بارون با دونه های درشت. میشه تعبیر خواب منو برام ایمیل کنید.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

اصولا خوابهاى که لوازم امروزى توش هست معنى ندارد بخصوى که مامانتون هم سوار نبوده

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

مادر شما دل نگران هستش یا احتمال داره خواهر شما توموضوعی موندده که نمی تونه حل کند

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام تا کنون سه بار در خواب دیده ام که وضو می گیرم تا به مسح پا میرسم آب وضو خشک میشود و نمی توانم مسح را درست انجام دهم .


با تشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

شايد تعبيرش اين باشد كه از سهم آب بيشتر از پولي كه ميدهيد استفاده ميكنيد ، مثلا اگر در آپارتمان زندگي ميكنيد پول آب را نميدهيد و يا كمتر ميدهيد و يا آبي كه استفاده ميكنيد بيشتر از پولي است كه بايد بدهيد و يا جايي آب به هدر ميرود .

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم که باران گرم میبارید و از شدت ترس به داخل خانه آمدم و منتظر اتفاق دیگری بودم.انگار که آخر زمان بود!
ممنون اگر تعبیرش را به وبلاگم بفرستید.
http://www.pari905.blogfa.com

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من بین ساعت 3الی4 بعدظهر خواب دیدم هوا ارام بود کهبه یکباره باران شدیدی گرفت وبه سمت من امد وفقط من خیس شدم بعد ان سیل جاری شد ومن ازدور به ان نگاه میکردم.لطفا تعبیرش را به ایمیلم بفرستید.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم که به همراه تعدادی از اقوام و پدرم و برادرم با ماشین خودمان به مسافرت رفتیم. ما به یک ویلا رفتیم در انجا من یکی از عموهام رادیدم و پسر همون عموم که ما باهاشون قهریم هرچه عموم با من حرف زد من جوابش را ندادم و بی محلی کردم و به اتاق دیگه ای رفتم و عموم گفت چرا جواب نمیدی با تو حرف می زنم بیتا.روی یک مبل نشستم و دیدم که پسر عموم امد نشت روی دسته ی مبلی که من نشسته بودمو هر چه با من حرف زد بهش بی محلی کردم وپدرم هم که انجا بود جواب سلام پسر عموم را داد پسر عموم وقتی دید جوابش را نمی دهم با ناراحتی رفت .و بعد ما با ماشین به سمت یک الاچیق رفتیم که شام بخوریم که من خانواده خالم را در اون الاچیق دیدم هوا هم ارام بود کمی دور میز در الاچیق نشستم اما بعد یکهو دلم خواست از انجا برم به ماشین .توی ماشین کمی پای من پیچید که یهو دیدم پسر خالم که امد گفت به من تکیه کن تا تو را ببرم به الاچیق من خیلی تعجب کردم که دست من در دست پسر خالم (اخه اون عشق زندگیم)که روی یک پله دوباره پام پیچید اما دوباره پسر خالم دست من را گرفت وگفت به من تکیه کن کمکت میکنم که من با کمک پسر خالم بلند شدم و ایستادم ودستم در دست پسر خالم بود که یکهو دیدم همه جا باران می اید و ما که خیس شده بودیم دو تایی با هم به سمت الاچیق و خانواده ها میرفتیم .
البته من این خواب را 1تا 3 بعد ازظهر دیدم .ممنون میشم تعبیر ان را به ایمیلم ارسال کنید.با تشکر.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
خواب دیدم یکی با هلیکوپتر وارد خونمون شد اول فک کردم دزده ولی خواهرم بود! در اصل یه دزد بود که قیافش عین خواهرم بود دزد چیزیو ندزدید ولی من میترسیدم بعد رفت! وقتی رفت پلیس ها اومدن گفتن تو شهر خیلی دزد زیاد شده خونه شمارم دزد زده؟ منم گفتم اره ولی فرار کرد...شهر پر از بالن بود اخه دزدا با بالن فرار میکردن!

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من در خواب میدیدم باران شدیدی می بارد و من تماشا می کنم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
براي حاجتي دو سال است كه سخت به درگاه خدواند دعا مي كنم ، در خواب ديدم كه زير باران راه مي رفتم و براي همان حاجتم دعا مي كردم ( فكر مي كنم شب بود و هوا تاريك بود) و در همان حالت به اين موضوع آگاهي داشتم كه احتمال برآورده شدن دعا زير باران بيشتر است.
لطفاً در صورت امكان تعبيرش را برايم ارسال كنيد.
متشكرم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

منم دقیقا همین خواب دیدم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

خواهشا تعبیرشو برای منم بفرستید.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. هستی    تعبیر خواب (آرشیو)

منم دقیقا همین خواب رو دیدم اگر تعبیرش رو پیدا کردید لطفا اینجا بذارين

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من همش در خواب وقتی که از مجلس ختم بیرون می آیم کفشهایم را پیدا نمی کنم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام. ظهر خوابیده بودم، تو خواب دیدم که بالای یه ساختمون چند طبقه سیمانی قدیمی خالی از سکنه بودم که یه جاهاییش هم خراب شده بود ، بعد یه بارون گرم به شدت شروع به باریدن کرد من هم از بعداز اینکه یه کمی زیر بارون موندم و خیس شدم، از ترس اینکه ساختون خراب نشه و من بیافتم، سریع به طبقات پایین رفتم .لطفا" تعبیرش رو برام به ایمیلم بفرستین.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

در خواب میبینم که یک نا محرم اشنا حمام می کند من بر سر او با کاسه اب میریزم ممنون میشم که اگه تعبیرش کنین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام
من خواب دبدم باران بسیار شدید ولی زلال بود می بارید طوری بود که هیچ جا دیده نمی شد ومن فرار می کردم که خیش نشوم ولی کاملا خیس شدم لطفا تعبیر کنید وبه /ادئرس ایمیل زیر بفرستید 91/6/7

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دبدم باران شدید ولی زلال بود می بارید ومن دویدم که خیش نشوم ولی خیس شدم لطفا تعبیر کنید وبه /ادرس ایمیل زیر بفرستید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب ديدم باران شديدي مي باريد به طوري كه از سقف به داخل خانه مي ريخت و من كمي نگران ولي بقيه اعضاي خانواده نگران نبودند ممنون ميشم اگه خوابمو تعبير كنيد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم که مت و خواهر بزرگترم در یک جاده اسفالتکه دو طرفش درخت یاس بود راه مر یرفتیم بعد باران نم نم در نزدیک غروب بود امد بعد شب شد وباران شدید با قطرات درشت وزلال به پشت در خانه یکی از همسا هایمان رفتیم درو باز نکردن بعد نشستیم پشت درش بعد بارون بند اومد گل های یاس در اومده بودن من رفتم بهشون دست زدم بعد یه مرده از یه خونه کوچیک از توش در اومد دست اونم چند تا شاخه یاس تازه بود بعد به منم گفت اگه میخوای بکن منم برای اون همسایمون کندم خیلی هم خوش حال بودم و لبخند میزدم اینم موقع قبل از اذان صبح دیدم خواهش میکنم به ایمیلم بفرستید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیدم که ازسقف خانه آب مثل باران به داخل خانه می ریزد ولی هیچ گونه ضرر و زیانی به ما نمی رساند و صدمه جانی هم ندارد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من در تاریخ 17 دی بین ساعت 10تا 10:30صبح خواب دیدم که در فضایی باز با دوستانم و عده ای عریبه و یک فامیل در حال رقص و پای کوبی هستیم که باران شروع به باریدن میکند باران تند بود اما طوفانی نبود آب باران روشن بود زمبن از آب پر شده بود اما نه به صورت سیل.با شروع باران همه رقص رو رها کردیم و به آرامی از اون محل رفتیم .خواهش میکنم تعبیر خواب من رو بدهید .با تشکر فراوان از شمد و سایت خوبتون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

باسلام خواهشاخواب مراتعبیرکنیدوبه ایمیلم بفرستیدخواب دیدم دریک روزافتابی ازپشت پنجره به بیرون نگاه میکنم وازاینکه زمستان است وهنوزباران نباریده غمگینم ناگاه اسمان ابری میشودوباران میباردباران شدت میگیردوتمام خانه هاراتاسقف سیل فرامیگیرداب خروش وامواج زیادی داردوقرمزمیشودن اگاه موادمذاب بااب قاطی میشودوباتمام قدرتش به خروش درمیایدوطوفان هم میایدوقسمتی ازسقف خانمان ترک میخوردبسیارترسی ده بودم وبرادرم رادراغوش گرفته بودم وروی زمین خوابیده بودم وپشت سرهم میگفتم یارسول ا...ناگهان همه خانه هاشروع به خرابی کردندومن همانطورکه ذکرمیکردم ازخواب بیدارشدم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیده ام برپشت بام خانه یمان ایستاده ام یک دفه یک باران شدید آمد که کوچه پر از آب شد و به یک باره باران قطع شد وآب جمع شده خشک شد . خ

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.

من خواب دیدم که بارن گرم وملایمی از اسمان میبارید و مرا خیس میکرد. این گرم بودنش نگرانم می کنه چون غیر طبیعیه . لطفا حتما تعبیر شو رو برام ارسال کنید . ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام خواب دیدم باران گرم مثل این که تابستانی است یا در منطقه گرمسیری و طوری ولرم بود که سختمان نبود وجالب بود

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم که بارن گرم از اسمان میبارید ومن رو خیس میکرد .خواب رو در یک شب زمستانی دیدم.لطفا تعبیرشو رو برام بفرستید ممنون میشم.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من نواب ديدم باران خيلي شديدي ميباريد،بعضي وقتا كم ميشد همونكه من ميرفتم زيرش شدت ميكرفت،خيلي شديد بود،بعضي وقتاشم عين تكرك سفت بود
البته من مدرسه نميرم ولي تو خوابم لباس مدرسه منو خواهرم بيرون بود،وقتي اوردم خونه زياد خيس نبود.
لطف كنيد تعبيرشو زودتر به ايميلم بفرستيد،با تشكر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من خواب دیدم که داشتم توی دریای خیلی کثیف شنا میکردم و میدونستم که به یه جای خیلی قشنگ قراره برم بعد رسیدم به یه دشت خیلی قشنگ تا دشت رو دیدم شروع کردم به دویدن و خوشحالی و همون موقع یه بارون خیلی شدید اومد منم از خوشحالی زیر بارون میدویدم و شاد بودم در ضمن من نمیتونم بدوم پام مشکل داره ، و هوا تاریک بود ولی در عین تاریکی همه جا زیبا بود.
ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید ، با تشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.خواب میبینم که مادرم به من میگه قبل رفتنم یه پتوی سنگین بده چون قبلی نازک و سبک.منم پتوی که میخام بهش بدم لحافش پاره که شروع به دوختنش میکنم با خودم میگم اشکال نداره یکم منتظر میشه تو ماشین.بعد حرکت میکنیم با هم به همون جا میرسیم که اونجا بارون اومده تموم شده منم شروع به کشیدن ابها با جارو برقی میکنم بعد چند دیقه خسته میشم بعد ول میکنم.در ضمن مادرم چند مدت مریض ممنون میشم خوابمو تعبیر کنین مرسی

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
خواب دیدم باران میاید و من دنبال لباس و کفش مناسب باران میگشتم.
ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام. من در خواب دیدم وضو میگیرم و در حال شستن دست راست هستم. آب را می ریزم تا به شستن انگشت ها می رسم خشک شده و نمی توانم دست راستم را بشویم. دوباره تکرار کردم و دوباره خشک شد. لطفا با ايميل تعبیرش رو بهم بگید. تشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
تا الان 3 بار خواب دیدم که با همسرم ( نامزدم ) جایی هستم و اون جلوی چشمان من و در مقابل نامحرم حجابی بر سر نداره!
این خواب ها رو 3 بار و در جاهای مختلف دیدم!
طوری که دیگه بدجور ذهن منو آشفته کرده. لطفا اگه میشه حتما تعبیر این خواب رو دقیق بگید. ممنون میشم .
یا حق

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام
من متاهلم و خواب دیدم فرزند پسری دارم که در اغوشم خوابیده خواستم به همراه همیرم مهمانان را بدرغه کنم که باران شروع به باریدن به آرامی بر سرنان کرد من شالم را روی سرش نگه داشتم تا سرما نخورد و دویدم تا به خانه برم
اما از خانه به اشتباه گذشتم و خواستم برگردم مسیر اشتباه را بیدار شدم
بین ساعت شش نیم تا هفت و بیست دقیقه صبح خواب دیدم
و هنوز عروسی نگرفته ایم
لطفا به ایمیلم تعبیرش را ارسال کنید با تشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام
من متاهلم و هنوز عروسی نگرفته ایم
خواب دیدم فرزند پسری دارم که در آغوشم خوابیده
با همسرم به بدرغه ی مهمانان رفتیم که باران آرام شروع به باریدن گرفت
من از آنان جدا شدم پ برگشتم و برای اینکه پسرم سرما نخورد شالم را روی سرش نگه داشتم و دویدم اما از خانه گذشتم و خواستم که برکردم از خواب بیدار شدمساعت 6:30 تا 7:20 صبح این خواب را دیدم
لطفا تعبیرش را برایم میل کنید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.بارش بارانی که تو خواب دیدم اود توی خونه و همه جا خیس شد....تعبیرش چیه؟ مرسی

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم از آسمان کاه می‌بارد تعبیر این خواب چیه.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

salam
man khab didam ke dar khane bodam yek dafe baran gerft man ham dar va panjare ra bstam ama ta ghab az inke bebandam yekam abe baran az panjare be dazel amade bod va ta raftam dare balkon ra ham bebandam yekam abe baran dakhele khanera khos karde bod lotfan age mishe javabe tabire kahabm ra baram befrestin chn dafe pich javab nadadi mamnun

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من مثل خواب بعضی عزیزان که موقع مسح پا یاشستن دست آب خشک میشه چند بار دیدم لطفآ برام تعبیر کنید چون کم به ایمیلم سر میزنم وپره تبلیغاته همینجام بگید ممنون میشم 09389783482

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.اگه میشه خوابم را تعبیر کنید و به ایمیلم بفرستید.: خواب دیدم ابتدا در آسمان دو تا ماه بود یکی پررنگ یکی ماه کمرنگ..انگار همه جهان عوض شده بود دو نفر اخبار دگرگونی جهان رو به ما میگفتن مثلا گفتن تا چندلحظه دیگه باران سخت و شدیدی میبارد و یهو اینطور شد..بعد کم کم در خواب دیدم که زبان نوشتاری قرآن عوض شد.قرآن رو همینطور میخواندیم ولی طرز نوشتنش عوض شد!!! .... اگه میشه خوابم را تعبیر کنید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

تعبیرخواب نشتی دادن سقف خونه از بارندگی ؟ممنون ازلطفتون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم بارون کمی در حال بارش بود منم زیر بارون دستامو بلند کرده بودم سمت آسمون و از فاطمه زهرا(س) برای برآورده شدن یه حاجتم درخواست میکردمومیخواستم تعبیرشو واسم بفرستین.ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام خواب ديدم داره باران مي آد من به خواهرم دنبال يك جاي مي گذشيم وقتي مي ريم تو خونه بر مي گرديم باران بند مي آد و يك جاهاي از زمين خشك شده و يك جاهي از زمين هنوز پر از آب است و هوا آفتابي شده

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام خسته نباشید
من خواب دیدم باران شدیدی میبارید فکر کنم تو فصل بهار بود تعبیرش چیه؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من در خواب دیدم که باران شدیدی گرفت وقسمتی از سقف خانه مان شکافته شد واب زیادی از ان میریخت وما که وحشت کرده بودیم میگفتیم این خانه دیگه داره فرو میریزه وبهتره دیگه خونمون رو عوض کنیم و برداشتیم رفتیم خونی خاله ام تا یه خونه کرایه کنیم ...خواهش میکنم جوابش رو برام ایمیل کنید تشکر.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم واسه حاجتی که یک ساله تو بیداری دعا میکنم در خواب زیر بارون ایستادم و دعا میکنم و از فاطمه زهرا میخوام که حاجتمو بده .لطفا تعبیر خوابمو به ایمیلم بفرستین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من با يک دختري۵سال بود دوست بودم بعد جدايي در خواب ديدم که دست همو گرفتيم و راه ميريم هيچي بهمديگه نميگفتيم تا اينکه آسمون شروع به باريدن کرد من با تعجب به آسمان نگاه کردم ابراي سياه و تيره بودن اصلا دوس دخترم تعجب نکرد انگار از اين اوضاع آگاه بود که ميخواد بارون بباره خواهش ميکنم تعبيرشو بهم بگين sajadalizade2@g mail.com

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب ديدم كه لباس سفيد عروسى به تن دارم و باران هم زياد اما نرم ميبارد و گرم هست من همش طرف يك مسير ميدوم ميرم بعداً متوجه ميشوم كه جاهاى ديگر باران نيست فقط انجا كه يكى به من گفت اين باران نيست فلان شخش اين باران را براى تو آورده كه برام خيلى جالب بود نميدانم كه معنى اش چيست اون باران به اون زيادى اما نرم و آرام ميباريد آن هم كه از طرف يك شخص ديگر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

لطفاً تعبير اش را به ايميلم بفرستيد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیدم یک مردی که ریش سفید هیت امام حسین بود گفت ک من خاستم بچمو قربانی امام حسین کنم که از امام حسین برام نشانه امدو بعد حاجت روا شدم بعد منم گفتم یا امام حسین پس دوستم نداری ک جواب منو نمیدی یدفعه باران خون بارید وفقط من قطرات باران را خون میدیدم واندکی از مردم منم پرچم یا حسین دستم میدویدو می گفتم الله اکبر یا حسین که کم کم خون تبدیل به باران شد ممنون میشم تعبیرش رو برام ایمیل کنید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم باران شدیدی میاد و من زیر باران با ناراحتی دارم راه میرم تعبیرش چیه ؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

باسلام.من خواب دیدم که در فضای بازی که برایم ناآشنا بود ایستاده بودم باران اسیدی به شدت میبارید سوزش آن را روی پوستم احساس میکردم همه در حال فرار بودند عده ای فریاد میزدند آن اسید پیشرفت میکرد و به استخوان میرسید،لطفأ تعبیرش را بگویید.باتشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام ٰ من دیشب دو بار خواب باران دیدم. فکر کردم چون دوبار خواب دیدم اتفاقی نبوده. در خواب اولی پدرم ( 6 سال پیش ) فوت شده هم کنارمان بود. بنظر می رسید من و برادر و پدرم در یک روستا زیر یک آلاچیق بودیم که باران شروع شد. باران نم نم بود ٰ پشت سرمان در یک سطل فلزی آتشی روشن بود که ناگهان لباس برادرم از آن شعله ور شد ولی بدون اینکه اتفاقی بی افتد پدرم آن را از تن برادرم در آورد. و هیچ مشکلی پیش نیامد. من از زیر آلاچیق که بیرون رفتم باران بند آمد و حتی زمین ها هم کاملا خشک شد.
در خواب دومم خواب دیدم عروسی یکی از فامیل هایمان رفته ایم ( چند روز دیگر واقعا عروسی اش است) همه در داخل ساختمان مشغول پایکوبی هستند من و چند نفر دیگر کنار ایستاده ایم و بارش باران را نگاه می کنیم. باران شدیدی می بارید و همه ی جویبار های جلوی ساختمان پر از آب شده بودند. به طوری که نمی شد از آن عبور کنیم.
این خواب ها واقعا ذهنم رو مشغول کردن ٰ واقعا لطف می کنید تعبیرش رو به ایمیلم بفرستید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم که در فصل تابستون در اتاق خوابیدم بعد بیدار میشم میبینم از یکی از پنجره هامون داره آب میاد داخل و یه خورده خونه خیس شده بود بهم گفتن داره بارون میاد و منم صداش رو شنیدم و من خیلی خوشحال شدم و به همسرم گفتم بیا بریم تو بالکن بارون رو نگاه کنیم و همین کار رو هم کردیم و از دیدنش لذت میبرم بعد رو کردم به همسرم و بهش گفتم امسال خیلی بارون میاد چون از الان که مرداده شروع به باریدن کرده شاید هم زمستون سیل بیاد. لطفا تعبیرش رو بهم بگین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم زیر ی باران شدید منو مامانم گریه میکنیم این باران شدید تو خونمون میاد از همه جا میاد داخل رو سر ما ما هم داریم گریه میکنیم خواهشنا تعبیرش کنین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من خواب دیدم استخر خونمون خالی بود بعد بارون بارید و پر از اب شد وقتی بارون بند اومد اب بارونم از درپوش کف استخر تخله شد و خالی شد انگار از اول در پوش نداشت

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیدم پشت پنجره خانه خود ایستاده ام و باران شدید بر بام و حیاط خانه ما می بارد و در سمت چپ خانه و بیرون از خانه ما باران می بارید ولی در سمت شرق خانه ما از بیرون هوا افتابی بود قطرات باران طبیعی وشفاف بود و قبل از ان صدایی بزرگ شنیدم که در خواب به ون الهام شد که بادی شدید در سمت خانه و مغازه ام که کنارش هست می وزد در خواب حدس زدم صدا از سایه باین جلوی مغازه ام هست که قسمتی از ان را هم اکنون جدا کردم و روی سایه ببان کناری گذاشته ام

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

همچنین در خواب صدای صاعقه را می شنیدم ولی صاعقه نمی دیدم و حس کردم رایانه ام سوخت و قطعه ای دیگر هم احتمالا سوخت ولی مطمئن نیستم که سوخته بود خیلی نگرانم لطفا تعبیرش رو بهم بگین شاید بهم کمکی بکنه تا پیشگیری کنم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من خواب ديدم همسرم با چادر خيلي نازك جلوي مردم راه ميره چادرشو گرفتم و كشيدم يه دفعه همه لباسهاش كنده شد وافتاد من در حالي كه بچه ام تو بغلم بود گريه ميكردم و طرف هر كي ميرفتم محلم نميگذاشت.
خواهش ميكنم تعبيرش كنين

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من زن بارداری هستم سه چهار بار هست درخوابم خواب باران وسیل وحتی آوارگی از ااز این باران میبینم تعبیرش چسیت

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

اگر **** رد خواب بیند که باران باریده وسقف خانه اش تماما چکه می کند و اساس و لوازم کلا در اب فرورفته اند ، تعبیرش چیست
با تشکر و قدردانی

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من خواب دیدم باران میباره اب زیادی از کوه سرازیر شده و گل الود هم هست و همه جا رو اب گرفته کوچه خیابون حیاط. ولی باران اهسته و شفافه ممنون میشم تعبیرشو برام بذارید.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من در همان شبي كه مادر همسرم فوت كرده بود خواب ديدم ايشان با لباس سفيد و محجبه مرا در آغوش گرفت و بدون كلامي حرف به روي من لبخند زد و با دست راست خود به نشانه آفرين بر پشت من زد به نظر شما تعبيرش چه ميتواند باشد؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من خواب دیدم باران شدیدی می آید و من و خواهر و برادرانم خوابیده بودیم ناگهان سقف سوراخ شد و در ابتدا فقط آب در کنار رختخواب ریخت سپس قسمتهایی از سقف جدا شد و نزدیک بود به من بخورد . خواهرم دچار کمردرد شدید بود آن را به سرعت از اتاق خارج کردم و همه متواری شدیم پیش پدر و مادرم لطفا تعبیر خواب من را بگویید .
با تشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام .من خواب باران تندو سیل آسا رو دیدم که آب دریا شفاف و هوا کمی تاریک و مه الود بود
طوری بادان زوه بود که اون جایی که من بودم تمام مثل به دریا پر شده بود و من درون اب بودم و شنا میکردم .....
میشه جوابمو بدید
متشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیدم دوست دخترم یه روز ابری رفت توی حیاط به من گفت بیا ببین چقدر قشنگ ابریه هوا یهو ابرا جمع شدن تیره و قلمبه قلمبه شدن و تو یه لحظه کل ابرا مثل دریا ریخت رو زمین و دوست دخترمو با خودش برد تعبیرش چیه؟؟؟؟؟؟؟ مرسی

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.من خواب دیدم خونه مامانم هستم و تو اتاق پشت پنجره فردی سبزپوش نشسته من حرف زدم و امام نقی بهش گفتم و سلام دادم و ایشون گفتن من امام رضا هستم خیلی ناراحت بودن و گفتن ازت خیلی دلخورم..بعد به سمت اسمون رفتن واسه بابا و مامانم تعریف کردم بعد بارون شدیدی اومد و ایشون دوباره زیر بارون اومدن و باهم حرف زدن منم ازشون معذرت خواستم و دلیل دلخوری رو پرسیدم.بارون کل صورت من و ایشون رو خیس کرد .میشه تعبیرشو بگین ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من خواب دیدم در زیر باران شدید داشتم برای رفع مشکلاتم دعا میخاندم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام لطفا اگر توانستین خواب مرا تعبییر کنین و ب ایمیل من بفرستین.من درخواب دیدم ک سقف خوانه امان سوراخ شده است و ب شدت از ان آب میریزد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام، من خواب دیدم پرنده درشت وارد خونمون شده و من از ترسم اونو اون رو فراری دادم و رفت تو حیاط نشست و بعد مرد از خواب پریدم و مجددا خوابیدم این بار خواب دیدم که بارش باران به صورت ملایم و من زیر بارون دستام بردم بالا و دعا می کنم و اسم ****ی. رو که مدنظرم بود میارم و این در حالی بود که می دونستم اون حاجتم غزیر ممکن براورده بشه و مرتب به خدا می گفتم ناامیدم نکن اما بعد که به اطرافم نگاه می کردم بارون قطع شده بود و زمین های اطرافم هم کاملا خشک بودن اصلا انگار بارونس نباریده باشه، لطفا تعبیر خواب منو بگید، ممنون .

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من دیشب خواب دیدم که در بیرونم یک لحظه دیدم باران میبارد دستم را دراز کردم که قطراتش روی دستم بریزد قطرات باران هم خیلی شفاف بودو مثل یک الماس بود و من دعا کردم و هر چه قدر باریدن باران را تماشا میکردم سیر نمیشدم.
خواهش میکنم تعبیرش را بگویید ممنون.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من خواب دیدم داره بارون شدیدی میاد منم تو صف نماز بودم و داشتم نماز میخوندم باران خیلی قشنگی بود
تعبیرش چیه؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام ..خواب دیدم در جایی که شب خوابیدم بیدار شدم پنجره را باز کردم دیدم داره بارون میاد به خودم گفتم باید از آب بارون بخورم تا حاجت همیشگیم براورده بشه از پنجره دستمو دراز کردم آب جمع شده بارون رو خوردم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام منم مثل دینا که وضو می گیرم و سریع آب وضو خشک میشه جوری که تا به مسح پا میرسم آب وضو خشک میشود و نمی توانم مسح را درست انجام دهم و برای همین از خیسی ابروهام کمک میگیرم ولی خشکی آب زیاده و اونم چیز زیادی نداره.خواهشا با ایمیل جوابمو بدید ممنون.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام من بیشتر اوقات در خواب مبینم که در کلاس درسم در دانشگاه و گاهی اوقات میبینم نزدیک امتحانات است و من دیر میفهمم و منو استرس میگیره ویا دیر به سر کلاس میروم ممنون میشم جواب بدید مچکرم.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم به همراه اقوام به سیزده بدر رفتیم که ناگهان از سمت شرق توده ابر عظیم و سیاهی رو دیدم و به اقوام و خانواده هشدار دادم که به سمت خونه برگردیم توی راه خونه باران تندی شروع به باریدن گرفت قطرات باران درشت و سیاه رنگ به صورتم میخورد که به طرز معجزه آسایی وارد خونه شدیم و پناه گرفتیم آخرین چیزی که از این خواب به یاد دارم اینه که لای پنجره رو باز گذاشته بودیم و نسیم ملایم و خنکی ازش وارد خونه میشد ممنون میشم خوابمو تعبیر کنید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

باسلام
بعدازظهر درخواب دیدم برای حاجتی که مدتی است درواقعیت برایش شدیدا دعا میکنم وازخدامیخواستم که درخواب برایم روشن سازد )زیرباران گریه کنان دعا میکنم باخلوص نیت تمام حاجت راازخدامیخواهم ودرخواب هم میگویم باران میبارد درهای رحمت خدا بازاست
اگرممکن است تعبیررابرایم ایمیل کنید باسپاس فراوان

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

باسلام
مدتی است مشکلی دارم یکی از دوستانم خواب دیده زیر بارون به اتفاق هم برای آن مشکل دعا میکردیم لطفا تعبیرش را بیان کنید
باتشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

باران می بارید آب باران که همراه گل ولای است جاری شده بود ومن در آن شنا می کردم البته شنا زیاد بلدنیستم و در خواب هم به صورت ناشیانه شنا می کردم.و غرق نشدم .با سلام3

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام. خواهش میکنم تعبیر خواب من را بگویید.خواهش میکنم. من همیشه توی خواب هام لباسهام و کفش هامو به رنگ آبی میبینم. فقط آبی! تعبیرش چیه؟خواهششششششش شششششششش میکنم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

راستش من خواب دیدم که در جایی شروع به کار کردم و خیلی از این بابت خوشحالم اما از وقتی که من به آن فروشگاه رفتم اصلا هیچ مشتری به آنجا نیامد البته دلیلش رفتن من نبود به دلیل گران بودن بیش از حد اجناس بود تا اینکه هوا تاریک میشه یه خانم میان واسه خرید اما هنوز جنس اولم نگاه نکرده یه باران خیلی تند راه میفته که نه تنها بیرون هم همون توره اما از سقف مغازه هم به میزان باران بیرون آب میاد تو و اون خانم خیس میشه و فرار میکنه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام
در خواب ديدم زمانى كه در منزل مادرم به خاطر تدارك يك مهمانى مشغول نظافت بوديم باران با قطرات درشت شروع به باريدن كرد همه با اتفاق از پشت پنجره مشغول نگاه بوديم سيل به راه افتادو نگران خرابى منزل بوديم كمى دورتر كى امام زاده بود كه اصلا به دليل اختلاف ارتفاع سيل از آنجا عبور نمى كرد آرزو كردم كاش آنجا بودم در همين اثنى باران قطع و خطر سيل مرتفع و خيلى نامحسوس آثار خور شيد نمايان شد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من امروز نزديك صب خواب ديدم تو كوچمون به در و ديوار يه عالمه پارچه مشكي زدن يه عده مردم زيادي هم تو خيابون هستند يه دفعه شروع شد بارون باريدن اول آهسته و نم نم و بعد تند تند در حدي كه تكه هاي بزرگ يخ از آسمون ميباريد تو همين لحظه داييم كه فوت شده اومد زير بارون من تو اتاقم بودم و از پنجره تماشا ميكردم به من يه علامت لايك نشون داد و بعد از خواب پريدم
ميشه تعبيرشو بگيد بهم ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام. میشه حتما کمکم کن و تعبیر خوابم رو بهم بگین چون خیلی برام مهمه و مبهمه. من دیشب خواب دیدم که داشت بارون شدید میومد خیلی شدید جوری که حتی یه یلحظه هم کم نمیشد بعد من یادم افتاد که زیر بارون دعاکردن دعا مستجاب میشه بعد رفتم زیر ببرون شدید که داشت میومد نشتم و اون دعایی که میخواستم رو کردم بعد بلافاصله و سریع بعداز دعا کردنم خیلی سریع بارون بند اومد و سریع هوا آفتابی شد جوری که خودم تعجب کردم. میشه تعبیرش رو بهم واضح بگین چون خیییلی برم مهمه.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

سلام میشه تعبیر خواب منو حتما بهم بگین چون خیلی مهمه. ممنون. من دیشب خواب دیدم که داشت بارون شدید میومد خیلی جوری که تا حالا بارون انقدر شدید ندیده بودم . بعد یادم اومد که زیر بارون دعا کردن اجابت میشه بعد رفتم نشتم زیر بارون شدیدی که داشت میومد و دعا کردم و اون حاجتی که از خدا میخواستم و بران خیلی مهم بود و گفتم و دعا کردم و بعد بلا فاصله بعداز دعا کردن درجا و سریع بارون بند اومد و قطع شد هوا خیییلی سریع افتابی شد خیلی سریع جوری که خودم تعجب کردم. میشه لطفا تعبیرش رو واضح بهم بگین برام خیلی مهمه. ممنوون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیدم باران میبارد و وقتی وارد خانه شدم دیدم به همان شدت از سقف به کف خانه میریزد به حدی بود که کف خانه نیم متری آب جمع شده بود.
تعبیرش چیست؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

باسلام
من خواب دیدم که رفته بودم مدرسه وداشت باران شدیدی می آمدمن ازهرکجا که میرفتم راهی برای عبور نبود وآب باران کمی گل آلود بود ومن داشتم گریه میکردم.اگه میشه جواب من رو بدین .ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام،من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم تو حیاط خونمون بودم یهو آسمون شکافته شد یه نور خیلی زیادی ازش بیرون اومد بعد ۲ تا ماه ظاهر ششد تو آسمون که یکیشون قرمز بود اون یکی سیاه،ماه ها همش با هم خسوف میکردن،بعد بارون اسیدی اومد،به طوری که همه ی آدما و خونه ها رو داغون کرد،میگفتن روز قیامته و به زودی همه به عربی صوبت میکنن،یه مکان مقدسی بود که مردم همه اونجا پناه میاوردن ولی من عذر شرعی داشتم و گفتن نمیشه بیای توو...لطفا اگه تعبیرشو میدونین بگین،بهش که فکر میکنم مو به تنم سیخ میشه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من خواب دیدم که زیر بارونم و برای براورده شدن حاجتی که 6 سال منتظرشم دارم دعا میکنم و با این علم که میدونستم که زیر بارون دعا خیلی خوبه
بعداز اون راهی رو رفتم که دو طرفش گل بود رسیدم به امامزاده
سلام دادم به اون امامزاده و رفتم داخل که چند تا از دوستان هیئت رو دیدم و مشغول گپ و گفتگو شدیم ....

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خب دیدم کا من بر سر گو راه میرم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.من خواب دیدم باران خیلی وحشتانک وتندی میباریدبعد نگاه کردم ب آسمون ودیدم ی راهی باز شده بود انگار آسمون شکافته شده بودوقتی این صحنه رو دیدیم من و****انی هم ک تو خواب بودن ب سجده افتادیم وخیلی گریه کردیم.خیلی از این خواب ترسیده ام خواهش میکنم تعبیرش کنید بدجور نگرانم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام :
من خواب دیدم که باران شدید است و خانه ماه آب پر شده
آب پاک و صاف است .
تعبیر این چه میباشد .؟؟؟؟
لطف نموده ارسال خواهند فرمود.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

شبی خوب دیدم که در بیابانی با جمعی راه میرفتم وخوشحال بودم صلوات میفرستادم وبقیه را تشویق کردم که صلوات بفرستند همه شروع به صلوات فرستادن کردند بعد من از آبی که روی زمین جمع شده بود خو شدم وخوردم آب آن بد مزه بود وبه زور قورت دادم بالای سرم رنگین کمان بود.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم خواهرم زیر باران ایستاده و باران بر سرش میبارد و همچنان با لبخند و شادی به من نگاه میکرد و کارهایش را انجام میداد
معنیش برا خواهرم چیه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام.من خواب دیدم کف اتاقی ک.انگار بالا بود وحس میکردم زیر پای ماخالیه حالا یاطبقست ویا بیستر حس کردم بالاییم لک افتاده ابتدا فک کردم لک روغنه ولی بعد متوجه شدم لک ابه درواقع نم زدگیه متل وقتی نم باران ب سقف میزنه نم از زمین ب کف اتاق زده بودیعده بامن بودن ک واصح نبود کی هستن انگار خونواده میگفتم بیایید بریم الان اب میزنه بالااما توحه نداشتن من حالت دورخیز داشتم برای برگشت ب عقب و بیرون رفتن از اتاق درعین حال اونارو صدا میزدم وانگار نمیشد رهاشون کنم ک از یکی لز نمزدگی ها اب باحالت بالا امده و فوران اما خ کم ریخت روی صورتم من گفتم اب گرمم هست!

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

دوتا توالت بود گوشه یک حیاط خ بزرگ.در یکیو باز کردم خ پر بود هم سنگ توالت هم دور و اطافش درو بستم دوباره دربعدیو باز کردم همون صحنه گفتم چاره نیست رفتم داخل اما چون سنگ پر لز ادرار بود و اطراف اب طوری ک پام خیس نشه ی کنار نشستم وادرار کردم و نهایت اومدم بیرون یک شیلنگ خ بزرگ دراز ولی،باریک یکنار بود خواستم جمع کنم یکی از اقوام گفت مراقب باش اب ازش نریزه گفتم ما از این کارا زیاد کزدیم بچگیم و با،شیلنگ باغ و ماشین شستن تو ذهنم بود ک درحین جمع کردنش اب ریخت روی شلوار همون فامیلمون ک گف مراقب باش!! وخیس شد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیدم خودمو توی اینه اتوبوس نگاه میکردم موقع پیاده شدن دم در ک دیدم موهام فرق راست درصورتیکه اینطور نیست و بالای سرم کاملا سفید شده متل ی پیرزن 70ساله اما هرکاری میکردم فرقمو بستم موهاموبالا زدم و...ک سفیدیشو بپوشونم نشد ک نشد و در نهایت شرو کردم خط لب کشیدن ک هیچ وقت توبیداری نمیکشم و ارایش خودم ک خ جوانو خوشگل بودم حتی،بیشتر از واقعیت یهو دوست مادربزرگم کیفمو قاپید دررفت دوییدم دنبالش از اتوبوس اوند پایین منم اومدم پایین ک بیدار شدم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم خونه پدرم در اثر باران خراب شده میشه بگین تعبیرش چی میشه ممنون میشم.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خسته نباشین من خواب دیدم که همسرم زیر بارون خوابش برده اگه ممکنه
تعبیرش رو به ایمیلم ارسال کنین سپاس و تشکر فراوان.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم بارون خیلی شدید میومد و من و همکلاسیهام توی حیاط مدرسه توی یه ماشین پناه گرفته بودیم. به درخت نزدیکمون صاعقه زد بعد من گفتم که بریم یه جایی تا از صاعقه در امان باشیم-مادرم هم توی خواب باهامون بود- بعد رفتیم اون طرف حیاط جایی که از صاعقه در امان بودیم و -این برام عجیبه!!- بدون اینکه اصلا نگران بارون و صاعقه باشیم داشتیم وسطی بازی میکردیم . لطفا تعبیرشو به ایمیل ام بفرستین.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام، من ديشب يعنى شنبه شب و شب يكشنبه چهارم ارديبهشت، خواب ديدم شب بود و من و همسرم و دخترم تو خونه بوديم و بيرون شديدا بارون ميباريد، انقدر شديدكه سقف خونه مون ترک برداشت و شكست و ما همون لحظه هر سه فرر كرديم سمت راهرو و برگشتيم به خونه نگاه كرديم و من ازخواب پريدم
خود بارون رو نديدم، سقف خونه هم فرو نريخت فقط ديدم كه شكست و ريختن و آوار شدنش رو نديدم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من در خواب دیدم ک باران می بارد و شخصی ک بهش علاقه دارم زیر باران ایستاده و تمام لباسهایش خیس خیس شده و قطرات باران را روی پیشانی اون می بینم و در زیر باران دستم را می گیرد لطفا تعبیرشوبرام ب ایمیلم بفرستین
ممنون.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

درود بر شما.

نزدیکی های صبح حدود ساعت 4 تا5 صبح خوای دیدم که سقف خانه به دلیل بارش باران ریزش کرده و من و خانواده را دچار ترس و واهمه نمود . پس از ریزش، باران دلچسبی وارد خانه می شود. درخواب وقتی دلیل ریزش را بررسی کردم متوجه شدم که به جای تیرآهن از قوطی در مصالح سقف استفاده شده و این حجم از باران خارج ازتوان سقف بوده.
تعبیر این خواب لطفا.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

بارون خىىىىىىلى شدىد بود ومن زىر بارون اىستادھ بودم و گرىھ ھاى بدی مىکردم جوری زجھ مىزدم ک تا ب حال تو بىدارى ندیده بودم دونھ ھاى بارون خىلى بزرگ بود ا ندازه ى گردو بودندد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من در خواب دیدم باران ب صورت قطرات فراوان ب صورتی ک سیل از آسمان بیایید بر هر چیزی ک فرود میومد خراب میکرد بر سقف خانه ک میومد فقط صدای وحشتناک ولی از سقف آب نمیومد ی سر پناهی برا گوسفندان داشتیم اونو خراب کرد و ی س چهار تایی تلف شدن

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلم م میشه تعبیر خواب منو حتما بهم بگین چون خیلی مهمه. ممنون. من دیشب خواب دیدم که داشت بارون شدید میومد خیلی جوری که تا حالا بارون انقدر شدید ندیده بودم . و بعد از اینکه من به حاجتی رسیدم خدا رو شکر میکردم و از باران دلت می بردم و با بشقاب مانندی اب بارون و که تو بشقاب می ریخت میخوردم خواهش میکنم تعبیرش بگید ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من و یک آقا پسر همدیگه رو برای ازدواج میخواستیم که متاسفانه خانواده پسر بهانه الکی اوردن . و ما از هم جدا شدیم و بعد از چند ماه هم رو جایی دیدیم و با هم حرف زدیم و من توی این چند ماه ختم ها و نذرهای زیادی کردم
بعد امروز ظهر داشتم دعا میکردم و گفتم خدایا توکل به تو که خواب رفتم و خواب دیدم فصل پاییزه،داره نم نم بارون میاد اما بارون خیلی قشنگی بود و انگار من توی خواب میدونستم اون آقا پسر مریضه که گوشیم زنگ میخوره و میگن جواب آزمایش اولی و دومی رسیده اما سومی چند روز دیگه میرسه . که من ناراحت میشم و گریه میکنم.
خواهش میکنم جواب تعبیر خواب رو سریع برام ایمیل کنین.آخه نگرانم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من خواب دیدم که تو مدرسه بعد یهو ازآسمون مثل یه سطل آب به رنگ زرد رو سر دوستم بعد یهو دوستم جیغ کشید و فرار کرد بعد یهو مثل یارون از آسمان اسید میریخت بعد یهو از خواب پریدم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
خواب دیدم اب باران در زمینی جمع شده و اب تقریبا به صورت برکه جمع شده و درونش ماهی های تقریبا متوسط و بزرگ هست که من و داییم باهم دنبال زمین هایمان میگردیم داییم قسمتی را که اب گل الود جمع شده و ماهی ها شنا می کنند نشان می دهد و می گوید این زمین من است. که کارگران شروع به کار کردند واب گل الود را خالی کردند که در حین خالی کردن ماهی هابالا می پریدند که من یکی از ان ماهی ها را گرفتم و به کناری انداختم و و زمین خالی از اب شد و کف تمیز شد و من به دنبال زمین خودم می گردم که مسئول مربوطه میگه زمین شما انشاالله بعدا انجام میشه که کلی اصرار می کنم اما نمپذیره
از شما عاجزانه میخوام خوابم را تعبیر کنید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. رزا

سلام روز غدیر یه خانوم سیدی خوابی که برام دیده بود رو تعریف کرد ایشون همیشه خوابای صادقانه میبینن پدرشون که سید بزرگواری هست همیشه حقیقتایی بهشون میگن
خانوم سید گفتن بذای عید غدیر خواب دیدن پدرشون گفته اینا رائرای امام رضان زیر بارون خیس شدن ببرشون لباساشونو عوض کن ازشون پذیراییی کن

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. رزا

سلام روز غدیر یه خانوم سیدی خوابی که برام دیده بود رو تعریف کرد ایشون همیشه خوابای صادقانه میبینن پدرشون که سید بزرگواری هست همیشه حقیقتایی بهشون میگن
خانوم سید گفتن بذای عید غدیر خواب دیدن پدرشون گفته اینا رائرای امام رضان زیر بارون خیس شدن ببرشون لباساشونو عوض کن ازشون پذیراییی کن

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. مجید

با سلام من خواب دیدم در خانه مادرم هستم وباران شدیدی می بارید و از چند جا سقف خانه ی مادرم سوراخ شده بود آب زیادی از ان سوراخ ها به داخل می ریخت و شتابان دنبال چاره ای بودم اما حریف باران نمیشدم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. ف مجاهدی

سلام من خواب دیدم که در یک روز رفتم خانه دشمن خانوادگی مان و در انجا نشستم دعا کردم بعد ناگهان چیزای عجیبی در آسمان ظاهر شد من خیلی خوشحال شدم وبعد باران بارید و بعدش رفتم زیر باراز دراز کشیدم و گفتم خدایا دشمنانمان را ازما دور کن

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. Mohammadreza

سلام وخصته نباشی من خواب دیدم توی بالا شهر باران میبارید وزنان روسری های خود باز میکردنند وبی حجابی میرقصیدن توی خیابان منم همینطور راه میرفتم وتمام لباس هایم خیس شده بودنند ممنون میشم تعبیرش کنید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. Jafar

سلام

خواب دیدم در یک مکان نا آشنا ایستادم ناگهان بارانی شدید از دانه های ریز تگرگ از سمت زمین به آسمان شروع شد بطوری دانه های آن به صورتم میخورد مثل شن ، بارید ن تگرگ از زمین به آسمان تمام شد بلافاصله از آسمان به زمین شروع به بارش دانه های برنج شد بطوری که زمین از دانه های برنج پوشیده شده بود بارش برنج تمام شد و بلافاصله شروع به بارش رشته هایی شبیه به رشته آش یا ماکارونی برروی زمین شد . بعداز تمام شدن بارشها ناگهان از فاصله دور دیدم که طوفانی بسیار مخرب و شدید به سمت من میاد و هرچیزی را سر راه خود پاک میکند درحالی که به مردم میگفتم پشت دیوارهای بتونی پناه بگیرید دیدم مادرم در جای نا امنی ایستاده و بسیار ترسیده در تلاش برای نجات مادرم بودم که طوفان به ما رسید (قابل توجه مادرم 5 سال پیش فوت کرده) لطفا تعبیر این خواب را یا با ایمیل یا همین جا ارسال کنید

با سپاس

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. سلطان مسعودمحب

سلام من خواب دیدم باران گوارایی میبارد و درباغچه ی منزل مان گلها راکه تازه سرزده اند آبیاری می کند و بته های گل ها درزیرباران می شوند و خیلی زیباوصاف دربین آب دیده می شوند لطفاٌ تعبیرکنید.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. یوسف

سلام من در خواب دیدم که درمسجد روستامان هستم و باران می بارد،نشانه چیست

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. رضا

سلام من خواب دیدم هوا ابریه تاریک شده از زمین دود بلند میشه ب رنگ ابر بارون اسیدی شدیدی شروع ب اومدن کرد همه جارو داشت نابود میکرد همه چی رو داشت خراب میکرد من ومردم اون شهر بدنمون میسوخت از شدت اسید بارون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. فاطمه

سلام من خواب دیدم بارون میومد زیر بارون وایستاده بودم طوری که به صورتم میخورد و از خدا خواسته ی دلمو میخواستم میشه لطف کنین تعبیرشو بگین بهم?

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. دلا رام

سلام من خواب دیدیم که در حرم بودیم بعد رفتیم بیرون برای نماز بعد من با خواهرم و مادرم دعوام شد بعد داشتم زیر بارون دعا میکردم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. کیمیا

سلام
من خواب دیدم که باران اول اهسته میبارید و من زیر باران کمی خیس شدم و داخل یه کلبه ای رفتم که ادمای زیادی بودن یدفعه باران شدت گرفت و این باران جوری بود که داخل کلبه هم به همون شدت میبارید انگاری کلبه سقف نداشت و من برای اینکه خیس نشم چون چتر نداشتم هی عقب عقب میرفتم که در واقع میخواستم یجا پناه بگیرم که خیس نشم اخرم نشدم و یدفعه قطع شد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. سیما

سلام من نزدیک دو ساله با فردی آشنا شدم و خیلی عاشقشم خواب دیدم باران میباره و من رفتم تو حیاط و زیر باران از ته دلم دعا کردم که به کیس احساسیم برسم و اسمش و میوردم و از خدا میخواستمش دعا کردنم طوری بود که وقتی از خواب پریدم داشتم دعام و تکرار میکردم ممنون میشم تعبیر خوابم و بگید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. امیر محمد

سلام من خواب دیدم که در خانه نشسته بودم و خانواده هم در خانه ما بودن و باران شدید و بزرگ بود و داییم حیاط خانه ما اول تو خانه و خیس شود

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه

insert_link

local_library love is - با يك بوسه زيبا از خواب