تعبیر خواب روده

روده

اگر بيند كه روده فرا گرفت يا كسي به وي داد و بخورد، دليل كه از خويشان خير و منفعت يابد و باشد كه ايشان از وي شرف و سعادت يابند. اگر روده هاي وي از درون پيدا شد، دليل كه فرزندي از خويشان او مهتر شود. اگر بيند روده كسي را ميخرد، دليل كه به قدر آن ازمال كسي كه نهان كرده بود نصيب يابد.

ابراهيم كرماني گويد: آشكار شدن روده در خواب، مال نهان كرده بود كه آشكار گردد، يا ولايتي يابد كه به وي رسد. اگر خود در ولايتي باشد، بر قدر آن مال يابد.

جابر مغربي گويد: اگربيند روده هاي وي از دهانش بيرون آمد، دليل بر مرگ فرزندان او بود. اگر بيند كه روده كسي از دهنش بيرون آمد، دليل كه بر قدر آن مال كه نهان كرده بود بخورد.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن روده در خواب بر شش وجه است. اول: مال حرام. دوم: شفقت. سوم: سخنهاي ناخوش. چهارم: فرزند. پنجم: زندگاني. ششم: كاركرد خوش.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: روده وبال است و گرفتاري و غمي است طولاني که به سهولت دست از سر بيننده خواب بر نمي دارد. به خصوص اگر روده گشوده و دراز باشد. اگر ببينيد که مسير روده در دست شماست و يک سر آن در دست شماست و يک سر آن در دست ديگري مثل طناب اين غمي است مشترک و اندوهي است که شما هم در آن اشتراک داريد. اگر در خواب شکم کسي را خالي از روده ببينيد گرفتار تنگي معاش مي شويد به اضافه اين که از  احباب خود دور مي مانيد و رنج مي کشيد. اگر در خواب ببينيد که روده گوسفند در دست داريد نشان آن است که نعمت خود را تباه مي کنيد ولي اگر روده گوسفند به کسي بدهيد او را به نعمت و راحت مي رسانيد. معبران نوشته اند روده گاو مال و خواسته است.

 

1ـ ديدن روده در خواب ، علامت آن است كه در اثر اتفاقي دوست خود را از دست مي دهيد .

2ـ ديدن روده خود در خواب ، علامت آن است كه موقعيتي تأسف انگيز به زندگي شما راه مي يابد .

3ـ اگر خواب ببينيد روده اي را خاك مي كنيد ، علامت آن است كه مصيبتي غيره منتظره گريبان شما را خواهد گرفت و بخاطر اشتباهي كه مرتكب مي شويد ، از طرف دوستان مورد سرزنش قرار مي گيريد .

// //

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه

insert_link

local_library love is - با يك بوسه زيبا از خواب