تعبیر خواب سر - کله

حضرت دانيال گويد: سر در خواب ديدن مهتر گروه باشد. اگر بيند سر بريده فرا گرفت، دليل كه كسي دوست و مهتر وي گردد و او را خواستگار بود و از او خير و منفعت يابد. اگر بيند كه بي زخم سر از تن او جدا گرديد، اگر توانگر است درويش شود، اگر وام دارد وامش گذارده گردد و از غم فرج يابد، اگر بنده است آزاد شود، اگر بيمار است شفا يابد، اگر در علتي بي درمان گرفتار است زود بميرد. اگر مهتري سر بريده بيند ولايت يابد. اگر غلام اين خواب بيند، دليل كه زني  توانگر بخواهد.

محمدبن سيرين گويد: اگر كسي سر بريده را به جائي افكنده بيند، دليل است جمعي مهتران در آنجا جمع شوند. اگر بيند پوست سرچارپائي يا ددي مي خورد، دليل است بر يافتن مال. اگر بيند پوست سر مردم را خام همي خورد، دليل كه مال و نعمت يابد. اگر بيند سر مجهول خورد، دليل كه سرمايه كسي را بخورد. اگر بيند سر مرغي مي خورد، دليل كه مال پادشاه خورد. اگر بيند سر مرده پيش او آوردند باسرهاي ديگر، دليل كه سركرده  آن گروه پيش او آيند و از ايشان خير ونيكي بيند، خاصه كه از گوشت سرها بخورد. اگر زني در خواب بيند، دليل بود كه از توانگر خير و نيكي بيند. اگر بيند سر گوسفند ميخورد، دليل كه عمرش دراز بود و مال حلال يابد. اگر بيند سرگاو ميخورد، دليل است در آن سال مال و نعمت فراوان يابد. اگر بيند سر بزي مي خورد، دليل است از مهتري سخي و جوانمرد او را مال حاصل شود.

ابراهيم كرماني گويد: اگر كسي سر خود را بزرگ بيند، دليل كه از مهتري جاه و بزرگي يابد. اگر خود را دو سر بيند، دليل كه كارش قوي شود و عمرش دراز شود و بعضي ازمعبران گويند كاري بزرگ پيش گيرد، لكن در آن كار منفعت نباشد. اگر سر خويش را برهنه بيند، دليل است در شغلي كه بود معزول شود و غمگين و مستمند شود. اگر بيند كه از سر او مغز بيرون آمد و بر زمين افتاد، دليل كه سرمايه از دست او برود. اگر بيند مغز را باز جاي نهاد، دليل كه سرمايه او بازآيد. و اگر سر خويش را چرب بيند. دليل است توفيق كارهاي خير يابد. اگر بيند سر بريده در دست داشت و ندانست از كيست، دليل كه ده هزار درم سيم بيابد. اگر بيند سر را بر زمين افكند، دليل است مال را به خير هزينه كند، يامال از او ضايع شود و اگر سر بريده بيند كه در دست داشت، دليل كه مال بسيار يابد. اگر بيند كه سر با وي سخن نيكو گفت، دليل كه داد و انصاف دهد. اگر بيند سر با وي سخن زشت گفت، دليل كه انصاف ندارد. اگر بيند كه سر او دو نيمه بود، چنانكه نيمه اي در دست راست و نيمه اي دردست چپ بود، دليل كه مادر و پدرش بميرد. اگر سر خويش را در دست بيند، دليل است از مهتري خير و بركت يابد. اگر سر دو نيمه بود و درست شد، دليل كه پدر و مادرش بيمار شوند و عاقبت شفا يابند.

جابر مغربي گويد: اگر ديد سر او چون سر فيل بود، دليل است مال و ولايت يابد. اگر ديد سر او چون سر شير شد، دليل كه به فساد و حرام گرايد. اگر ديد كه سر او چون سر اسب شد، دليل كه از پادشاه مال و نعمت يابد. اگر بيند سر او چون سر خرس شد، دليل است از بخت كامكاري يابد. اگر بيند سر او چون سر گوسفند شد، دليل است كه جهل بر وي غلبه كند. اگر بيند سر او چون سر شتر شد، دليل است فرمانروائي يابد و دشمن را قهر كند. اگر ديد چون سر خرس شد و به كافران ميل  نمود، دليل است كه ميل به كفر دارد. اگر بيند سر وي از آبگينه بود، دليل است بر هلاك او. اگر ديد سر او سيمين بود يا زرين، دليل است مال يابد. اگر ديد سر او برنجين بود، دليل است بر خطر و هلاك او. اگر بيند سر او آهنين يا سنگي بود، دليل است خدمت مردي لاف زن كند. اگر بيند از سر او آتش مي افروخت، دليل كه كارش بالا گيرد.

اسماعيل بن اشعث گويد: اگر بيند سر او چون سر چهارپاياني شد، دليل بر غم و اندوه او كند. اگر بيند سر او چون سر ددان شد، دليل است ولايتي از گزاف بگيرد و دشمن را قهر كند. اگر بيند سر او چون سر مرغان شد، دليل كه به سفر رود. اگر بيند سر او پخته بود و مي خورد، دليل است كه سرمايه خود را بخورد. اگر ديد كسي سرش از تن جدا شد و بعد از آن باز به جاي خود نهاد و درست شد، دليل است كه سرانجام درجه شهيدان يابد.  اگر بيند سري دركنار داشت و زنش آبستن بود، دليل است پسري آورد. اگر كسي سر خود را تراشيده بيند، دليل كه شوهرش بميرد. اگر بيند كه سربريان مي خورد، دليل كند كه مال يابد.

جابرمغربي گويد: اگر ديد سر بريان مي خورد، به تاويل رئيس باشد. اگر بيند سر بريان مي خريد يا كسي بدو داد، دليل است از كسي فائده بدو رسد. اگر ديد سر خام مي خورد، مهتري غيبت كند و سر پخته بهتر از خام باشد.

اصفهاني گويد: سرِ مردم به خواب، پدر بود يا مهتر يا پسر. اگر سرِ خويش را بريده بيند، دليل كه از پدر يا مادر جدا شود. اگر سرِ خود بر دست خود ديد، دليل كه با ايشان پيوندد. اگر ديد سرِ خود را به گردن باز بست، دليل كه از كسي بضاعت ستاند يا وام كند. اگر بيند سرهاي بريده در پيش داشت و رقص مي كرد، دليل كه مهتر آن ديار را غم و اندوه و مصيبت رسد. اگر سر پادشاهي بر دوش خود بيند، دليل كه دو هزار  درم بيابد به رنج و سختي بسيار.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد: سر مردم به خواب ديدن يازده وجه است. اول: رئيس. دوم: مهتر. سوم: پدر. چهارم: مادر. پنجم: امير. ششم: عالم. هفتم: ده هزار درم. هشتم: پسر. نهم: غلام يا كنيز. دهم: زن. يازدهم: توانگري. اگر كسي بيند سر او درد مي كرد و جامه پاك پوشيده بود، دليل كه او را با مهتران صحبت افتد و كار او نيكو شود و دولت يابد. اگر چركين پوشيده بود چنانكه قصابان  پوشند، دليل كه او را به سبب مهتري غم و اندوه رسد.

 

 

1ـ ديدن سَرِ آدمي مشهور در خواب ، علامت آن است كه با افراد بسيار پرنفوذ و قدرتمندي آشنا مي شويد و آنها شما را در انجام كارهايي مهم ياري مي كنند .

2ـ اگر سر خودتان را در خواب ببينيد ، نشانة آن است كه به بيماري مغز و اعصاب دچار مي شويد .

3ـ ديدن سر خون آلود و جداشده از تن در خواب ، نشانة آن است كه عزيزترين اميدهاي شما با نوميدي از بين مي رود .

4ـ اگر خواب ببينيد دو يا چند سر داريد ، نشانة آن است كه در زندگي به سرعت ارتقاء مي يابيد .

5ـ اگر در خواب احساس كنيد سردرد داريد ، علامت آن است كه تشويشِ خاطر ، شما را تحت فشار قرار خواهد داد .

6ـ ديدن سرِ ورم كرده در خواب ، علامت آن است كه در زندگي بيشتر خير مي بينيد ،تا بدي .

7ـ ديدن سر كودك در خواب ، نشانة آن است كه در آينده به ثروت و لذتهاي بسيار دست خواهيد يافت .

8ـ ديدن سر يك حيوان در خواب ، علامت آن است كه خواسته هاي شما حول محورهاي مادي و لذتهاي دنيوي مي گردد .

9ـ اگر در خواب سر خود را بشوييد ، نشانة آن است كه بخاطر نظرات منصفانه ، ديگران به دنبال شما خواهند آمد .

نظرات (15)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

age tu khab sareto ruye paye kasi begzarid manish chi hast
mamnun

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام
من خواب دیدم روی سر همسرم پر از سنگ های ریز و درشت است, وقتی سنگهای قسمت پشت سر را برداشتم دیدم داخل سرش خالی هستش و فقط یک صفحه الکتریکی که دو تا میله بهش وصل هست توی سرش وجود داره, در عین اینکه خیلی واقعی به نظر می رسید یعنی گویی تازه از خواب بیدار شدیم ولی باز هم من تکرار می کردم نترسین این همش یه خوابه

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام: 38 ساله مذکر
من خواب دیدم کله یک بره (بدون شاخ) را با آب جوش تمیز میکنم و برای درست کردن کله پاچه پوست میکنم . البته مقداری بوی تعفن میداد و همسرم نیز متوجه بوی بد کله شد . بعد برای اینکه بینی آنرا تمیز کنم به طرف حیاط رفتم که بیدار شدم این خواب را قبل از اذان صبح مورخ 4/5/93 دیدم اگر ****ی تعبیرش را میداند ممنون میشوم پاسخ دهد.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب ديدم شوهرم پوست سرم را با يك چيز برنده ...
چهار قسمت مي برد و خون جاري ميشود
و درد هم دارد .
لطفا جواب أين خوابم را بگوييد
خيلي ناراحتم ،،،،

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم یک حیوانی زنده که سرش شبیه جوجه تیغی و بدنش دارای موهایی مثل بز را در آب داغ انداخته و مو هایش را می کندن.میشه بگین تعبیرش چیه؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

باسلام و عرض ادب
من شب گذشته خواب دیدم دوتا کله گوسفند توی آب گذاشتیم که کله پاچه درست کنیم و یک گوسفند زنده هم در کنارمون بود-لطف کنید تعبیرش رو برام بفرستید ممنون میشم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

با سلام و خسته نباشید و تشکر
من در خواب دیدم که با جمعی از افراد خانواده کنار سفره ای بزرگ نشسته ایم و کله پاچه بر روی سفره قرار دارد که کمی از من دور بود و من سفره را چرخیدم و نزدیک سینی که دو عدد کله در ان بود امادم و هر دو کله را با دست ش****تم چون بدلیل زیاد پخته بودن بسیار نرم بودند و مقداری را خوردم و مقداری از ان دو خوردم
لطفا خواب مرا تعبیر کنید با تشکر فراوان

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من سر یک ادم غریبه رو دیدم ک هرلحظه به من نزدیکتر میشد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. محمد

با سلام
خواب دیدم در یه خانه ای کارگری میکردیم یه فرد فلج که روی ویلچیر بود آمد سر کوچه که بن بست هم بود یه گونی خونی دستش بود و برای دختر همسایه که مجرد هم هست خالیش کرد دیدیم درونش کله و پاچه گوسفند هست

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. Mr.kheradpisheh

با سلام
من خواب دیدم یک سر گاو و یک سر گوسفند روی بدن دو تا آدم به جای سر خودشان قرار گرفته. اگه میشه تعبیرش رو بگین . ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. محمد

سلام خواب دیدم سر ماهی بزرگ گوشت داری خریدم و پسر ماهی چندرنگ بود
با تشکر

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. زهرا

سلام من خواب دیدم که دریک ماشین نشسته بودم به یه سفرهمیشگی باخانواده که میرویم درحال حرکتیم که درراه یک اسبی راکه بسیار بزرگ است و ان اسب دوکله دارد را میبینم درکنار اون اسب چند شخص معروف که من دوسشون دارم روهم میبینم که برای دیدن اون اسب امده بودند ویا انگاری خانه انها اونجا بود ومن خیلی دوست داشتم که ان ماشین متوقف میشد برخلاف اخلاقی که دارم اگر شخص معروفی که دوسشون دارم رو ببینم هیچوقت انقد هیجان زده نمیشم وبعداز اون من درپیوی شخصی ان فرد به او گفتم که من انهارا درکنار اسب دیدم وانگاری خیلی متعجب شده بود میشه تعبیرش رو بهم بگین

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. زهرا

سلام من خواب دیدم درماشین نشسته ام وباخانواده به یه سفر همیشگی که میرویم هستیم من درراه اسبی را میبینم که دوکله دارد وبسیار قوی وبزرگ است وچندنفراز افراد معروفی که من دوسشون دارم هم برای دیدن آن اسب امده اند ویا خانه انها انجا بود من دوست داشتم که ان ماشین متوقف میشد ومن هم درکنار انها به دیدن آن اسب میبودم اما سری گزر کردیم ومن حس هیجان داشتم برخلاف اخلاقی که دارم اگر شخصای معروفی که دوسشون دارم را ببینم انقد هیجان زده نمیشم من هم ازدیدن آن اسب وهم افراد معروف هیجان زده شده بودم وبعدازان من پیوی یکی ازاون افراد معروف راپیدا کردم وبهش گفتم که من انهارا درکنار ان اسب دیدم وانگاری متعجب شده بود میشه لطفن تعبیرش روبگید
من چطور میتونم متوجه شم که شما تعبیر خواب مرا داده اید ؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. زهرا

وهمچنین ان اسب میدوید وقدرت خودش را به نمایش میگزاشت

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. اوینا تواضعی

باسلام اگر درخواب ببینی سر گوسفندی را اول به دوقسمت باز کردی وبعدا سر آن رابه هفت قسمت کردی تعبیرات چیست ممنون ازشما

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول