جمعه, 09 آبان 1393

آخرین بروز رسانی08:05:16 PM GMT

محل تبلیغات شما
تعرفه قیمت تبلیغات شما در این محل : هفته ای فقط 12 هزار تومان !

تعبیر خواب سفر کردن - سفر

فرستادن به ایمیل چاپ

محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند كه سفر كرد و آنجا كه رفت بهتر از آنجا بود كه بود، دليل است كه حالش نيكو گردد. اگر كسي آنجا كه رفت بدتر از آنجا بود كه بود، تاويلش به خلاف اين بود.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه سفر كرد و ندانست كه به كجا مي رود، دليل كند كه از زن جدا گردد و يااز سراي خود به سراي ديگر رود. اگر به وداع قومي مي رفت يا قومي به وداع او آمدند، دليل است حالش متغير شود و باز به صلاح آيد.

جابرمغربي گويد: اگر بيند سفر كرد و با برگ و ساز بود، دليل كه حالش يا كارش نيكو شود. اگر به خلاف اين بيند، دليل است كارش تباه شود.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: سفر در خواب دگرگوني و تبديل است در بيداري. چنانچه درخواب ببينيد سفر مي کنيد دگرگوني و تغييري در زندگي شما پديد مي آيد. اگر به جائي سفر مي کنيد که بهتر است از آنجا که مي رويد وضع شما بهتر مي شود ولي اگر به جائي که مي رويد از جائي که سفر را آغاز مي کنيد بدتر است وضع شما بد مي شود و تغييري که پديد مي آيد مطلوب و دلخواهتان نيست. اگر در خواب ببينيد که ساک و کيف و بونه و بسته هاي زيادي داريد و به سفر مي رويد تغييراتي در زندگي شما پديد مي آيد که تکاليفتان را زياد مي کند. وظايف دشواري را به عهده مي گيريد ولي اگر در خواب ديديد که از سفر بازگشته و سوغاتي و کيف و جامه دان و بسته زياد همراه داريد خوب است و خبر مي دهد که به دنبال دگرگوني ها سودي عايد شما مي گردد که به اندازه همان بسته هاست . اگر ديديد به سفر مي رويد و گريه مي کنيد از ديدار کسي خوشحال مي شويد اگر در خواب ديديد به عزم سفر وداع و خداحافظي مي کنيد اما نمي دانيد به کجا مي رويد خوب نيست ولي اگر در عالم خواب آگاه باشيد و بدانيد که عازم کجا هستيد خوب است. کسي را به سفر فرستادن چنين است که از ديدار کسي خوشحال مي شويد يا بشارتي به شما مي رسد.

لوک اويتنهاو مي گويد :

سفر بر روي آب : زندگي متوسط

سفر کردن با باربسيار زياد : غم و غصه و يا خرج بيهوده

مسافرت در شب : شما کشور را ترک خواهيد کرد

اگر خواب ببينيد به خارج مسافرت مي كنيد ، علامت آن است كه براي تغيير آب و هوا براي مدتي كوتاه ، به همراه عده اي ديگر به كشوري ديگر سفر خواهيد كرد .

نظرات

+72 تعبير خوابزينب یکشنبه 14 آذر 1389 ، ساعت 04:20
خواب ديدم در راه كربلا هستم وخيلي نزديك مثل اينكه يك كوچه مانده برسم يا اينكه سر مرز يا در شهر كربلا در خواب باورم نميشد

-13 مهرتاز جمعه 26 فروردین 1390 ، ساعت 14:04
من خواب دیدم که دوست
پسرم که مدتی است از من جدا شده به من زنگ زده و گفته من دارم میرم مسافرت زنگ زدم حدافظی کنم میشه برایم این خواب را تعبیر کنید؟خواهش می کنم

-3 تعبیرمدیر سایت جمعه 27 تیر 1393 ، ساعت 12:23
شما به زودی از چیزی می ترسید و یا می میرید یا پدر یا مادر یابرادر و خواهرتان می میرد

+11 تعبییر خوابپریسان چهارشنبه 17 خرداد 1391 ، ساعت 06:44
چند روز پیش ساعت 4 و 5 بعد ازظهر خوابیدم. خواب دیدم کربلا هستم و دارم زیارت میکنم. متوجه شدم کفش دارم، کفش در آوردم و شروع به گریه و زاری کردم. به جایی رفتم که نوشته بود محل قطع دست ابوالفضل. در آنجا آنقدر گریه کردم که بی حال شدم. در خواب با خودم میگفتم. پدر و مادرم هنوز به اینجا نیامده اند و من با این سن به اینجا آمدم.

0 خوابتلمان جمعه 14 شهریور 1393 ، ساعت 05:00
خواب دیدم ایت الله بهجت بمن گفت چهار نفر را بفرست مکه .تعبیرش چیست

+5 safarshima دوشنبه 30 مرداد 1391 ، ساعت 09:12
من خواب دیدم که دارم به سفریا یه جایی میرم بار زیادی همراه خودم نمیبرم تنها بارم یه کوله پشتیه که به دوشم دارم اونجایی که میخوام برم را بلد نیستم از هرکی هم میپرسم هم جواب درستی هم بهم نمیده جوری که یه مسافتی رو میرم و همون مسافتو برمیگردم تا انکه در آخر خواب دیدم با تعدادی از افراد که به اون شهر یا کشورو.. (چیزی که هست اینه که من اسم اون شهر یا کشور و بعداز اینکه بیدارشدم یادم نمیاد برای اینه که من نمیدونم شهر بوده یا کشور یا یه منطقه )میرفتند و اکثر اون افراد جوون بودند و انگار که اون شهر رو بلد باشند همراهشون رفتم
زمان خوابمم دم سحر وقتی بیدارشدم یه چند دقیقه ای اذان گفته بود خیلی ممنون میشم اگه خوابم تعبیر داشته باشه رو بتونید برام تعبیر کنید

-1 تعبير خوابسميه دوشنبه 01 آبان 1391 ، ساعت 07:08
با سلام و تشكر از سايت خوبتون
ميخواستم كه خوابي را كه ديشب ديدم رو برام تعبير كنيد.
خواب ديدم كه با چهار تا از خونواده هاي دوستاي شوهرم قرار بريم مسافرت, وقتي كه اونا با شوهرم اومدن دنبالم من آماده نبودم, وقتي كه ساكم آماده شد دوستامون رفتن و بعدش شوهرم با مامان و باباي من دنبال اونا رفت و مني كه قرار بود باهاش برم مسافرت, نرفتم. فرداي اون روز همه باهم برگشتن.
لطفا تعبيرش رو برام بفرستيد

+4 سفرجعفری یکشنبه 14 آبان 1391 ، ساعت 05:28
با سلام . من دیشب خواب دبدم سرطان گرفتم و برای معالجه دارم می رم خارج . اما خوشحال و خندان بودم . راستش من خیلی دوست دارم برم ونیز و دیشب خواب دیدم که دارم می رم ونیز برای آزمایش و دکتر ومی گویم ببین آنقدر نرفتم تا مریض شدم .لطفا تعبیر کنید

+1 پاسخ: سفرElika جمعه 17 خرداد 1392 ، ساعت 19:09
Salam dostam khab dide ke man daram miram cal miram az iran va zang zadam bahash khodafezi konam . Tabitesh chi mishe? Mersi

+1 تعبیر خوابندا وصال چهارشنبه 24 آبان 1391 ، ساعت 07:12
تشکر از تعبیر خواب زیبای شما

+2 سفر کربلامهلا- بهادری سه شنبه 26 دی 1391 ، ساعت 09:24
با سلام وخسته نباشید خواب دیدم داییم که خیلی دوسش دارم چند وقتیه هم با خانوادش مشکل داره اما خودش نماز خون وعبادت کن اینطور بگم خیلی پاک دامن و عبادت کنه خواب دیدم داره میره کربلا ومن همش بهش میگفتم دایی واسمون دعا کن تو روخدا دعا کن دیگه از خواب بلند شدم .یه بار رفته کربلا تو روخدا واسم ایمیل کنید تعبیرش رو واقعا تشکرررررر

+9 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرمینا سه شنبه 26 دی 1391 ، ساعت 09:28
باسلام .من صبح خواب دیدم که شب بود ومن به اسمان نگاه کردم بعد وسط اسمون کربلا وبین الحرمین رو دیدم می خواستم تعبیرش رو بدونم

-1 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرندا چهارشنبه 27 دی 1391 ، ساعت 07:29
خواب دیدم با چن نفر دیگه ( از بچه های تئاتر دانشگاه ) بردنمون کربلا
منتها عجیبش این بود که همه دو نفری بودن !! یعنی ی دختر و ی پسر . پیش منم ی پسره بود که فقط اسمش یادمه : سامان !
اصلا همچین کسیو نمیشناسم اما طوری بود که انگار مثلا نامزدمه !!
یادمه ی در بود که ما ها جمع شده بودیم پشتش تو ساعت های مخصوصی بازش میکردن که بریم زیارت - پشت در حرم امام حسین بود .

+2 تعبير خواب سفرمينا چهارشنبه 04 بهمن 1391 ، ساعت 04:52
لطفا تعبير خوابم را زود برام بفرستيد خواهش ميكنم!
خواب ديدم با نامزدم سوار هواپيما شديم بدون هيچ باري وسط راه توي يه شهر هواپيما نشست ما هم پياده شديم اما ديگه نتونستيم هواپيما را پيدا كنيم و از پرواز جا مانديم در ضمن مقصد روهم نميدونستم كجاست!
الان توي شرايطي هستيم كه يه تصميم مهم ميخوايم بگيريم كه من فكر ميكنم به اين خواب ربط داره خواهش ميكنم تعبير خوابم را بگيد

+2 خواب حرم حضرت ابوالفضلالهام شنبه 07 بهمن 1391 ، ساعت 13:06
سلم چن وقت بیش من یه خوابی دیدم که خیلی بهم حال داد خواب دیدم من و شوهرم و دو نفر دیگه رفتیم مسافرت من چادر داشتم و اون حانومی که با ما بود مانتویی بود به جایی رسیدیم که یه صف طولانی بود از اونا رد شدیم رسیدیم یه جایی که بتونیم بشینیم اونجا بود که فهمیدم اونایی که با ما بودن دوست و خانوم دوست شوهرم بودن یه دفعه شوهرم بهم گفت برگرد و بشت سرتو نگاه کن نگاه کزدم و دیدم گنبد حضرت عباس و اون نوشته سر در حرم اسلام علیک یا اوالفضل .میشه بگین تعبیزش چیه

+2 خواب حرم حضرت ابوالفضلالهام شنبه 07 بهمن 1391 ، ساعت 13:13
خواب دیدم چن نفری میریم مسافرت با شوهرم و دوستای شوهرم که بعدن فهمیدم دوستای شوهرمن.خواب دیدم میریم جایی که اولش یه صف طولانی بود که ما بی نوبت از اونا رد میشیم و میریم من چادر سرم بود و اون خانومی که با ما بود با مانتو بود خسته بودیم رسیدیم به مقصد شوهرم گفت الهام بشت سرتو نگاه کن برگشتم دیدم حرم حضرت عباسه روشم نوشته اسلام علیک یا ابوالفضل خیلی نورانی بود چرتغونی بود منم زدم زیر گریه

-1 كربلافاطمه پنجشنبه 12 بهمن 1391 ، ساعت 12:55
سلام،من خواب دبدم رفتم كربلا ،ظهر عاشوراست و لشگر دشمن رودر روي سپاه امام ايستادن،حضرت عباس بدون دست و سوار بر اسب داشتن با امام حسين وداع مي كردن،من مدام گريه مي كردم و لباساشونو براي تبرك رو چشمام ميذاشتم،واسه خواهرم هم سوغاتي خريدم(خواهرم ميخواد از شوهرش جدا شه تازه يكي از آشناهامون هم اين روزا عازم كربلاست) ميشه لطفاً خوابمو برام تعبير كنين

+2 از سفر آمدنبهاره پنجشنبه 26 بهمن 1391 ، ساعت 07:44
لطفا میشه این خوابم را تعبیر کنید ، چند وقتیست که پشت سر هم خواب میبینم از مسافرت برگشتم خانه . من خودم محصلم و در یک کشور دیگه درس میخوانم . هر بار خواب میبینم رفتم خانه پدر و مادرم دیدن میکنم .و دیگه خواب دیدم باران میبارد ، حالا که فصل زمستان هست ولی خواب دیدم بهار شده و باران به شدت میبارد و از سقف خانه ما هم میبارد و من آب باران با دستانم گرفتم .

-2 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرمهسا پنجشنبه 23 خرداد 1392 ، ساعت 06:45
سلام خواب دیدم رفتم قم ودارم خانه می خرم و شهر قم بسیار تمیزو زیباست

لطفا جواب رو به من ارسال کنید

+2 سفرمصطفی چهارشنبه 29 خرداد 1392 ، ساعت 18:48
خواب خیلی خوبی دیدم که مادر بزرگم که فوت کرده آمد دنبالم و با هم سفر رفتیم خیلی خواب خوبی بود لطفا تعبیرش را بگویید مرسی

+1 تعبیر خوابشیوا شنبه 01 تیر 1392 ، ساعت 13:38
سلام من به همراه دوستم در یک روزخوابی دیدیم که بعضی ازنقاط آن مشترک بوده .....یکی ازموضوعات که درگیرش بودیم تلفن همراه ....وخیابان وپدر ومادردوستم وبودن هردودرخواب هم.... لطفا تعبیر خواب رابه ایمیل ارسال کنید..

+2 سفر و نماز در مسجدندا جمعه 18 مرداد 1392 ، ساعت 17:11
سلام
من شب عیدفطر خواب دیدم تو یه زیارتگاه دارم نماز می خونم آقا وخانم های دیگه هم بودن 2خانم بی روسری هم تو صف کلوی من بودن ومن هیچ کس رونمیشناختم .
در زندگی واقعی تماز نمی خونم وروزه نمیگیرم

+3 کربلافاطمه یکشنبه 20 مرداد 1392 ، ساعت 15:57
من خواب دیدم دارم میخوام برم کربلا.اتوبوسی که قرار بود منو ببرن با خودشون منو جا گذاشتن.
واسه همین من خودم میخواستم تا مرز برم که بهشون برسم.
ولی تو این راه که میخوام برم سختی زیادی میکشم و آخرش نمیرسم به اونجا

+3 تعبیر خوابمریم شنبه 09 شهریور 1392 ، ساعت 05:32
با سلام من دیشب خواب دیدم که با همکلاسی هام و 2 تا از استادام رفته بودیم حرم امام حسین و اول که وارد حرم شدیم انگار حواسم پرت یه سری وسایلی شد که روی میز چیده بودن حالت نمایشگاه داشت و استادام هم پشت میز بودن اما یهو حواسم به حرم اقتاد و کلی تعجب کردم که من که این همه در حسرت زیارت امام حسین بودم چطور وارد حرم شده بودم اما طرف ضریح نرفته بودم که سریع دویدم و پسبیدم به حرم و اینکه با یکی دوستام که سید هست بقیه جاهای حرم رو به دنبال قبر بقیه بزرگان و ائمه انگار میگشتم و اینکه تو خواب من دنبال حرم ابوالفضل بودم یه خادم بم گف ابوالفضل که به همراه امام حسین یه جا خاکه و من گفتم نه فقط طفل 6 ماهش پیشش خاکه.تو رو خدا تعبیرشو بم بگین

+2 تعبیر خوابسارا یکشنبه 14 مهر 1392 ، ساعت 13:59
سلام.خوابی که من دیدم ربطی به سفر نداره اما ممنون میشم تعبیر کنید.
خانمی هستم مجرد خواب دیدن با آقایی همخواب شدم که آلت تناسلی زنانه دارد

+2 تعبیر خوابیاسمن پنجشنبه 18 مهر 1392 ، ساعت 12:58
چند شب پیش خواب دیدم رفتم کربلاداشتن ضریح آقارو عوض میکردن .فردای اون روز دیدم تو اخبار داره نشون میده که دارن ضرحی که از ایران بردن را جایگزین ضریح قبل میکنن.اتفاقا 2 روز بعد از خواب من بابام اومدو گفتش از طرف اداره اسمش کربلا در اومده ولی موقعیت رفتن نداره.تو رو خدا بهم بگین تعبیر خواب من چی میشه من بعد از ین خواب و اتفاق هایی که افتاق خیلی آشفته ام.با تشکر.

+4 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرپوریا ع سه شنبه 14 آبان 1392 ، ساعت 13:19
سلام اگه ممکنه این خواب رو برام تعبیر کنید مادرم خواب دیده که یه خانمی رفته کربلا بعد برامون سوغاتی آورده بعد به مادرم یه پاکن و یه مداد داده گفته اینو حتما بده به پسرت منظورش من بودم

+3 کربلاراز جمعه 08 آذر 1392 ، ساعت 08:04
سلام
خواب دیدم ک رفتم کربلا و اونجا همش گریه میکردم و ازینور به اونور میدوییدم و نماز میخوندم
لطفا تعبیرشو بهم بگید

+1 تعبیر خوابالهام سه شنبه 10 دی 1392 ، ساعت 07:06
سلام من خواب دیدم داشتم با اتوبوس میرفتم مکه قبل از سوار شدن شدن نمیخاستم برم ولی به اصرار زیاد سوار اتوبوسم کردن اتوبوس هم خیلی شلوغ بود
مرسی برام تعبیرش کنید

+1 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرسیمین زنگنه پنجشنبه 12 دی 1392 ، ساعت 06:55
سلام من در خواب شوهرم را در کشای وسط اب دیدم و با تلفن با من حرف میزد و میگفت ک عازم مکه شده است اما از کسی هداحافظی نکرده.من ب او گفتم اگر ب مکه میروی باید از همه خداحافظی کنی و طلب حلالیت کنی.تعبیرش چیست.

0 سفرسیم سیمک پنجشنبه 12 دی 1392 ، ساعت 12:38
ددوس پسره من خواب دیده من دارم میرم ازشهرمون!هرچی دادمیزنه هم نمیشنوم ونمیتونه جلوم وبگیره.تعبیرش چی؟ :lol:

+2 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرmahsa پنجشنبه 19 دی 1392 ، ساعت 18:53
سلام من خواب دیدم دارم میرم کربلا تنها ماشینم خراب شده تعبیرش چیه مرسی

0 تعبیرخواب رفتن به زیارتساناز پنجشنبه 26 دی 1392 ، ساعت 09:06
دم دمای صبح بود خواب دیدم دارم میرم مشهد بدون کوله بار اما نشد که برم برگشتم وبخاطر اینکه نتونستم برم خیلی گریه کردم. میشه تعبیرشو بهم بگید ممنونم

0 دیدن مشهدمعصومه پنجشنبه 21 فروردین 1393 ، ساعت 09:12
سلام.من 2بار این خواب و میبینم دلیلشو نمیدونم حتی تعبیر ش و هم نمیدونم خواهش میکنم که بهم بگین......من خواب میبنم که مشهد میرم اما بدون اینکه زیارت کنم یا حرم امام رضا رو ببینم بر میگردم و ناراحت هم برمیگردم که چرا زیارت نکردم.....2بار این خواب و دیدم .

0 پاسخ: تعبیرخواب رفتن به زیارتامیرعباس چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 ، ساعت 15:49
دم دمای صبح بود خواب دیدم دارم میرم مکه بدون کوله بار اما نشد که برم برگشتم وبخاطر اینکه نتونستم برم خیلی گریه کردم. میشه تعبیرشو بهم بگید ممنونم

0 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرمهرنوش دوشنبه 28 بهمن 1392 ، ساعت 00:56
سلام من خواب دیدیم ک داریم وسایلامون رو جمع میکنیم ک بریم مسافرت خانوادگی. اما مامانم خیلی بیتابی میکرد و ناراحت بود.اونم میخواست بیاد باهامون.اما ناداحت بود.خیلی واسم مهمه تعبیرش.لطفا کمکم کنید

0 سفرسهبل جمعه 02 اسفند 1392 ، ساعت 03:00
سلام من دیشب خوهب دیدم که تو یه کشور دیگه در فرودگاه هستم وپاسپورتم رو مهر زدن که برم کشور سوئد
خیلی خوشحال بودم در خواب

0 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرمریم سه شنبه 19 فروردین 1393 ، ساعت 04:31
سلام خواب دیدم با شوهرم رفتیم کشور کره اونجا زندگی کنیم اونجا خیلی با کلاس بود برای همین یه کم سختمون بود تعبیرش چیه؟

0 تعبیر خوابشیما دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ، ساعت 05:25
سلام من خواب دیدم خانواده داییم اومدن خونمون. و ی عالمه سوغاتی برامون آورده بودن- سوغاتی ها خیلی زیاد و و و خیلی خیلی زیبا بودن. مث پارچه، . . . . .

0 خواب سفرسیما دوشنبه 05 خرداد 1393 ، ساعت 21:13
با سلام . دوست من خواب دیده من به سفر کربلا میروم و پشت سر من گریه میکنه که دعام کن. میخواستم ببینم تعبیرش چی هست

0 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرمینا چهارشنبه 14 خرداد 1393 ، ساعت 21:22
سلام دختر عمه خواب دیده با زبون روزه با مادر بزرگم راهی کربلام حتی اصرار میکنه اب بخورم ولی قبول نمیکنم با اینکه لبام از تشنگی سفید شدن و پدر جلومون در حالی که شال سبزی به گردنش در حال حرکت اون میمونه وما ادامه میدیم

0 مسافرت درخوابهما سه شنبه 27 خرداد 1393 ، ساعت 08:32
سلام،من درخواب دیدم که بانامزدم به مشهدمیخواستیم بریم ولی خانواده هاگفتندکه برین کربلا. نامزدم رفت کربلا وقرارشد جا ومکان خوبی پیداکنه،خبر بده که منم برم ولی خبرنداد که منم برم،درطول سفرش چندبار زنگ زدواز احوالش خبر داد وپس ازچند روزی برگشت ولی من به کربلا نرفتم. لطفا تعبیرش وبهم بگین مرسی

0 سفرعارف جمعه 27 تیر 1393 ، ساعت 18:23
سلام .. خواب دیدم با پسر دایی و دختر داییم داریم میریم تهران .. سر راه یه جا واسادیم که که یه چیزی بخریم بعد اونجا دعوا شد ما اومدیم بیرون و رفتیم .. توی راه یکی از اشناهامونو دیدم .. فقط تا همینجاش یادمه .. اگر دوستی میدونه تعبیرش چیه بهم خبر بده .. چون به خاطر یه اتفاقی که قراره بوفته برام مهمه .. ممنون

0 تعبير خوابمحمدرضا دوشنبه 06 مرداد 1393 ، ساعت 11:25
مادر من سرطان داره.دكترها قطع اميد كردن.يكي از بستگان خواب ديده كه مادر من رو برده پهلو امام رضا، امام حسين، امام علي و...تا شفاشون رو بگيره...خواهش ميكنم تابيرش كنيد.خواهش ميكنم.ممنون

0 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرخارج دوشنبه 06 مرداد 1393 ، ساعت 12:36
من خواب دیدم در فرودگاه کانادا هستم و دوستان زیادی که کانادایی هستند و من ان ها را نمیشناسم دور مرا گرفته اند. تعبیرش چیه؟

0 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرخارج دوشنبه 06 مرداد 1393 ، ساعت 12:38
من خواب دیدم که در فرودگاه کانادا هستم و افراد زیادی که کانادایی هستند و من ان ها را نمیشناسم دورم را گرفته اند. تعبیرش چیست؟ در ضمن بگویم که من میخواهم در اینده برای زندگی به کانادا بروم.

0 مسافرتمهدی سه شنبه 11 شهریور 1393 ، ساعت 06:06
من خواب دیدم که به مکه رفتم ولی نه کعبه را دیدم ونه مدینه در آخر دیدم که در مرز ایران و مکه ام وبعد دوباره به ایران بازگشتم

+1 پاسخ: تعبیر خواب سفر کردن - سفرa یکشنبه 16 شهریور 1393 ، ساعت 06:01
خواب دیدم بار بسیاری همراهمه و از هواپیما جا ماندم تعبیرش چیست؟

افزودن نظر

قدرت گرفته از جی‌کامنت فارسی ، ترجمه و بازنویسی : سی‌ام‌اس فارسی

مطالب اتفاقی مرتبط

خواب هایی را که دیده اید تعریف کنید !

محل تبلیغات شما
تعرفه قیمت تبلیغات شما در این محل : هفته ای فقط 8 هزار تومان !