تعبیر خواب طشت

ابراهيم كرماني گويد:

 طشت درخواب، زني خادمه است. محمدبن سيرين گويد: طشت درخواب كنيزكي است كه حوائج بدو تسليم نمايند. اگر بيند طشتي فراگرفت ياكسي بدو داد ياخريد، دليل كه زني خادمه به خانه آورد يا كنيزكي بخرد. اگر بيند طشت بشكست يا  ضايع شد، دليل كه آن كنيزك بگريزد يا از دنيا رحلت نمايد.

ابراهيم كرماني گويد: 

اگر كسي بيند طشتي بخريد، دليل كه زني خادمه رابه زني بخواهد يا كنيزكي بخرد.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد:

 ديدن طشت درخواب بر سه وجه است. اول: زن خادمه. دوم: كنيزك. سوم: منفعت از زنان.

منوچهر مطيعي تهراني گويد:

 طشت زني است نزديک به بيننده خواب که جوابگوي نيازهاي او مي تواند باشد. او هم مي تواند خادم باشد و هم خواهر يا خاله و عمه. به هر حال زني است پر طاقت، پر ظرفيت و صبور که در واقع همه فن حريف است. کاردان است و از انجام هيچ خدمتي روي نمي گرداند و چهره ترش نمي کند. اگر در خواب ببينيد طشتي داريد، چنين زني در زندگي شما پيدا مي شود يا هست و شما توجه و التفات نداريد. چنانچه ببينيد  طشتي پر داريد، همان طور که در مورد طبق گفته شد بايد ديد در طشت چه پر کرده ايد يا مملو از چيست چون تعبير نسبت به محتواي طشت فرق مي کند.

اگر پر از لباس چرک باشد غم و اندوه و کسالت مي آورد و چنانچه از آب صاف و روشن انباشته باشد صفا و روشني همراه دارد و اگر لبريز از آب صابون و کف باشد يا آبي کدر درون آن ببينيد همچنان رخت چرک کدورت و دل تنگي و ملال است که آن زن همراه مي آورد يا شما به او هديه مي کنيد. اگر در خواب ببينيد طشتي داريد و آن را دور مي افکنيد يا مي بخشيد و يا مي فروشيد چنان زني را از زندگي خويش مي رانيد و اين کار به سود شما نيست زيرا موهبتي را از دست مي دهيد و اگر ببينيد طشتي داريد که قراضه است زني است با همان خصوصيات ليکن بد خلق يا ضعيف و ناتوان که کارايي ندارد. چنانچه طشت وراخس باشد زني است که کارآيي داشته و از دست داده و سالم بوده و اکنون رنجور شده است.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه

insert_link

local_library love is - با يك بوسه زيبا از خواب