تعبیر خواب کاسه - پیاله

محمدبن سيرين گويد: ديدن كاسه چوبين به خواب، چون خوردني در وي است، دليل كه از سفر روزي حلال يابد. اگر كاسه را تهي بيند، دليل بر فروماندگي بود. ديدن كاسه در خواب، دليل بر خادمي است كه بر دست او خيرات برود، اما كاسه سيمين و زرين چون خوردني در وي بود، دليل بر روزي حرام بود و كاسه قلعي و سفيدروي، دليل بر روزي شبهت زده و كاسه آبگينه، دليل بر زن بود.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند در كاسه چيزي خوش بود و بخورد، دليل منفعت است. اگر چيزي ترش بود، دليل غم و اندوه است و ديدن كاسه تهي در خواب، دليل بر فروماندگي و مفلسي است.

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد:

اگر در خواب ديديد که با ليوان يا کاسه آب مي خوريد در جشني عشرت آور و عيش آميز شرکت مي کنيد که جشن و سرور به شما تعلق ندارد و احتمالا مثل مهمان از آن سهم مي بريد. اگر ديديد يکي در مقابل شما با ليوان يا کاسه و يا ظرف ديگري آب مي نوشد مجذوب کاري مي شويد که فکر مي کنيد انجام آن به سود شما مي تواند باشد.

نظرات (3)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب ديدم پسر عموم ازمن آب خواست ومن توى ليوان بلوربزرگ آب خنك براش بردم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام
من و خواهرم رفته بودیم یک کاسه برای آجیل عید بخریم یک مغازه بود که از کاسه اش خوشم اومد خیلی بزرگ و زیبا بود ولی متوجه شدم که کاسه دست دومه کاسه مینا کاری شده بود قیمتش 27 هزار تومن بود به خاطر اینکه فروشنده میخواست سرمونو به خاطر اینکه کاسه نو نبود کلاه بزاره اونو نخریدیم
ممنون میشم خوابمو تعبیر کنید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من روز قبل تفریح بودم که دو پیاله از دستم ش****ت ولی شب خواب دیدم که پیاله های بستاری نو پیاله دانی است که برق میزدند میشه تعبیر خوابم رو بگین؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول