تعبیر خواب کلاه - کلاه سر

کلاه

محمدبن سيرين گويد: ديدن كلاه به خواب عز و جاه بود به قدر و قيمت كلاه. اگر بيند كه كلاه او گوشه بر سر داشت، دليل عمل بود از قبل پادشاه.

حضرت دانيال گويد: اگر بيند كه كلاه در سر داشت، دليل بر خير دين بود. اگر بيند كه دستار بر سر كلاه نهاده بود، دليل كه راز خود را از مردم پنهان دارد. اگر بيند كه كلاه ابريشمين در سر داشت، دليل خير بود. اگر بيند كلاه زرين در سر داشت، دليل مال بود. اگر كلاه را از مرواريد بيند، دليل كه عزيز گردد. اگر كلاه را آهنين بيند، دليل كه از پادشاه قوت يابد.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه كلاه خونين بر سر داشت، دليل كه خود را در پيش مردم عزيز پندارد و سخنهاي محال گويد.

جابرمغربي گويد: اگر اين بيند كه كلاه تابستان، به زمستان بر سرداشت، دليل كه كام دل يابد، و اگر به خلاف اين بيند، دليل كه به مراد نرسد.

ابراهيم كرماني گويد: اگر درخواب بيند كه كلاه سياه بر سر داشت، اگر در بيداري داشته باشد، دليل منفعت بود. اگر بيند كه كلاه از سر او بيفتاد، دليل است در غم افتد. اگر بيند كه كلاه از سر او برگرفتند، دليل كه از جاه بيفتد. اگر كلاه نو بر سر داشت، دليل كه مرتبه او زياد گردد. اگر كهنه بيند به خلاف اين باشد. اگر بيند كه كلاه سفيدبر سر داشت، دليل دين پاك بود. اگر سبز بود طاعت گذار باشد. اگر سرخ بود نقصان دين او بود. اگر زرد بود بيمار باشد. اگر سياه بيند، كسي را نيك بود كه آن را در بيداري داشته باشد. اگر بيند كه كلاه مرصع در دست يا در سر داشت، دليل كه به قدر و قيمت كلاه بزرگي يابد. اگر كلاهش درافتاد، دليل كه پادشاه مال او رامصادره كند و بستاند

. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كلاه در خواب بر شش وجه بود. اول: ولايت. دوم: رياست. سوم: بزرگي. چهارم: عزيزي. پنجم: مقدار. ششم: منزلت. و ديدن كلاه دوز در خواب، دليل بر مردي كاردان بود كه خدمت بزرگان كند.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: کلاه معرف عزت و حرمتي است که نزد مردم داريم. نماينده برداشتي است که ديگران نسبت به ما دارند و بهائي است که جامعه به ما مي دهد. کلاه در خواب به هيچ عنوان معرف پول و مال و دارائي نيست. اگر در خواب ببينيد کلاهي خوب و نو بر سر داريد نشان آن است که موقعيت اجتماعي بالائي پيدا مي کنيد. اگر ببينيد کسي کلاهي به شما داد و آن را بر سر نهاديد به ياري ديگران موقعيت خوبي بدست مي  آوريد. اگر کسي در خواب ببيند لباس خوبي نپوشيده اما کلاه نو و گران بهائي بر سر نهاده نشان آن است که بدون استحقاق و داشتن لياقت شغلي را به دست آورده است . اگر لباس خوب و کلاه بي ارزش داشته باشد تعبير خلاف آن است و خواب او مي گويد بيننده خواب شايستگي زياد دارد ولي کاري به او داده اند که در خور شان و مقامش نيست.

لوک اويتنهاو مي گويد :

کلاه

نو و زيبا : خوشبختي

کهنه و مچاله : درموقعيتي حساس قرار خواهيد گرفت

بوسيله باد برده شدن : بي وفايي

تعمير کردن آن : ضرر، زيان

کلاه گذاشتن : سفري در راه است

گم کردن يک کلاه : ناراحتي

از زمين برداشتن : رضايت

کلاه حصيري : خوشبختي

 

1ـ اگر در خواب كلاه خود را گم كنيد ، علامت آن است كه ممكن است در كاري شكست بخوريد اما بعد از آن شكست موفق مي شويد قرارداد بسيار مهمي ببنديد .

2ـ اگر خواب ببينيد كلاه نو بر سر گذاشته ايد ، علامت آن است كه از تغيير مكان زندگي خود سود كلاني به دست مي آوريد ، اگر زني در خواب ببيند كلاه نو و زيبايي بر سر گذاشته است ، نشانة آن است كه ثروت بسياري به چنگ خواهد آورد و مورد تحسين ديگران قرار خواهد گرفت .

3ـ اگر در خواب باد كلاه شما را با خود ببرد ، علامت آن است كه تغييرات ناگهاني اوضاع زندگي را بدتر مي كند .

// //

نظرات (4)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

دستتون درد نکنه ولی جواب سوالم نگرفتم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

چند شب پشت سر هم خواب كلاه ديدم.كه يبار ميرم يه كلاه بخرم ميبينم گرونه.سري بعد ميرم كسي صدام ميكنه و دست خالي برميگردم ويبار د يگه كاري واسم پيش مياد كه بايد اونجا رو ترك كنم خمش يه جوري نشد.اگرم مدل كلاه مهمه بگم كه بافت بود و ساده.اسپورت بود.ممنون اگه جواب بدين

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

ممنون ولی جوابمو نگرفتم.خواب دیدم یه داداش داشتم با هم بازی میکردیم بعد بابان اومد بهش گفتم برامون یه ظرف شیشه ای بیار بعد از پنجره پرت کرد پایین خورد تو سر داداشم بعد مرد الان که میگم داداشم من داداش ندارم ولی نمیدونم خواهش میکنم جواب بدین ممنون میشم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام خواب دیدم کلاه دخترم رو گم کردم نمیتونم پیداش کنم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول