تعبیر خواب فاضلاب

منوچهر مطيعي تهراني گويد: چنان چه در خواب ببينيد لوله فاضلاب دستشوئي شما گرفته و آب کثيف جمع شده و عفونت آن در فضاي خانه پيچيده اندوهي براي شما پيش مي آيد. چنان چه در خواب ديديد که همان لوله گرفته شده را گشوديد و فاضلاب کثيف جمع شده را جريان انداختيد به طوري که برود خواب شما مي گويد مشکلي براي شما پيش مي آيد که رفع مي گردد و فراغت حاصل مي کنيد. چنان چه در خواب ببيند لوله فاضلاب را درست مي کنيد کاري مفيد انجام مي دهيد که به حفظ حيثيت خودتان و ديگران تمام مي شود و به طور مساوي همه از آن بهره مند مي گردند. اگر در خواب ببينيد که کلنگ به دست داريد و مجراي فاضلاب را خراب مي کنيد براي ديگران مشکلي به وجود مي آوريد و دغل بازي مي کنيد. اگر ببينيد فاضلاب خانه همسايه به خانه شما نشت مي دهد از نزديکان خود بهره مي گيريد ولي اگر اين نشت و رخنه متعفن و کثيف بود يا بوي بد داشت و خرابي ايجاد کرد از جانب آن ها اندوهي مسلم به شما مي رسد. اگر ديديد دست و پايتان به آب کثيف فاضلاب آلوده شده به طوري که در خواب احساس کراهت داشتيد مرتکب خطائي مي شويد که ندامت مي کشيد. اگر لباستان آلوده شده بود مورد سرزنش قرار مي گيريد. روي هم رفته فاضلاب اگر بوي بد داشته باشد و بخصوص اگر کراهت به وجود آورد بد است در غير اين صورت بد نيست.

 

1ـ اگر خواب ببينيد درون فاضلابي راه مي رويد ، علامت آن است كه در آينده اي نزديك دردسر گريبانتان را خواهد گرفت . اگر خواب ببينيد آب فاضلاب گل آلود است ، علامت آن است كه مدتي كوتاه به نوميدي دچار خواهيد شد .

2ـ اگر خواب ببينيد هنگام راه رفتن از فاضلاب پايتان خيس مي شود ، علامت آن است كه تفريحات و خوشگذرانيها بعدها به زيان شما تمام خواهد شد .

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه

insert_link

local_library love is - با يك بوسه زيبا از خواب