تعبیر خواب اقیانوس 2

لوک اويتنهاو مي گويد :

اقيانوس : سفري بزرگ

 

1ـ ديدن اقيانوس آرام در خواب ، براي ملوانان نشانة سفرهايي سود آور و دلپذير است . براي تجار نشانة دادوستد هايي پر منفعت است ، براي جوانان نشانة وصال و يافتن همسري زيبا است .

2ـ اگر در خواب اقيانوس را از فاصله اي دور ببينيد و صداي تصادم امواج را با بدنة كشتي ها بشنويد ، نشانة آن است كه اوقاتي پر از تشنج د رمحيط خانواده خواهيد داشت .

3ـ اگر خواب ببينيد امواج كف آلود اقيانوس ، ساحل را مي ليسد ، علامت آن است كه زير كانه از چنگ دشمنان خواهيد گريخت .

4ـ اگر خواب ببينيد عمق اقيانوس آنقدر كم است كه مي توانيد به راحتي در آن راه برويد ، علامت آن است كه كسب موفقيت با سختي و اندوه آميخته است .

5ـ اگر با كشتي از اقيانوس آرام بگذريد ، علامت آن است كه در زندگي طعم سعادت و خوشبختي را خواهيد چشي

نظرات (1)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم یه عالمه آدم روی اقیانوس به سمت آمریکا میرفتیم ،وسط اقیانوس متوقف شدیم تا همه برن آب تنی کنن تو اقیانوس ،منم برخلاف میلم رفتم تو آب بعد یه نهنگ رو زیر آب دیدم که به سمت من میومد و منو با خودش برد زیر آب و کلی دنبال خودش کشوند من محکم گرفته بودمش و یه دفه رفتم تو دماغ نهنگ ، زیاد طول نکشید که برم گردوند سر جای اولم و من از تو دماغش در اومدم و زیر آب تلاش میکردم برسم به سطح آب، اما نهنگ قبل از اینکه بره زیر آب یه نفس عمیق کشید و منو پایین کشوند و رفت،دیگه نمیتونستم بالا بیام زیر آب مونده بودم اما اصلا احساس خفگی نمیکردم تا اینکه یه غواص اومد و منو بالا کشید ،بعد از اینکه جای امنی پیدا کردم احساس کردم مخاط بینی نهنگ داره از تو دهنم بیرون میاد و بیشتر اونو بالا آوردم و تف کردم و همینطور وقتیم داشتم بیدار میشدم سعی میکردم بالا بارم.لطفا برام تعبیرش کنید.

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library قوانين و مقررات بازي تنيس - 2

insert_link

local_library تاریخچه پینت بال 2

insert_link

local_library paintball چیست ؟ 2