تعبیر خواب بوق زدن

محمدبن سيرين گويد: اگر كسي به خواب ديد بوق مي زند و بوق زدن را نمي دانست. دليل كه مردم از از سر خود آگاه كند. اگر بيند بوق مي زند، دليل كه در ميان مهتران دروغ گويد و آن دروغ را به سوگند راست كند و به عاقبت ظاهر گردد كه آن دروغ  بود.

جابرمغربي گويد: بوق زدن به تاويل، مردان را مصيبت است و زنان را رسوائي و ظاهر شدن راز ايشان. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: بوق زدن در خواب بر چهار وجه است. اول: خبر دروغ. دوم: سخن مكروه. سوم: ظاهر شدن راز. چهارم: مصيبت است.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: بوق زدن در خواب کاري است آميخته با تزوير و ريا و از جهتي توسل به دروغ گوئي و خيانت. ممکن است در ا تومبيل باشيم و بوق بزنيم يا بوقي در دست داشته باشيم و در آن بدميم. در مورد اول خواب ما گوياي اينست که کاري نيرنگ آميز مي کنيم. هدفمان ايجاد محبوبيت بيشتر است اما به شکست مي انجامد و اثري نامطلوب باقي مي گذارد. در مورد دوم يعني دميدن در بوق دستي خواب ما مي گويد دروغي  مي گوئيم که فاش مي شود و شرمندگي و ندامت مي آورد. براي زنان بوق زدن به هيچ وجه خوب نيست و گوياي رسوايي است. چنانچه زني در خواب ببيند که بوق مي زند، چه در اتومبيل باشد و چه در بوق بدمد، خواب او مي گويد کاري زشت انجام مي دهد که به رسوايي و بدنامي مي کشد و چنين زني بايد به شدت مراقب اعمال و رفتار خويش باشد. اگر در عالم خواب صداي بوق شنيديم و ندانستيم از کجاست ياوه و دروغ مي شنويم. اگر ديديم که کسي بوق مي زند و از مقابل ما به سرعت عبور مي کند، شخصي دروغ مي گويد و خيانت مي ورزد اما زيانش به ما نمي رسد ولي اگر بوق زد و نزديک شد به ما دروغ مي گويد و هدف خيانت او ما هستيم.

 

1ـ شنيدن صداي بوق در خواب ، علامت آن است كه اخباري به گوش شما مي رسد كه باعث شادماني شما مي گردد .

2ـ ديدن بوق شكسته در خواب ، نشانة وقوع مرگ يا تصادف است .

3ـ اگر خواب ببينيد بچه ها با بوق بازي مي كنند ، علامت آن است كه در محيط خانوادة شما همواره تفاهم حكمفرماست .

4ـ اگر زني خواب ببيند در بوقي مي دمد ، علامت آن است كه نگران آن است كه تاريخ ازدواج او در چه زمان خواهد بود .

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library طريقه صحيح كرم زدن

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه