تعبیر خواب بستنی

1ـ خوردن بستني در خواب ، نشانة آن است كه در به ثمر رساندن مسئوليتهايي كه به دوش گرفته ايد موفق خواهيد شد .

 

2ـ اگر خواب ببينيد بچه ها مشغول خوردن بستني هستند ، نشانة آن است كه به طور غيرقابل باوري به سعادت و شادماني دست مي يابيد .

 

3ـ اگر دختري خواب ببيند در حضور ديگران بستني خود را به زمين مي اندازد ، نشانة آن است كه به خاطر نامهرباني با ديگران به وضع دردآوري گرفتار خواهد شد .

 

4ـ خوردن بستني ترش در خواب ، نشانة آن است كه شادماني شما با اندوهي به پايان مي رسد .

 

5ـ اگر خواب ببينيد بستني شما آب مي شود ، علامت آن است كه پيش از آنكه به لذت دلخواه دست يابيد ، بازار آن لذت كساد مي شود .

تعبیر خواب بستنی معبر سوتک

در حالت منفی ، بستنی میتواند نشان دهنده ی شرایط نامناسب فرد باشد


تعبیر خواب بستنی ، بستگی زیادی به وضعیت و شمایل بستنی مثل رنگ ، مزه و دمایی که از بستنی حس میکنید دارد . در واقع ، تعبیر به برداشت شما از ویژگی های بستنی باز میگردد و معانی متفاوتی را شامل میشود .


در حالت کلی ، بستنی در خواب ، عنصری مثبت و خوشایند است . بستنی نماد احساسات خوشایند و رضایت خاطر در زندگی ، موفقیت ، معاشرت های دلنشین و سمبل کامیابی و رونق است .


در حالت منفی ، بستنی میتواند نشان دهنده ی شرایط نامناسب فرد باشد . فردی که نمیتواند رفتار ، و مخصوصا خشم خود را در روابطش کنترل کند .

این در صورتی است که بستنی در حالاتی مثل "درحال آب شدن " یا دارای ایراد دیده شود و در خواب ، چندان خوشایند به نظر نرسد .


اگر در خواب مشغول خوردن بستنی باشید ، یعنی سعی دارید ، از ویژگی های عنصر بستنی سرشار شوید . بستنی در اینجا ، حالات و حس های خوشایندی که گفته شد را شامل میشود . در ترکیب با نماد های دیگر خواب ، راهکارهای متفاوتی را برای کسب خرسندی و موفقیت ارائه میدهد .


خوردن بستنی همچنین نشان دهنده ی پتانسیل فرد برای کسب موفقیتی که با شادی زیاد همراه است ، می باشد .


بستنی به عنوان خوراکی شناخته شده که در دمای عادی ، به مرور آب شده و خاصیت و مطبوع بودن خود را از دست میدهد . در رویا نشان دهنده ی فرصتی است که فرد در اختیار دارد و ممکن است از دست برود .


اگر در خواب ، کودکان مشغول خوردن بستنی باشند ، نشان دهنده ی زندگی روزمره ی شماست که با شادی و تفریحات متنوعی همراه است . در عین حال این خواب از شما میخواهد که اجازه ندهید زیاده روی در تفریحات، به کار و ابعاد منطقی زندگی شما آسیب برساند .


بستنی در تعبیر خواب مدرن ، به عنوان عنصری که قابلیت پیشگویی برخی از مسائل را دارد شناخته شده . به فرض اگر در خواب مشغول خوردن بستنی ای باشید که کمی آب شده است ، خواب خبر از قطع شدن برخی روابط نامطبوع میدهد که شما را پیش از این ، ناراحت کرده است .


این روابط معمولا باعث افت و عقبگرد فرد در زندگی روزمره شده و هم اکنون فرصت قطع شدن این روابط فراهم شده است .


بستنی از دسر های قدیمیست و در طول تاریخ با روش های مختلفی درست می شده است . اما ویژگی مشترک تمام بستنی ها ، شرایط ساخت و نگه داری ، یعنی مساله ی دماست .


یک نوع از بستنی از دوران باستان ، با قرار دادن سنگ نمک و برف در جداره های ظروف حاوی شربت تهیه میشد . نمک باعث میشود تا دمای یخ زدن آب به زیر صفر برسد .


بستنی در رویای شما نماد کدام فرصت لذت بخش است که هم اکنون در اختیار دارید ؟ چه رفتار هایی ممکن است باعث از دست رفتن این فرصت ها شود ؟


بستنی ها با طعم ها و رنگ های گوناگون ، نوید بخش فرصت های مطبوع و احساسات فوق العاده ای است که در انتظار شماست .

نظرات (2)

  1. پرپر

عالی

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. سوسن ابراهیمی

عالی بود

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library طریقه ساخت شمع بستنی

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه