تعبیر خواب - تعبیر خواب پیغمبری

پيغمبري

حضرت دانيال گويد: اگر ديد كه او پيغمبري شد از جمله پيغمبران و خلق را به خدا مي خواند و راه توحيد همي نمود، دليل كه نخست به محنت و بلا گرفتار شود و بعد از آن بر دشمنان ظفر يابد. اگر ديد زاهد و مصلح شد، همين دليل كند، لكن محنت و بلاي وي در دنيا كمتر از آن بود. اگر ديد كه او محتشم و  توانگر شد، نعمت دنيا بر وي فراخ شود، اما دين او تباه گردد.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند نام وي متغير شد، چنانكه او را به نام نيك خواندند، چون محمد و محمود وسعيد و صالح و علي و مثل اين، دليل بود كه او را به ذكر خير و نيكي ياد سازند. اگر به خلاف اين ديد، مردمان وي را به شر و بدي ياد كنند. اگر بيند او پادشاه يا امير يا قاضي شد، دليل كه در شغل خويش عدل و انصاف نگاه  دارد. اگر به خلاف اين بيند، دليل شر و بدي بود.

جابر مغربي گويد: اگر بيند از حال صلاح به فساد مبدل شد، دليل كند بر نجسي و ادباري. اگر به خلاف اين بيند، دليل شود بر سعد و اقبال دين و دنياي وي.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: حکم کلي در خواب ديدن پيغمبران اين است که روياي انبيا و اوليا ميمنت و شگون دارد اما بيشتر منوط است به وضعي که خواب مي بينيم. اگر پيغمبري را خوشحال و مسرور ديديم نشان آنست که وضع بيننده خواب روز به روز بهتر مي شود و شرف و جاه و منزلت مي يابد. چنانچه آن پيغامبر يا ولي را غمگين و آزرده ديديم تعبير آن خلاف اولي است. روي هم رفته ديدن پيغمبران در خواب نيکو است.

يوسف نبي عليه السلام گويد:

ديدن پيغمبران دولت باشد

هرکه پيغمبررا در خواب بيند کاردين ودنياي وي نظام گيرد

// //

نظرات (4)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

didan hazrat mohammad

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 

didan hazrat mohammad ke mige az rahe bar nagared

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

دیدن حضرت خضر ( ع ) و آسیاب کردن گندم .

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

didane hazrate khezr dar khab va vade 45 rooze digar ra dadan dar soorati ke 45 rooz bad az didane khabam rooze arbaine.lotfan rahnamaim konid

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول