تعبیر خواب - تعبیر خواب پنجره

1ـ ديدن پنجره در خواب ، علامت آن است كه تلاشهاي شما براي رسيدن به آرزوهاي درخشان ، نقش بر آب خواهد شد .

2ـ ديدن پنجره هاي بسته در خواب ، علامت آن است كه از عزيزان خود جدا خواهيد شد .

3ـ ديدن پنجره هاي شكسته در خواب ، علامت آن است كه سوء ظن هايي مصيبت بار به شما هجوم خواهد آورد .

4ـ نشستن بر لب پنجره در خواب، علامت آن است كه قرباني حماقت خود خواهيد شد .

5ـ اگر خواب ببينيد از پنجره وارد خانه مي شويد ، علامت آن است كه براي رسيدن به مقصود خود ، از ابزار و وسايلي نادرست استفاده مي كنيد .

6ـ اگر خواب ببينيد از پنجره اي فرار مي كنيد و به بيرون مي رويد ، علامت آن است كه با درد سري دست به گريبان مي شويد كه شما را از حركت باز مي دارد .

7ـ اگر در خواب از پنجره اي  به بيرون نگاه كنيد و چيزهايي عجيب به چشمتان بخورد ، علامت آن است كه در پيش بردن شغل مورد علاقة خود با شكست روبرو مي شويد .

لوک اويتنهاو مي گويد :

پنجره

نگاه کردن از پنجره : يک ديدار منتفي شده

وارد شدن از پنجره : شکست خوردن يک اقدام

بسته : موانع بر سر راه برنامه هاي ريخته شده

باز : حمايت آسان

نورگير : اضطراب

تعبیر خواب پنجره معبر سوتک


پنجره در خواب ، سمبل دیدگاه ها و چشم انداز شما نسبت به آینده است . زمانی که در خواب از پشت یک پنجره به بیرون نگاه میکنید ، یعنی عاقبت و سرانجام وضعیت فعلی خود را مورد بررسی قرار می دهید .

چیز هایی که در آن سوی پنجره مشاهده می کنید ، سمبل آمال ، آرزو ها ، محدودیت ها و ترس های شماست .


اگر از دیدن مناظر پشت پنجره احساس آرامش و خرسندی کنید ، به این معناست که نسبت به آینده و تلاش های خود خوشبین و امیدوار هستید . اما اگر احساس ناراحتی و ترس داشته باشید ، اشاره به بعدی از شخصیت شما دارد که در اثر افکار یا حوادثی ، نسبت به آینده ، بدبین و ناامید شده است .


پنجره در خواب به شما یادآوری می کند که باید نسبت به اهداف و خواسته های خود آگاهی کامل داشته باشید و با برنامه ریزی پیش بروید .
پنجره نشان دهنده ی چشم انداز شما نسبت به ابعاد گوناگون زندگی ، یا حتی داشته های درونی خود شماست .
منظره ای که از پشت پنجره مشاهده می کنید ، میتواند نمایی از حالات درونی و وضعیت روحی شما باشد .
وقتی در خواب به اشیا و اشخاص آنسوی پنجره نگاه می کنید ، بیانگر چیزی یا شخصی است که بیش از آن که فکرش را کنید ، بر شما تاثیر نهاده و برای شما اهمیت دارد .


این خواب نشان می دهد که شما در ضمیر ناخودآگاه خود در حال بررسی این شخص یا اتفاق هستید و این خواب به برداشت ناخودآگاه شما از این شخص ، اشاره دارد .


دیدن پنجره ی باز شده در خواب ، نشان می دهد که شما تمایل دارید که افکار ، ایده ها و نظریات خود را بیان کنید . همچنین این خواب بیانگر دیدگاه ها و امیدهای جدید شما درباره ی آینده و چشم انداز زندگی شماست .


از طرفی بستن پنجره در خواب ، سمبل ذهنی بسته است .
دیدن پنجره ی شکسته در خواب ، نماد شخص یا چیزی است که دیدگاه شما درباره ی زندگی یا شخصیت تان را ، دچار آسیب و بدبینی کرده است . این خواب یادآور این نکته است که شما باید درباره ی دیدگاه ها و تفکر خود درباره ی محیط یا اشخاص و موقعیت خود ، تجدید نظر کنید .


دیدن پرده یا پوششی بر روی پنجره ، نشان دهنده ی تلاش شما برای مخفی نگه داشتن یک راز یا احساس از دیگران است . از طرفی این خواب میتواند از عدم تمایل شما برای رو به رو شدن یا پذیرش یک امر یا اتفاق خبر دهد .


گشودن پرده ای که بر روی پنجره قرار گرفته ، نشان دهنده ی آمادگی و تمایل شما برای رو به رو شدن با حقیقت و افکار و روحیات واقعی خودتان است . در این زمان شما در حال یادگیری این موضوعید که خواسته های عمیق قلبی تان چیست و دوست دارید در چه مسیری حرکت و تلاش کنید

 

 

 

نظرات (4)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

درخواب ديدم كه در منزلي هستيم كه گويي بالاي ساختماني بلند مرتبه بوده و از پنجره هاي آن ابرهايي كه سياه و آلوده بودند را باد ميبرد. گويي آلودگيهاي هواي تهران را باد ميبرد و هواي وراي آن خيلي صاف و تميز بود فقط همين چند تكه ابر در آسمان بود
دريك صحنه اين ابرها روبروي پنجره تبديل به راهي شدند كه سربالا به سمت آسمان ميرفت . من دويدم تا از اين صحنه عكس بگيرم كه در اتاقي ديگر از پنجره صحنه ديگري ديدم كه موتوري را كه منفجر يا آتش زده بودند و كسي ديگر در حال خاموش كردن آن با آتش خاموش كن بود.
لطفا تعبير فرمائيد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

دیدم که در خانمان یک پنجره بزرگ با پرده بسیار گران و زیبا تعبیر آن چیست؟

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من همیشه میبینم چند نفر اومدن جلو در خونه و می خوان منو بکشن و من از پنجره اتاق که ارتفاع زیاد داره میپرم به بیرون و فرار میکنم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام من همیشه میبینم چند نفر اومدن جلو در خونه و می خوان منو بکشن و من از پنجره اتاق که ارتفاع زیاد داره میپرم به بیرون و فرار میکنم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول