تعبیر خواب-تعبیر خواب ترک کردن

1ـ اگر خواب ببينيد ، كسي شما را ترك مي كند ، نشانة آن است كه در نقشه هايي كه براي موفقيت در آينده كشيده ايد با مشكل مواجه خواهيد شد .

2ـ اگر خواب ببينيد شما ديگران را ترك مي كنيد ، نشانة آن است كه در زندگي خود با شرايط سختي روبرو خواهيد شد و راه چنداني براي غلبه بر اين سختيها وجود ندارد .

3ـ اگر خواب ببينيد خانة خود را ترك مي كنيد ، نشانة آن است كه در كسب ثروت موفقيتي به دست نخواهيد آورد .

4ـ اگر خواب ببينيد معشوق خود را ترك مي كنيد ، نشانة آن است كه در جبران اشتباهات خود موفق نخواهيد شد و دوستان از شما رو برمي  گردانند .

5ـ اگر خواب ببينيد دوستِ مورد علاقه اي ، شما را ترك مي گويد ، نشانة آن است كه به شما ارث كلاني خواهد رسيد .

6ـ اگر خواب ببينيد از مذهب رو برمي گردانيد ، نشانة آن است كه با حمله به افراد برجسته موقعيت و مقام خود را از دست مي دهيد .

7ـ اگر خواب ببينيد فرزندان خود را رها مي كنيد ، نشانة آن است كه در محيطي پر از تشنج و سوء ظن گرفتار خواهيد شد . اگر چنين خوابي تحت تأثير ذهن هشيار به وقوع بپيوندد ، معناي ديگري به دنبال خواهد داشت .

8ـ اگر خواب ببينيد ، دوست شما يا خودتان كشتي را ترك كرده ايد ، نشانة آن است كه احتمال مي رود در شغل خود دچار شكست و ناكامي مي شويد . اما اگر از كشتي به ساحل فرار كنيد ، نشانة آن است كه منافع شما در امان خواهد بود . 

تعبیر خواب ترک کردن_رها شدن معبر سوتک


اگر در خواب احساس کنید که طرد شده اید ، اشاره به این موضوع دارد که شما هم اکنون احساسات و وابستگی هایی که در گذشته داشته اید را ترک کرده اید و شخصیت شما به رشد و بلوغ و حدی از استقلال روحی رسیده است .


از طرفی این خواب ، از شما می خواهد تا عادات ناروای گذشته را رها کنید .


این سمبل نشان دهنده ی تمایل فرد برای پشت سر گذاشتن وابستگی ها و گرایشات مخرب است .


خواب ترک شدن از لحاظ روانشناسی ، اشاره ی مستقیم به ترس درونی فرد از تنهایی و رها شدن است . این رویا می تواند نشات گرفته از تجارب فرد درباره ی احساس فقدان و از دست دادن فرد مورد علاقه باشد .


ترس از فقدان ، هنگامی که در رویا ظاهر شود ، نشان دهنده ی فرایند بهبود و نوسازی بخشی از وجود شماست که پس از یک شکست عاطفی در حال بهبود یافتن است .


بخش زیادی از رویاهایی که افراد درباره ی ترک شدن یا احساس فقدان میبینند ، اشاره به تجارب ناخوشایند زمان کودکیست .

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library هنگام خشک کردن موها با حوله يا شانه

insert_link

local_library برای خشک کردن موهایتان با سشوار

insert_link

local_library رنگ کردن وقتي كه رنگ غالب مو سفيد باشد