تعبیر خواب چرک - کثیفی

محمدبن سيرين گويد: هر كه در خواب بيند كه جامه چركين داشت، دليل كه آن مرد فسادكار است. اگر كسي بيند جامه او به چرك يا چيزي ديگر آلوده بود، دليل بود بر تباهي دين و دنياي او. اگر بيند چرك جامه او به سبب مردگان بود، دليل بر فساد دين و  صلاح دين بود.

ابراهيم كرماني گويد: چرك در خواب ديدن بر سر و تن غم و اندوه است و ديدن چرك بر تن هيچ خير و منفعت نباشد.

منوچهر مطيعي تهراني گويد : چرک، آلودگي جسمي و روحي است و کراهتي است که نا خودآگاه از مشاهده نتيجه اعمال خويش و ديگران در ما پديد مي آيد. اين کراهت و انزجار در خواب هاي ما به صورت چرک بر لباس و اشيا مورد مصرفمان ظاهر مي شود. چنان چه ببينيم لباس ما چرک است خواب ما از رنج و غم و غصه حاصل از اعمال و رفتار خودمان خبر مي دهد. اگر در خواب ببينيم که سفره اي گسترده اند و سفره چرک است و کثيف نشان آن است که در امر معاش ما خللي پيدا مي شود و از اين رهگذر غصه دار مي شويم و چنان چه مشاهده کنيم تخت خواب و روتختي ما چرک است همين طور لحاف و تشک و اشيا ديگري که ابزار خوابيدن هستند کثيف شده اند گوياي آن است که در محيط خانه و خانواده ناراحت مي شويم و بين ما و همسرمان اختلاف پديد مي آيد. چنان چه در خواب ببينيم که دست هايمان چرک و کثيف است اگر دست چپ باشد از جانب برادرمان آزردگي خاطر پيدا مي کنيم و اگر دست راست فرزندمان ما را ناراحت و غصه دار خواهد کرد ولي کلا دو دست کثيف گوياي اين هستند که در آينده عملي خلاف انجام مي دهيم و دست به کاري مي زنيم که در نتيجه اندوهگين و ناراحت مي شويم. اگر صورت، کثيف بود، نزد مردم خجالت زده مي شويم و کاري مي کنيم که ديگران پشت سرمان حرف خواهند زد و بد خواهند گفت. شستن و پاک کردن چرک لباس و دست و رو در خواب نيکو است زيرا گوياي مجاهده اي است که براي رفع و دفع آلودگي ها و ناپاکي هاي خويش به عمل مي آوريم. اگر کسي در خواب ببيند که پيراهنش چرک است از جانب همسرش ناراحت و نگران مي شود و چنان چه زني اين خواب را ببيند با شوهرش اختلاف نظر پيدا مي کند و اندوهگين مي شود.

نظرات (2)

  1. فرزادرفعتی

باسلام خدمت شما دوست عزیزممنونم از تعبیرخوابهایی که گذاشتین وسایت بسیارعالی ودقیقتون کمال تشکروقدردانی بنده حقیرو پذیراباشید باتشکر فرزاد رفعتی

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. فرزادرفعتی

ضمن عرض سلام وتبریک سال نووتشکرفراوان اززحمات وسایت بسیارعالیتان تمام تعابیر کامل ودقیق هستن بنظربنده خسته نباشید

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول