تعبیر خواب زیتون - 2

زيتون

اگر زيتون درخواب بيند، غم و انديشه بود، زيرا كه به طعم تلخ و ناخوش باشد و به گونه سياه. اگر بيند زيتون ميخورد، دليل كه غم و اندوه خورد.

ابراهيم كرماني گويد: روغن زيتون به خواب، خيرو بركت بود. اگر بيند روغن زيتون مي پالود و ميخورد، دليل كه به قدر آن خير و منفعت بدو رسد.

جابرمغربي گويد: اگر بيند زيتون ملح تلخ بخورد و با نان ميخورد، او را اندكي منفعت به رنج و سختي حاصل آيد.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: همان طور که در حرف ـ ر ـ کلمه روغن گفتم ديدن روغن زيتون در خواب نيکو است ولي مشاهده خود زيتون منوط است به طعم و مزه آن. اگر زيتون در خواب ببينيد که مي خوريد و آن طعم و مزه خوش داشته باشد و شما به هنگام خوردن از آن خوشتان بيايد خوب است و تعبير بد ندارد. در اين حالت نعمت است که به شما روي مي آورد به قدر همان زيتون که مي خوريد و به اندازه اي که بايد بخوريد تا زيان نداشته باشد. ولي اگر در خواب زيتوني که مي خوريد طعم ناخوش داشته باشد و شما از خوردن آن کراهت احساس کنيد غم و اندوه است. با همه اين ها ديدن روغن زيتون در خواب خير و خوبي و نعمت است. رنگ زيتون نيز دخيل است چه اگر سياه باشد غم و اندوه و رنجي است که به شما روي مي آورد. اگر زرد باشد بيمار و رنجور مي شويد ولي اگر سبز و پرورده باشد خوب است به شرطي که در خواب حالت کراهت در شما پيدا نشود. دادن زيتون به ديگران نيز تعبير مشروط دارد. خيلي چيزها هستند که در خواب هاي ما تاويلات و تعبيرات مشروط پيدا مي کنند از آن جمله است زيتون. اگر در خواب ببينيد که زيتون به کسي مي دهيد و مي دانيد که آن شخص زيتون را دوست نمي دارد تعبير اين است که در کار ديگران نيرنگ مي کنيد و زيان و ضرر مي رسانيد ولي اگر آن کس که زيتون را در خواب از شما مي گيرد و زيتون را دوست داشته باشد و شما بدانيد که براي او هديه مطلوب مي بريد به او خير و برکت مي رسانيد. گرفتن زيتون از ديگران نيز منوط است به رد و قبول طبع شما. اگر کسي به شما زيتون داد و شما را خوش نيامد از ديگران سخن سرد مي شنويد ولي اگر خشنود و راضي شديد کسي شما را مدح مي کند و مي ستايد و به شما سود و نفع مي رساند. چيدن زيتون از درخت به هر حال خوب نيست و فراهم آوردن غم و رنج تعبير شده است.

لوک اويتنهاو مي گويد :

زيتون

خوردن زيتون : مشکلات خانوادگي

چيدن آن : شما بيش از حد سريع به قاضي ميرويد

 

1ـ اگر خواب ببينيد با جمعي از دوستان با شادماني زيتون جمع مي كنيد ، علامت آن است كه كارهايتان نتايجي مساعد با همراه خواهد آورد .

2ـ اگر خواب ببينيد زيتوني را از ظرفي بيرون مي آوريد ، دلالت بر آن دارد كه اوقاتي را به خوشگذراني خواهيد گذراند .

3ـ شكستن ظرف زيتون در خواب ، علامت آن است كه پيش از لذت بردن دچار يأس خواهيد شد .

4ـ خوردن زيتون در خواب ، علامت يافتن دوستان وفادار است .

// //

نظرات (2)

  1. تعبیر خواب (آرشیو)

واقعا تعبیر خواب خوبیه ولی ای کاش تعبیر های بد رو نمی گفت ادم رو تو فکر میبره

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. تعبیر خواب (آرشیو)

به نظر من تعبیر خواب عالیه
سلام خدمت خانم رستمی اتفاقاتعبیر خوابی
راکه بدهست بدونیم میتونیم از خیلی اتفاقهای
بد جلوگیری کنیم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول