خواص سنگ آمازونیت - خواص درمانی

     
    آمازونیت (Amazonite)

كه رنگ آن آبی متمایل به سبز است و برای چاكرای قلب و گلو مناسب است. این سنگ به متولدین بهمن (دلو) انرژی حیاتی می دهد.     
    
سنگها و اثراتی كه بر بدن ما دارند از قرون گذشته در كشورهای مختلف و نزد مردم آن مورد توجه بوده است. انسان از همان زمانها پیوسته بیماریها و مشكلاتی را كه داشته است با استفاده از طبیعت و امكانات موجود اطرافش به درمان می نشسته است. اكنون پس از سالها این اثرات شفابخشی سنگها دوباره مورد توجه انسان متمدن قرار گرفته است به طوری كه با وجود پیشرفتهای زیادی كه در زمینه های گوناگون بشر به آن نائل آمده است اكنون وی پی برده كه غفلت از طبیعت او را از بسیاری از موهبت های الهی را گذارده است.


● آمازونیت (Amazonite) سنگ درمان افسردگی


آمازونیت (Amazonite) كه رنگ آن آبی متمایل به سبز است و برای چاكرای قلب و گلو مناسب است. این سنگ به متولدین بهمن (دلو) انرژی حیاتی می دهد. این سنگ را باید هفته ای یكبار زیر آب جاری شست تا شارژ شود. برای دردهای گردن و كشیدگی عضلات باید این سنگ را به صورت دورانی خلاف عقربه های ساعت آرام گردانید. این سنگ انرژی و تحرك را تقویت می كند و علاوه بر درمان افسردگی برای زنان باردار مفید و مؤثر است وشاخه عصبی ومغز را تقویت می كند.


● اون تورین (Aventurine) سنگ درمان بیماری های پوستی


- اون تورین (Aventurine) كه رنگ آن تركیبی از خاكستری، كمرنگ تاشیری كمرنگ است. این سنگ مختص چاكرای قلب است. برای درمان بیماریهای پوستی - آبله و جوشها مؤثر است. این سنگ را در یك لیوان بیندازید و بگذارید یك شب تا صبح در آب بماند سپس پنبه یا گاز را به این آب آغشته كرده و به محل های مورد نظر به صورت ضربه ملایم بزنید. از ماساژ دادن پوست باید پرهیز شود. این كار را تا خوب شدن كامل پوست باید ادامه داد. یكی دوبار آن را در آب جاری بشویید و چندین ساعت در برابر نور مستقیم خورشید قرار دهید. این سنگ به متولدین اردیبهشت، تیر، آذر تعلق دارد. این سنگ علاوه بر آلرژی های پوستی - اگزما- آكنه ها برای بیماری چشمی- ریزش اشك و شوره سر مفید است. اون تورین باعث گشاده رویی، خونسردی، صبوری، شوخ طبعی و آرامش است. ارتعاشات اون تورین مشكلات قلبی و عصبی را برطرف می كند.


● آزوریت (Azurite) سنگ درمان فكر و تقویت اعصاب


سنگ آزوریت (Azurite) كه به رنگ آبی پررنگ است و سختی اش خیلی كم است. معادن این سنگ در فرانسه، ایتالیا و آمریكا قرار دارد. این سنگ را می توان روی چاكرای پیشانی قرار داد تا باعث باز شدن چشم سوم شود، هرچند كه این سنگ برای تمام چاكراها مناسب است. این سنگ برای افرادی كه كارهای فكری می كنند، مفید است، از جمله دانش آموزان و دانشجویان آن را می توانند یا روی میزشان یا در نزدیكی محل كارشان قرار دهند.


● اوپال (Opal) تقویت صفت های خوب و ویژه


اوپال (Opal) با طیف های نوری رنگین كمانی كه دارد در رنگهای گوناگون یافت می شود. محل كشف آن استرالیا، برزیل، مجارستان، چكسلواكی می باشد. برای چاكرای تاج سر استفاده می شود. این سنگ به طلسم خوشبختی معروف است و برای هنرپیشگان و موسیقیدانان مناسب است. این سنگ متعلق به متولدین فروردین، آبان، آذر و بهمن می باشد. اوپال برای درمان ناراحتی های معده، روده، جریان خون بسیار مفید است. گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد. اوپال سفید چشم های مارا بر زندگی و افكار درونی باز می كند و باعث تقویت صفت های خوب می شود.
آندریت تمركز حواس را تقویت می كند و آگاهی را بالا می برد و برای كسانی كه مدیتیشن (Meditation) می كنند، بسیار مناسب است. سیستم مركز عصبی و مفصل را تقویت می كند و گردش خون را منظم می سازد. این سنگ در برابر حرارت حساس است و نباید بیشتر از یك ساعت در برابر نور خورشید قرار گیرد. برای شارژ آن ماهی یك بار باید روی آن نمك دریا مالید و بعد آن را تمیز كرد.
        

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول