اپيروس را بهتر بشناسيم (کیا)

گر در خيابان خودرويي لوكس، شبيه بنز الگانس ديديد حتما نگاهي به كارخانه سازنده آن بيندازيد، چرا كه ممكن است اين خودرو شبيه الگانس باشد اما...

كارخانه كياموتورز سازنده آن باشد. اپيروس را مي‌گوييم، خودرو جديد كياموتورز كه براي شناخت بيشتر، ستون حق انتخاب امروز را به آن اختصاص داده‌ايم.
اپيروس از موتوري بسيار قوي با حجم 3800سي‌سي بهره مي‌برد و به واسطه آن توانايي توليد 264اسب بخار قدرت را دارد با اين محصول كه به نوعي بايد لقب بنز كيا را بدان نسبت داد در عرض 2/99ثانيه به شتاب صدكيلومتر در ساعت مي‌رسيد. همچنين پشت فرمان اين خودرو مي‌توان سرعتي تا مرز 220كيلومتر در ساعت را تجربه كرد. اين در شرايطي است كه اپيروس از سيستم كنترل سرعت (كروز) بهره مي‌برد، بنابراين ايمني‌اش براي كساني كه عشق سرعت دارند، بهتر است، البته اين خودرو به تجهيزات ايمني ديگري از قبيل ايربگ و ترمز ضدقفل (ABS) مجهز است كه اين دو نيز به ايمني اپيروس كمك مي‌كند. بنز كيا به‌رغم همه ويژگي‌هايش، مصرف سوخت بالايي دارد به نحوي كه در هر صدكيلومتر در سيكل تركيبي 2/9ليتر بنزين مي‌سوزاند. اپيروس در‌حال‌حاضر به صورت CBU وارد كشور مي‌شود و هنوز حضور چندان پررنگي در خيابان‌هاي كشور ندارد. اين در شرايطي است كه اپيروس اتوماتيك با توجه به تعرفه 100درصدي واردات هم‌اكنون با قيمت 53ميليون و 700هزار تومان در بازار داخل به فروش مي‌رسد.

 

نظرات (1)

  1. حمید تربت جام

عاشقشم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library هاله ی خود را پالایش کنید

insert_link

local_library خود را باور کنید!

insert_link

local_library براي تست رنگ رژ لب آن را ...

insert_link

local_library بخارهايي که پوست را جوان‌مي‌کند