آرايش گام به گام

اولين گام براي آرايش توجه به ابروان است. ابروان نقش قاب را براي چشم بازي ميکنند، يک تصوير زيبا در قاب زيبا و مناسب جلوه بيشتري پيدا ميکند. ابروان کمک ميکنند که چشمها و صورت قشنگي واقعي خودشان را بيشتر نشان دهند، البته در صورتي که مرتب و فرم گرفته باشند. 
بايد بيشتر سعي کنيم که ابروها را تا حد امکان طبيعي نگهداريم. بعضي ابروها فقط نياز به برداشتن چند تار مو بعضي با تغيير دادن فرم، کامل ميشوند. البته موقع برداشتن ابرو بايد توجه داشت که موها يکي يکي و در جهت رشد مو برداشته شوند. براي برداشتن ابرو حتما لازم است چند نکته رعايت شود. 
بايد تو.جه داشته باشيم که چگونه فرم ابروان را پيدا کنيم. مداد را در امتدا بيني تا گوشه داخلي چشم ميگذاريم، به اين ترتيب خط شروع ابرو مشخص ميشود. موهاي بين دو ابرو را بايد برداشت. مداد را کنار بيني ميگذاريم به طوريکه امتداد آن از وسط مردمک چشم بگذرد، و يا به طور عمودي روي صورت قرار ميدهيم تا از کنار لبه خارجي چشم عبور کند. حال محل بالاترين نقطه ابرو را مشخص ميکنيم. مداد را کنار بيني، در مسيري که از گوشه خارجي چشم عبور ميکند قرار ميدهيم تا نقطه انتهايي ابرو را مشخص کنيم. 
ابروي خوش فرم به زيبايي و جذابيت صورت ميفزايد تا حدي که حتي با حرکت ابرو و چشم ميتوانيم احساس خودمان را نيز ابراز کنيم. وقتي ابروها باريک و بالا هستند به صورت حالتي ميدهند که بيننده را بيشتر متوجه ابروها ميکند تا ساير اعضاي صورت. 
ابروهايي که فاصله بين آنها زياد باشد و گوشه خارجي ابرو کمي رو به پايين باشد نگاهي خالي و بيتفاوت به چشم ميدهد. 
ابروهاي پهن و نزديک به هم چهره را اخم آلود و ترشرو نشان ميدهد. 
فاصله طبيعي بين دو چشم در ابروهاي طبيعي برابر است با پهناي يک چشم. 
در چشم هاي نزديک به هم بايد فاصله ابروها را به اندازه پهناي يک چشم بگيريم و اشکالي ندارد که مداد اندازه گيري کمي در گوشه داخلي چشم به طرف چشم قرار بگيرد. 
براي چشم هاي دور از هم نيز فاصله دو ابرو را به اندازه يک چشم فرض ميکنيم و مداد را جهت اندازه گيري کمي داخل تر قرار ميدهيم، البته در گوشه خارجي چشم.1 
در بعضي افراد ابروها رو به پايين رشد ميکنند که حتما بايد آنها را با قيچي کوچک مخصوص ابرو و مژه کوتاه کنيم و جالب است که در اين نوع ابروها حتي مژه ها هم مسير رشدشان به طرف پايين است و مستقيم همه آنها را ميتوانيم به وسيله فر مژه تاب بدهيم.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید