چطور رنگ سبز لباس را هماهنگ کنیم | مد و پوشاک


اخیرا پنتون اعلام کرده است که رنگ سال - سبز (رنگ زرد-سبز) و جمعیت های مد شروع به فکر کردن در این باره شدند که  بهترین راه در مورد نحوه پوشیدن لباس با این رنگ چه می توانند باشند .

توجه داشته باشید رنگ سبز یک سیاه و سفید جدید نیست و این به آن عنوان است که باید به صورت زیرکانه و باهوش با توجه به  سبک با  دیگر لباس ها انتخاب شود. 

 

دو سایه از رنگ سبز که بر سال 2017 حکومت خواهد کرد

از خوش شانس ما است، در پالت  بهار پنتون از رنگ مد 2017 سایه دیگر از رنگ سبز وجود دارد.رنگ کلم پیچ است، که یک تن تیره تر (بیشتر به سبز ارتشی)،  سبزی که در صنعت مد امسال  پیروز خواهد شد.

از خوش شانس ما است، در پالت  بهار پنتون از رنگ مد 2017 سایه دیگر از رنگ سبز وجود دارد.رنگ کلم پیچ است، که یک تن تیره تر (بیشتر به سبز ارتشی)،  سبزی که در صنعت مد امسال  پیروز خواهد شد. 

البته پنتون فقط  آن دسته از سبزها  را تشکیل می دهند،استفاده این سایه توسط طراحان مد نشان می دهد اخیرا رنگی  برجسته شده است و ظاهرا این رنگی است که طراحان مد می خواهند ما را در پوشیدن لباس های این سال ببینند. 

 

مطمئنا، کار آسانی  نیست برای پیدا کردندقیقا همین رنگ در کمد لباستان ، بنابراین خودتان را محدودبه همین دو سایه از رنگ سبز نکنید و هر کدام از سایه های  سبز کمد شما برای انتخاب کردن کاملا در این سال بکار خواهد آمد. 

 

آیا رنگ سبز را می توان در تمام سال پوشید؟

سبز رنگ طبیعت است، و بنابراین بسیاری از مردم آن را در بهار و تابستان می پوشند در پاییز و زمستان سایه های بیشتر محافظه کارانه تر و منحصر به فرد بهتر است.

 البته، آسان تربه نظر می رسد که سرتا سر سبز با سایه های روشن بپوشیم . با این حال، اجازه دهید در این سال با آزمایش رنگ های سبز و یکپارچه سازی آن در کمد لباس مان  در تمام طول سال خوذ را به چالش بکشیم.


 پوشیدن لباس سبز در پاییز و زمستان (فصول سرد)

 سبز رنگی مناسب برای گرم کردن هر ست لباسی در  فصل سرد است و همراه پیچ و تاب نگاه رابه خود جلب می کند. برای کسانی که آماده است تا از محدوده آسایش خود بیرون بیایند ، نیاز به رنگ سبز تیره تر است. بقیه می تواند با آزمایش سبز های روشن تر در لباس بیرونی شروع کنند. این مهم است که شما چگونه انجام می دهد.

 

قانون 1

یک کت مناسب سبز و یا یک بارانی ارتشی (یا هر دو!)


 سبز رنگی مناسب برای گرم کردن هر ست لباسی در  فصل سرد است و همراه پیچ و تاب نگاه رابه خود جلب می کند.

Cashmere in Style (left) and Irona and Silk (right)



 

Burberry

 


جووانا Battaglia و وندی نگوین


BeesWonderland


قانون 2

تجهیزات همراه مانند یک کیف سبز

صرف نظر از آنچه شما می پوشند، آن است که  زمانی که تک رنگ می پوشید مثلا همه یک دست سفید با کفشهای کتانی و یا یک لباس سیاه و شیک با کفش پاشنه دار این است که ،با  یک کیف سبزبر فردیت خود تاکید نمایید.

تجهیزات همراه مانند یک کیف سبز  صرف نظر از آنچه شما می پوشند، آن است که  زمانی که تک رنگ می پوشید

Hanna Elle


Athens Street Style

قانون 3

دامن سبز پیراهن زنانه دامن بلند



یک  پیراهن زنانه  بلند در رنگ کاملا سبز تیره  با ژاکت سیاه و دستکش های چرمی.

شما هم سعی کنید اینطور دیده شوید!

یک  پیراهن زنانه  بلند در رنگ کاملا سبز تیره  با ژاکت سیاه و دستکش های چرمی.

Style Caster


پوشیدن سبز در بهار و تابستان (فصول گرم)

 

فصول گرم  انواع بزرگتر از گزینه ها برای پوشیدن رنگ سبز قابل اراأه است، از لباس های با پارچه ابریشمی و گلدار یا شلوارک سبز با تاپ ، از روسری تابستانی با بیکینی سبز.

 این فصل نگران روشنی اقلام سبز خود نباشید  از این قرار است: روشن تر، بهتر است.

 

قانون 1

لباس سبک

نور، خنک و راحت ...  در یک لباس سبز بسیار سبک وزن  روی پاشنه خود را برای گردش تابستان آماده کنید.



 

Lulu's


قانون 2

گلدار

گلدار سبز  برای دامن و لباس شگفت انگیز است . من  به اندازه کافی شجاع نیستم برای پوشیدن لباس سبز ساده، شما آن را می پوشید در گلدار  نه.

 

گلدار سبز  برای دامن و لباس شگفت انگیز است

Mckenna Bleu

 

بهترین رنگهای هماهنگ با سبز

خنثی + سبز

 رنگ های خنثی، مانند بژ و کرم کاملا با تمام رنگ های دیگرست است، و این رنگ سبز است  حتی یک استثنا نیست.

 برای یک گروه برنده در فرش قرمز، در لباسی تک رنگ سبز وآن را با یک کفش و جفت مناسب  کیف دستی رنگ خنثی هماهنگ کرده است.

 رنگ های خنثی، مانند بژ و کرم کاملا با تمام رنگ های دیگرست است، و این رنگ سبز است  حتی یک استثنا نیست.

Ecstasy Model


سبز + سبز / زرد

 

تک رنگ به نظر می رسد اما با سایه های مختلف از رنگ سبز عالی  به نظر می رسد، به ویژه زمانی که شما با لوازم جانبی در سایه تیره تر یا روشن تر آن را ست می کنید ، مانند مدل  معروف  جووانا بوتاگلیا که یک روسری سبز زرد با یک لباس سبز ساده می پوشد.

 مهم این است که حداقل 70 درصد از لباس  و وسایل همراه خود را در یک سبز واحد نگه دارید ، سپس لوازم جانبی دیگر را به ترکیب  اضافه کنید.

  مهم این است که حداقل 70 درصد از لباس  و وسایل همراه خود را در یک سبز واحد نگه دارید ، سپس لوازم جانبی دیگر را به ترکیب  اضافه کنید.

POPSUGAR 

سبز + سفید

شما هرگز به اشتباه نخواهید کرد اگر سبز ارتشی  و یا دیگر سایه های سبزرا با رنگ سفید  بپوشید.

شما هرگز به اشتباه نخواهید کرد اگر سبز ارتشی  و یا دیگر سایه های سبزرا با رنگ سفید  بپوشید.

سبز + سیاه

 

عمدتا این ترکیب رنگ در فصول سرد بهترین کارکرد  را خواهد داشت ، ظریف و آرام به نظر می رسد . در واقع، شما می توانید تنها  یک آیتم سبز در تمام ست سیاه اضافه کنید و آن هم برای روشن کردن دید کلی.

 

 

کریستینا Sardu 

 

سبز + آبی

 

 فراموش کردم بگم در مورد این نظریه که  لوازم همراه باید تنها یک رنگ غالب داشته باشد. 

سبز و آبی هر دو رنگ های قوی هستند، اما آنها کاملا با هم هماهنگ هستند.  از یک پیراهن کتان و جین با شلوار سبز و یا بلعکس را امتحان کنید، شگفت انگیز به نظر می رسید.



سبز + قرمز

 احتمالا این ترکیب پر مخاطره ترین است، هر دو رنگ های با سایه قوی . هنوز هم اگر شما واقعا  این ست را می خواهید ، مطمئن شوید که یکی از آنها درغالب باشد حدودا (80٪ - 90٪) و دیگری فقط اضافه گردد.

 هنوز شلوار سبز با پیراهن قرمز هست، اما یک لباس سبز با کالج رنگ قرمز روشن زیبا و یا یک لباس قرمز با کفش پاشنه سبز نمی پوشند.

 

 لباس سبز در دفترکار

 چه کسی گفت که سبز برای دفتر و یا لباس کسب و کار مناسب نیست؟ آره، حرف مردم در خیابان است که زرد متمایل به سبزکه بهترین رنگ برای محیط کسب و کار نیست، و آن را جلب توجه زیاد می دانند. با این حال، مطابقت دقیق با دیگر اقلام خنثی با سبز برای دفتر کار مناسب خواهد بود.

 

این دو وبلاگ نویس را دنبال کنید: آنها برای شلوار کلاسیک سبز پوشیده با استین های بالا و ست با یک ژاکت بیش از یک پیراهن را انتخاب کرد. 

این یک گروه کلاسیک است، و شما می توانید با برخی از رنگ های  اضافی از پیراهن بازی کنید یا با اضافه کردن برخی از جواهرات جلوه بدهید. همانطور که شما می توانید غالب سبز در هر دو از لباس و بقیه را ببینید. همان فرمول کاملا با یک دامن سبز کار می کنند.

 

فرمول مد: شلوار سبز / دامن + کرم / ژاکت خاکستری + سفید پیراهن / گلدار



Blogdajulianaparisi و Glamradar

 

سر تا پا لباس سبز

 

از بالا تا پایین سبز است که احتمالا معرف ترین گزینه است اما نه بهترین، مگر اینکه شما واقعا می خواهید در مقابل همه بایستید.اگر شما هنوز هم می خواهید سرتاسر سبز بپوشید،  سعی کنید رنگ سیاه  را به آن اضافه کنید.برای مثال، اگر شما می خواهید با ژاکت سبز و دامن از همان رنگ بپوشید، مطمئن شوید که یک کیف دستی سیاه  و یا  کفش سیاه همرا آن باشد.(به عنوان در این عکس).

 

منبع: 

Pinterest و ترجمه سوتک

 



 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library آموزش یوگا - یوگا و درمان سردرد

insert_link

local_library آموزش یوگا - مبحثی در شناخت تمرکز و تربی

insert_link

local_library دستورالعمل های استيل شروع ، قدمها و پرتا