چگونه با کتان و جین شیک و رسمی به نظر برسم

لباس‌های کتان یکی از مدل‌های مورد علاقه افراد جوان است اما معمولا به عنوان یک لباس غیررسمی استفاده می‌شود در حالیکه با انتخاب شیوه درست می‌توانید در موقعیت‌های رسمی‌تر هم لباس کتان و جین بپوشید.
سوزان رافائلی: آیا می توانم جین و کتان را در محیط کار و میهمانی به عنوان یک لباس رسمی و شیک بپوشم؟
 
سوزان رافائلی احتمالا یک مادر است، اما پوشیدن کت روی شلوار لی به شکلی شلخته– یک شلوار آویزان، شل و خیلی روشن با کمر خیلی بالا- چندان جالب نیست.
کتان و جین- که حتما لزومی ندارد آبی باشد و رنگ مشکی و زغال سنگی آن هم در بازار موجود است- امروزه در انواع مدل‌های جدید و مدروز وجود دارد و می‌توان آن را در شرایط مختلف پوشید.
ترکیب مناسب لباس‌های مختلف کتان با هم باعث می‌شود که ظاهری جوان پیدا کنید و شلوار کتان از شلوار فاستونی نخی شیک‌تر و شکیل‌تر است. حتی اگر کت کتان و لی را با یک پیراهن پولکی بپوشید، بازهم اغراق آمیز و ناجور به نظر نمی‌رسد.
در اینجا چند مدل ترکیب لباس کتانی شیک و زیبا را برایتان نمایش می‌دهیم.
 
پوشیدن یک دامن مدلpencil skirts (مدل دامنی تا روی زانو که از ران تا پایین دامن تنگ و چسب است) کتان تنگ به همراه پیراهن سفید، بسیار شیک و مد است.
 
پوشیدن بلوز کرم رنگ و شلوار کتان سفید یا کرم، ظاهری معمولی و غیررسمی ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با پوشیدن یک کت اسپرت خوش دوخت روی این مجموعه، ترکیبی رسمی و شکیل خلق کنید.
 
می‌توانید با پوشیدن یک کت غیررسمی بلند کتان به همراه پیراهن براق و کفش جواهرنشان، از درخشش و تلالو آنها کم کنید.
 
یک شلوار کتان گشاد و راسته از شلوار فاستونی نخی جالب‌تر و خوش‌فرم‌تر است و می‌توانید آن را با یک ژاکت کشباف زیبا ست کنید.
 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library آموزش یوگا - درمان با طب فشاری

insert_link

local_library آموزش یوگا - یوگا و درمان سردرد

insert_link

local_library آموزش یوگا - مبحثی در شناخت تمرکز و تربی