25 مدل سریع آرایش مو | مد بانوان

۲۵ مدل موی ۵ دقیقه ای یا کمتر برای زمان هایی که عجله داریم:

وقتی عجله ای و یهوی مهمون میاد و یا باید بری سر کار  این مدل موها به شما کمک می کند

این راهنمای گام به گام برای مدل موهای ۵ دقیقه ای یا کمتر به شما کمک میکنند در زمان هایی که عجله دارید به کارهای بیشتری برسید.

دم اسبی معمولی خود را گره بزنید.

۱.دم اسبی معمولی خود را گره بزنید.

 با یک روسری شیک موهای خود را ببندید.

۲. با یک روسری شیک موهای خود را ببندید.

برای دیدن مرحله به مرحله این مدل روسری بستن به اینجا سر بزنید.

مو های خود را دو قسمت کرده و ببافید سپس سمت چپی را از روی سر آورده و آن را به سمت راست سر با سنجاق سر محکم وصل کنید. همین کار را با سمت راستی انجام دهید.

۳. بافت زن شیرفروش: مو های خود را دو قسمت کرده و ببافید سپس سمت چپی را از روی سر آورده و آن را به سمت راست سر با سنجاق سر محکم وصل کنید. همین کار را با سمت راستی انجام دهید.

 مدل مرحله به مرحله تصویری مو دم اسبی بلند

۴.دم اسبی خیلی بلند

جلوی موی خود را به دو دسته تقسیم کنید. سمت راستی را به عقب برده و بچرخانید و با سنجاق سر به سر خود وصل کنید. همین کار را با قسمت چپ انجام دهید.

۵. پشت گره ای:  جلوی موی خود را به دو دسته تقسیم کنید. سمت راستی را به عقب برده و بچرخانید و با سنجاق سر به سر خود وصل کنید. همین کار را با قسمت چپ انجام دهید.

 

۶.گوجه ای ضربدری : قسمت بالای موی خود را گوجه کنید. قسمت واین را به دو قسمت تقسیم کنید. به صورت ضربدری قسمت راست را به سمت چپ آورده و دور گوجه بپیچید. با قسمت چپ نیز همین کار را انجام دهید.

جلوی موی خود را پوش دهید و آن را بچرخانید و با سنجاق سر محکم کنید. از بالای گوش چپ یک دسته انتخاب کنید و به سمت بالا و راست بکشید و ب سنجاق به قسمت قبلی وصل کنید. همین کار را با سمت راست انجام دهید و زیر سمت چپی وصل کنید.

۷. بالا ضربدری :جلوی موی خود را پوش دهید و آن را بچرخانید و با سنجاق سر محکم کنید. از بالای گوش چپ یک دسته انتخاب کنید و به سمت بالا و راست بکشید و ب سنجاق به قسمت قبلی وصل کنید. همین کار را با سمت راست انجام دهید و زیر سمت چپی وصل کنید. 

مدلی بسیار زیبا و سریع برای موهای شما خانم ها

۸. بافت تاج برعکس

قسمتی از دم اسبی خود را از سمت چپ کنار گذاشته و بقیه را گوجه کنید و با سنجاق آن را محکم کنید. قسمت کنار گذاشته شده را ببافید و به دور گوجه بپیچید و آن را با سنجاق به زیر گوجه وصل کنید.

۹.گوجه ای دور بافت دار: قسمتی از دم اسبی خود را از سمت چپ کنار گذاشته و بقیه را گوجه کنید و با سنجاق آن را محکم کنید. قسمت کنار گذاشته شده را ببافید و به دور گوجه بپیچید و آن را با سنجاق به زیر گوجه وصل کنید.

مو ها را به دو قسمت تقسیم کرده و دم اسبی ببندید، آن ها را طنابی ببافید و ته آنها را با کش بافت ببندید. دو دسته را به دور هم بپیچید و ته آنها را با نجاق به سر وصل کنید تا یک گوجه­ی شیک به وجود آید.

۱۰. گوجه ی آسان طنابی : مو ها را به دو قسمت تقسیم کرده و دم اسبی ببندید، آن ها را طنابی ببافید و ته آنها را با کش بافت ببندید. دو دسته را به دور هم بپیچید و ته آنها را با نجاق به سر وصل کنید تا یک گوجه­ی شیک به وجود آید.

مدلی خیلی سریع با کش

۱۱. جمع کردن و پوشاندن

مو های جلوی خود را به عقب بیاورید هر دسته را مقداری بپیجانید با سنجاق مو به صورت مثلثی مو ها را نگه دارید

۱۲. جمع ساده در پشت‌: مو های جلوی خود را به عقب بیاورید هر دسته را مقداری بپیجانید با سنجاق مو به صورت مثلثی مو ها را نگه دارید.

موهای حود را به 4 بخش تقسیم می کنیم

۱۳. دم اسبی چهار بخشی در یک طرف

موی دم اسبی را ببافید و سپس آن را بپیچید تا گوجه شود و به سر سنجاق بزنید. دو رشته­ی رها شده­ی جلو­ی مو را به عقب آورده و از زیر گوجه رد کرده و دور آن بپیچانید.

۱۴. شنیون آسان و راحت: موی دم اسبی را ببافید و سپس آن را بپیچید تا گوجه شود و به سر سنجاق بزنید. دو رشته­ی رها شده­ی جلو­ی مو را به عقب آورده و از زیر گوجه رد کرده و دور آن بپیچانید.

دم اسبی جدید که از یک طرف شروع میکنیم و می بندیم

۱۵. دم اسبی بلند از یک طرف

موهای خود را به دو دسته تقسیم کنید و ببافید و انتهای آن را با کش بافت ببندید. بافت سمت چپ را از جلوی سر به راست آورده و انتهای آن را با سنجاق وصل کنید. همین کار را با موی سمت راست انجام دهید.

۱۶. تاج بافته شده پشت سر: موهای خود را به دو دسته تقسیم کنید و ببافید و انتهای آن را با کش بافت ببندید. بافت سمت چپ را از جلوی سر به راست آورده و انتهای آن را با سنجاق وصل کنید. همین کار را با موی سمت راست انجام دهید.

۱۷.دم اسبی شلخته

موی خود را به دو قسمت تقسیم کنید و آنها را بهم گره بزنید. دوباره گره بزنید. یکی از قسمت ها را روی گره بالا بیاورید و دیگری را پایین گره بیاورید.

۱۸. گره پایین: موی خود را به دو قسمت تقسیم کنید و آنها را بهم گره بزنید. دوباره گره بزنید. یکی از قسمت ها را روی گره بالا بیاورید و دیگری را پایین گره بیاورید.

ک قسمت کوچک از چتری خود را بپیچانید و به عقب برده و با سنجاق به پشت سر خود وصل کنید.یک قسمت دیگر دقیقا از زیر اوای جدا کرده بپیچانید و بالای اولی با سنجاق وصل کنید.

۱۹.چتری پیچ خورده: یک قسمت کوچک از چتری خود را بپیچانید و به عقب برده و با سنجاق به پشت سر خود وصل کنید.یک قسمت دیگر دقیقا از زیر اوای جدا کرده بپیچانید و بالای اولی با سنجاق وصل کنید.

 قسمتی کوچک از موی خود جدا کنید. مو را با اتوی مو بگیرید و بچرخانید و آهسته آن را بکشید تا فر بخورد.

۲۰. حالت دادن موی کوتاه: قسمتی کوچک از موی خود جدا کنید. مو را با اتوی مو بگیرید و بچرخانید و آهسته آن را بکشید تا فر بخورد.

۲۱. خرگوشی بدون قسمت

موهای وزوری و فر را صاف و مرتب کنیم

۲۲.راه حل موی گره خورده و فرفری

نرم کننده به مو بزنید سپس شونه بزنید و با سشوار خشک کنید.به صورت راه راه شانه بکشید و چسب مو به آن بزنید با اتوی مو روی آن بکشید و به آن کرم مو بزنید.

۲۳.حقه­ ی افراد مشهور: نرم کننده به مو بزنید سپس شونه بزنید و با سشوار خشک کنید.به صورت راه راه شانه بکشید و چسب مو به آن بزنید با اتوی مو روی آن بکشید و به آن کرم مو بزنید.

مو های خود را ببندید.موی بسته شده را از بین کش و سر رد کنید و مو را به سمت پایین حلقه محکم بکشید

۲۴. دم اسبی حلقه­ای: مو های خود را ببندید.موی بسته شده را از بین کش و سر رد کنید و مو را به سمت پایین حلقه محکم بکشید.

شانه ها رو به سمت بالا بکشید و مو زا درست کنید

۲۵.بالا پفی زیبا: شانه را برعکس بر پشت مو بکشید تا برآمدگی ایجاد کنید. (پوش دهید.) موهای باز را جمع کنید و با سنجاق به سر وصل کنید.

 

منبع: تیم ترجمه سوتک

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library دانستني هاي ژل، موس، واكس و اسپري مو

insert_link

local_library رنگ کردن وقتي كه رنگ غالب مو سفيد باشد

insert_link

local_library دانستني هاي مفيد در مورد رنگ كردن مو

insert_link

local_library پنج نکته برای بهتر شدن آرایش چهره عروس