هكرها براي شما كار پيدا ميكنند

شرکت امنيتي پاندا از ظهور موج جديدي از هرزنامه‌هاي اينترنتي خبر داده است.



به نظر مي‌رسد هکرها دائماً پيگير رخدادهاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي هستند و سعي مي‌كنند با استفاده از تکنيک‌هاي مهندسي اجتماعي، کاربران نااگاه بيشتري را در دام خود گرفتار سازند.

«همکاران سيستم» ، تاکنون اخبار متعددي را از اين حوزه منتشر کرده است. خبر «کاربران Hotmail مراقب ايميل فريبکارانه باشند» و «هرزنامه‌اي که ادعا مي‌کند حاوي يکي از محصولات سيمانتک است» دو مورد دست به نقد در اين خصوص مي‌باشد. براي خواندن متن اين دو اخبار اينجا و اينجا را کليک کنيد.

به گزارش SPAMfighter شرکت امنيتي پاندا از ظهور موج جديدي از هرزنامه‌هاي اينترنتي خبر داده است که در آنها نفوذگران، روش‌هاي به اصطلاح کسب درآمد در منزل را به کاربران آموزش مي‌دهند!

بر اساس پژوهش‌هاي پاندا همزمان با صعودي شدن نمودار بيکاري، اسپم‌هاي مربوط به اشتغال و استخدام نيز به طور فزاينده‌اي رشد داشته است. البته اين افزايش‌ها هيچ تناسبي با هم ندارد زيرا بر اساس آمار Honeypot Project، در فاصله ماه‌هاي اوت تا اکتبر، نرخ بيکاري در آمريکا 6 درصد رشد داشته است ولي در همين دوره زماني، اسپم‌هاي مربوط به اشتغال با افزايش حيرت‌آور 514 درصد مواجه بوده است.

بنا به گفته Ryan Sherstobitoff يکي از مديران پاندا، در اين هرزنامه‌ها، به کاربران کسب درآمدي معادل 300 دلار در ساعت يا درآمدهاي چند هزار دلاري وعده داده مي‌شود.

در اکتبر سال جاري که نرخ بيکاري در آمريکا به بالاترين ميزان خود در 14 سال گذشته رسيد، هرزنامه‌هاي مربوط به درآمدزايي و اشتغال نيز به بالاترين سطح خود يعني 31/0 درصد رسيد که از 23/0 درصد ماه سپتامبر 2008 نيز افزون‌تر است.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library براي تست رنگ رژ لب آن را ...

insert_link

local_library مي خواهيد چهره شما هميشه جوان باشد

insert_link

local_library تصاویر:مدل های مختلف ابرو وصورت شما

insert_link

local_library نكات مهم آرایشی براي عروس خانمها