تعبیر خواب قفل

قفل

محمدبن سيرين گويد: اگر درخواب بيند كه قفل بگشاد، دليل است كه كارها به وي گشاده گردد و ممكن است كه حج كند. اگر بيند كه قفل را نتوانست گشود، دليل است كارش به تاني برآيد.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن قفل به خواب بر پنج وجه است. اول: ساختن كار. دوم: حجت. سوم: منفعت. چهارم: زن. پنجم: اعتماد كردن به مصلحتي كه به وي پيوندد.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: در خواب هاي ما قفل نشان اعتماد است. اگر در خواب ببينيد که در خانه اي را قفل مي کنيد که صاحب آن را نمي شناسيد به کسي اعتماد مي کنيد که براي شما شناخته شده و آشنا نيست. اگر در خواب ديديد که در خانه اي را قفل مي کنيد که صاحبش را مي شناسيد به آشنائي که صاحب آن خانه است اعتماد مي کنيد يا به يک نفر در شرايط او. اگر ديديد که جامه داني داريد که آن قدر پر است که قادر نيستيد در آن را قفل کنيد مسائلي است که نمي توانيد به کسي بگوئيد و آدم مورد اعتمادي در اطراف خود نمي يابيد. اگر در خواب ديديد که قفلي را به زحمت باز مي کنيد در کاري با رنج و تلاش زياد توفيق حاصل مي کنيد. اگر ديديد که قفلي داريد که نمي دانيد کليدش را کجا گذاشته ايد خوب نيست چون با مشکلي روبه رو مي شويد. اگر ديديد که در خانه خودتان قفل است و شما کليد نداريد تا آن را بگشائيد به همسرتان به طور درست اعتماد داريد.

 

1ـ ديدن قفل در خواب ، علامت سردرگمي است .

2ـ اگر خواب ببينيد قفلي با كليد باز مي شود ، علامت آن است كه مي توانيد كسي را بشناسيد كه در صدد آسيب رساندن به شماست .

3ـ اگر خواب ببينيد قفلي با كليد باز نمي شود ، نشانة آن است كه در امور عاطفي مورد ريشخند ديگران قرار خواهيد گرفت . و سفرهاي دريايي پرخطر ، سودي براي شما به دنبال نخواهد داشت .

4ـ اگر خواب ببينيد مردي به گردن و بازوي نامزد خود قفل مي زند ، علامت آن است كه شما به نامزد خود مظنون هستيد ، اما در آينده اي نزديك ترديد شما نسبت به او بر طرف خواهد شد .

// //

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه

insert_link

local_library love is - با يك بوسه زيبا از خواب