تعبیر خواب موی بلوند | رنگ مو

 موی بلوند ، در بیشتر موارد ، با صفاتی مثل فخر فروشی و جلب توجه مرتبط است

از طرفی ، این اخلاق و رفتار ها ، چندان جنبه ی شخصی و خانوادگی نداشته و اشاره به وجنات بسیار سطحی دارند .
مو ، مانند دیگر سمبل های مرتبط با بدن انسان ، در سطوح مختلفی معنی می پذیرد .


یکی از اشکال ظهور مو در رویا ، موی بلوند یا موی رنگی است . ممکن است خود یا دیگران را در خواب ، با موهای رنگی ببینید و این موضوع توجه شما را جلب کند ، شما را تحت تاثیر قرار دهد و به فکر فرو ببرد .


موی بلوند ، در بیشتر موارد ، با صفاتی مثل فخر فروشی و جلب توجه مرتبط است . اگر در رویا ، فردی را با موی بلوند ببینید ، در حالی که آن فرد در واقعیت موهایی تیره دارد ، این خواب نشان دهنده ی احساس شما نسبت به آن فرد ، یا برداشتی است که از کنش آن شخص داشته اید .


بسیار مهم است که شما چه شخصی را با موهای رنگی می بینید . آن شخص برای شما سمبل چیست ؟ هنگامی که به آن شخص می اندیشید ، چه خاطرات ، ویژگی ها یا رفتار هایی در ذهن شما تداعی می شود؟ آن فرد چه تاثیری بر روی شما گذاشته ؟ آن فرد چه ظلمی در حق شما کرده ؟ و ...


در دنیای واقعی ، رنگ کردن مو ، با نیات مختلفی صورت می گیرد . مثل زمانی که شخص قصد دارد موهای سفید خود را پنهان کند . اگر در رویا مشاهده کنید که مشغول رنگ کردن موهای سفید خود هستید ، این خواب به نحوه ی مبارزه ی شما با ترس ها و نگرانی ها اشاره دارد . درباره ی "موی سفید" به مطلب مرتبط با این کلید واژه مراجعه کنید .


اگر در خواب ، بدون نیت خاصی و صرفا برای زیبایی و تجمل ، موهای خود را رنگ کنید ، این خواب می تواند به گرایشات تجمل گرایانه یا فخر فروشانه ای که در شما وجود دارد ، اشاره داشته باشد .


در تعبیر این گونه خواب ها ، به خاطرات مرتبط و احساساتی که در هنگام دیدن و فکر کردن به خواب ، به شما دست می دهد ، بسیار دقت داشته باشید . برای تمرکز بیشتر می توانید ، به یادداشت نویسی بپردازید .


این خواب ها غالبا به نکاتی پنهان یا فراموش شده ، در خاطرات شما اشاره دارند ، که در ضمیر ناخودآگاه شما، به غلیان درآمده اند .

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library کیک دو رنگ

insert_link

local_library دانستني هاي ژل، موس، واكس و اسپري مو

insert_link

local_library رنگ کردن وقتي كه رنگ غالب مو سفيد باشد