تعبیر خواب موی سفید | سفید شدن مو | پیر شدن

تعبیر خواب موی سفید _ سفید شدن مو _ پیر شدن


دیدن سفید شدن مو ، در دوران جوانی ، غالبا به ناراحتی های روحی شما اشاره دارد .

این خواب ها سعی دارند تا با تشریح این افکار ناراحت کننده ، به شما برای ایجاد تسلی و یافتن بهبودی ، کمک کنند .

خواب سفید شدن مو  به شما یادآور می شود که برون گرایی و در میان گذاشتن افکار و احساسات ناخوشایند با دیگران ، می تواند به شما کمک رسان باشد


در زندگی بیداری ، بسیاری ، معتقدیم که فشار روانی و ناراحتی های روحی ، می تواند منجر به سفید شدن زود هنگام و ناگهانی مو ها شود . دیدن این خواب ها ، به نوعی خودخوری که در شخص وجود دارد ، اشاره می کند .


خواب سفید شدن مو  به شما یادآور می شود که برون گرایی و در میان گذاشتن افکار و احساسات ناخوشایند با دیگران ، می تواند به شما کمک رسان باشد . تخلیه ی روحی می تواند بدون وجود مخاطب نیز صورت بگیرد ، مانند نوشتن ، شعر گفتن ، نقاشی ، ورزش و فعالیت های گوناگونی که روحیه ی شما را تقویت میکند .


روانشناسان عقیده دارند که در قدم اول ، اراده و خواسته ی خود فرد ، برای رفع افسردگی و بیماری ، بسیار اهمیت دارد . این خواب شما را دعوت می کند تا به ناراحتی های روحی و فکری خود اهمیت دهید . به دنبال راه حل های مناسب باشید و به مطالعه ی جدی بپردازید .


در این زمان بسیار اهمیت دارد که منشا نگرانی ها و ناراحتی های فکری خود را پیدا کنید و آن ها را بزدایید .

نگرانی های شما می تواند ، ریشه در گذشته و خاطرات شما داشته باشد .ممکن است این احساس در شما وجود داشته باشد که اتفاقات تلخ گذشته ، روح و جسم شما را دچار پیری زودرس کرده است .

ممکن است ترس از تکرار این اتفاقات شما را منزوی و افسرده کرده باشد . روح شما قصد دارد تا با این خواب ، ناراحتی و زجر خود را ابراز کند . شما دعوت شده اید تا راز های جدیدی را درباره ی زندگی پیدا کنید و هرگز تسلیم نشوید .

نظرات (3)

  1. ميثم

سلام ممنون از راهنماييهاتون،من جديدا حدود ١٠تا موي سفيد دوره سرم در اومده ،ديشب تو خواب ديدم موهاي بغله سرم سفيد و زيبا شده ،ولي تعجب كردم گفتم چي شده چرا يهو من اينجوري شدم ،ضمنا مدتيه در تهذيب نفس هستم و مطالعه و فكر زياد ميكنم از طرفي مدتيه بيكارم و تو فشار زيادي هستم اگه اين خواب معناي خاصي داره بگين ممنون ميشم.ميثم

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. ميثم

خوب بود تقريبا ممنون

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
  1. اميرعلى

مو خودم تو خواب سفيد نشد. مو كس ديگه شد

  پیوست ها
اجازه مشاهده پیوست را ندارید
 
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library دانستني هاي ژل، موس، واكس و اسپري مو

insert_link

local_library رنگ کردن وقتي كه رنگ غالب مو سفيد باشد

insert_link

local_library دانستني هاي مفيد در مورد رنگ كردن مو