تعبیر خواب هنرپیشه

1ـ ديدن هنرپيشة زن در خواب ، نشانة آن است كه زندگي خوش و پايداري خواهيد داشت .

2ـ ديدن هنر پيشة مضطرب و پريشان در خواب ، حاكي از آن دارد كه شما به رضايت خاطر از نفوذ و ثروت خود براي نجات دوستي تنگدست ، استفاده خواهيد كرد .

3ـ اگر خواب ببينيد هنر پيشه شده ايد ، نشانة آن است كه براي امرار معاش سخت كار خواهيد كرد ، اما اين تلاش با رضايت و لذت توأم خواهد بود .

4ـ اگر خواب ببينيد عاشق هنر پيشه شده ايد ، در آينده تمايلات شما به سمت لذتجويي گرايش خواهد يافت و اين گرايش با احساسات دروني شما ضديت پيدا خواهد كرد .

5ـ ديدن هنرپيشة مرده در خواب ، به اين معناست كه مصيبتي برايتان اتفاق خواهد افتاد و خوشبختي شما را از ميان خواهد برد .

6ـ اگر در خواب هنرپيشه اي سرگردان و آس و پاس ببينيد ، نشانة آن است كه تلاشهاي شما دستخوش تحول مي گردد و اميد شما براي رسيدن به موفقيت به يأس مبدل خواهد شد . اين گونه خواب به افرادي كه از آسايش و راحتي زندگي خانوادگي برخوردارند ، هشدار مي دهد كه اين محيط ممكن است دگرگون شود و عهد و پيمانهاي دوستانه يكسر مبدل به بي وفايي گردد .

7ـ اگر زن جواني خواب ببيند با هنرپيشه اي نامزد كرده است يا مي خواهد با او ازدواج كند ، نشانة آن است كه لذتها و هوسها او را افسون خواهد كرد و پس از آن به ندامت و پشيماني خواهد رسيد .

8ـ اگر مردي خواب ببيند با هنرپيشة زني مشغول كامجويي است ، دلالت بر آن دارد كه در زندگي با همسر خود اختلاف پيدا خواهد كرد ، و به جاي اينكه در كنار همسرش لذت ببرد احساس بدبختي خواهد كرد .

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!

insert_link

local_library love is - يك خواب شريكي خوشمزه

insert_link

local_library love is - با يك بوسه زيبا از خواب