خواص درمانی کوارتز زرد - خواص درمانی

کوارتز زرد

به نام « سنگ خشن» موسوم است چرا که در انسان ها ايجاد آرامش نميکند و گاه نيز باعث برهم زدن آرامش دروني آنها مي شود. به طور کلي هنگامي که اين سنگ در کنار سنگ هاي ديگر و به دور از نور خورشيد قرار مي گيرد.  انرژي آن بسيار ضعيف مي گردد اما هنگامي که سنگ به تنهائي در آفتاب و سپس در آب قرار داده مي شود. انرژي آن بسيار قوي مي گردد برخي فوائد انرژي هاي موجود در کوارتز زرد شامل:
-  درمان يبوست و  بادگرفتگي زيرشکم
-  به حرکت در آمدن و باز شدن چاکراهاي 4 و 5
-  تثبيت انرژي هاي مثبت درمانگر بيمار

درمان يبوست و  بادگرفتگي زيرشکم
طريقه استفاده:
مقدار يک استکان آب ولرم را درون يک عدد ظرف ريخته و به مدت پنج دقيقه در آفتاب قرار دهيد. سپس يک قطعه سنگ کوارتز زرد رنگ و ضدعفوني شده را داخل آب بگذاريد و پس از ده دقيقه مقدار دو قطره عصاره ي گل ميخک و يا گل لاله ي عباسي را داخل آب ريخته و سنگ را خارج نموده و آب را بنوشيد. توجه داشته باشيدپس از مصرف اين آب به مدت دوساعت چيزي ( بجز آب ) نخوريد و پس از آن نيز از خوردن آجيل و ترشيجات اجتناب نماييد. اين روش را روزي يکبار و حتما'' با استفاده از مواد تازه تکرار کنيد.

به حرکت در آمدن و باز شدن چاکراهاي 4 و 5 
طريق استفاده:
يک قطعه سنگ کوارتز زرد را بر روي چشم سوم خويش قرار داده و در حالي که به شکل لوتوس ( چهارزانو) نشسته ايد، به يک نقطه ي سفيد در يک صفحه سياه بر روي ديوار مقابل ( حدود 80 سانتيمتري) خيره شويد و به صورت ذهني ذکر « هو- اوم » را تکرار نماييد. :
بهتر است نقطه ي سفيد به اندازه يک دانه عدس بر روي يک تکه پارچه مشکي به ابعاد 50 *50 سانتي متر رسم گردد.

تثبيت انرژي هاي مثبت درمانگر بيمار
طريقه استفاده:
 يک قطعه سنگ کوارتز زرد را به مدت ده دقيقه در آفتاب بر روي خاک باغچه گذاشته و سپس سنگ را بر روي چشم سوم بيمار گذاشته و فرد درمانگر به بيمار انرژي دهد.( پس از انجام انرژي درماني ، سنگ را برداريد).

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول