چه کیکی دوست دارید: شخصیت شناسی با کیک

شاید شما هم جزو افرادی باشید كه از خوردن كیك‌های لذیذ و خوشمزه لذت می‌برید.به هر حال ظاهر این قبیل شیرینی‌ها به قدری فریبنده است كه هیچ‌كس نمی‌تواند از خوردنشان خودداری كند. اما می‌خواهیم سرگرمی جدیدی را به شما پیشنهاد بدهیم تا از این پس كیك‌ها و شیرینی‌ها برایتان جذاب‌تر باشد. قضیه از این قرار است كه بین كیك مورد علاقه و ابعاد شخصیتی شما ارتباط مستقیمی وجود دارد. 
● كیك شكلاتی 
اگر كیك شكلاتی را می‌پسندید دست و دلباز هستید و همیشه برای كمك به دیگران آمادگی دارید. خلاقیت زیادی در شما موج می‌زند و فردی ماجراجو ، بلندپرواز و در پاره‌ای موارد احساساتی هستید. ممكن است در ظاهر فردی سرد و خشك به نظر برسید اما در باطن خونگرمید. از ریسك كردن در زندگی نمی‌ترسید و دوست دارید زندگی شما از حد متوسط بالاتر باشد. محبت به دیگران رضایت خاطر زیادی را برایتان به همراه دارد. 
● كیك توت‌فرنگی 
فردی دوست‌داشتنی، خونگرم و احساساتی هستید. همیشه برای مراقبت اطرافیانتان تلاش می‌كنید و همواره برای حل مشكلات آنها پیشقدم می‌شوند. زودرنج هستید و موضوعات كوچك به سرعت شما را ناراحت می‌كند. گاهی اوقات توجه به احساسات، بیش از حد در زندگی شما تأثیر می‌گذارد. 
● كیك وانیلی 
شوخ‌طبع و بامزه هستید. بعضی وقت‌ها گستاخ می‌شوید. فرد كم‌تحركی نیستید اما در پاره‌ای موارد شك و تردید شما را از انجام فعالیت‌هایتان بازمی‌دارد و انگیزه لازم را برای ادامه مسیر از دست می‌دهید. 
اطرافیانتان از بودن در كنار شما لذت می‌برند ولی باید مراقب باشند كه باعث خشم و عصبانیت شما نشوند. به هر حال دوستی‌های شما اغلب دوام زیادی دارد. 
● كیك هویج
اگر كیك هویج را دوست دراید همیشه مایلید لبخند بر لب داشته باشید و فردی بذله‌گو، شوخ‌طبع و دوست‌داشتنی هستید. اطرافیان شما از بودن در كنارتان خوشحالند. دوستان شما افراد باوفا و صادقی هستند. قلب مهربان و پرشوری دارید و گاهی اوقات نسبت به بقیه، خصوصیات اخلاقی متفاوتی را نشان می‌دهید. 
● كیك میوه‌ای 
به دنبال كارهای پرماجرا و پرحادثه هستید. از نظرات جدید و ایده‌های تازه استقبال می‌كنید. هنگام عصبانیت به سرعت آماده دعوا و پرخاشگری می‌شوید. گاهی اوقات فرد عجیب و غریبی هستید و خصوصیات ویژه‌ای در شما دیده می‌شود. همواره دوست دارید وفادار،‌صادق و وظیفه‌شناس باشید. 
● كیك لیمویی 
در زندگی فرد راحتی هستید. شمرده سخن می‌گویید و هنگام حرف زدن از دست‌هایتان استفاده می‌كنید .در صحبت كردن مهارت دارید و به‌طور حتم معلم خوبی می‌شوید. گاهی اوقات دوست دارید رهبری گروهی را برعهده بگیرید و همیشه دوستان زیادی در اطراف شما به چشم می‌خورند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - درمان با طب فشاری

insert_link

local_library کیک شکلاتی ترد

insert_link

local_library کیک صبحانه موزی

insert_link

local_library کیک کره ای