تعبیر خواب مسافرت

1ـ اگر خواب ببينيد به مكانهايي ناشناخته و كشف ناشده مسافرت كرده ايد ، نشانة آن است كه دشمناني خطرناك خواهيد داشت . 2ـ اگر خواب ببينيد هنگام سفر از زميني سنگلاخ و شيب دار مي گذريد ، علامت آن است كه پس از رسيدن به منفعتي آشكار ، زيان و نوميدي گريبانتان را خواهد گرفت . 3ـ اگر خواب ببينيد به هنگام مسافرت از تپه ها و كوههاي سرسبز و حاصلخيز عبور مي كنيد ، علامت آن است كه به شكل برجسته اي شادمان و سعادتمند خواهيد شد . 4ـ اگر خواب ببينيد به تنهايي با ماشين مسافرت مي كنيد ، علامت آن است كه به سفري پرحادثه خواهيد رفت . 5ـ اگر خواب ببينيد همراه جمعيتي با ماشيني مسافرت مي كنيد ، علامت آن است كه با ماجراهايي دلپذير روبرو خواهيد شد و دوستاني تازه پيدا خواهيد كرد .

نظرات (14)

1. تعبیر خواب (آرشیو)

در خواب ديدم به اتفاق همسر و فرزندم به كشور ديگري براي سفر رفته ايم.ولي يك روز خوش اونجا نداشتيم چون يا مريض ميشديم و سر از تزريقات و دكتر در مي اورديم يا يه زن سياه پوست قصد دزدي و كلاه برداري از ما رو داشت و سر از كلانتري و شكايت در مي اورديم و هميشه گرسنه و خسته بوديم.

[ديشب خواب ديدم كه با دخترم با دوچرخه به مسافرت رفتيم تعبير ان چيست

خواب دیدم همراه مادرم توی یک شب بارانی با هواپیما به کرمان رفته تعبیر؟

1. تعبیر خواب (آرشیو)

خواب دیدم با خانوادم به یه مکانپحالت کوهپایه ای رفتم که قبلا هم یا چندتا فامیلام تو خواب رفته بودم و اونجا میگم تو این مکان بخوابیم که دورش چاد ربود و میگفتم من آشنایی دارم اینجا امنهخ و میتونیم تا صبح بخوابیم

1. تعبیر خواب (آرشیو)

نزدیکای صبح خواب دیدم با 1 چمدون دارم میرم با 1 عالمه ادم مسافرت بعد تا نصفه راه منو پیاده کردن و رفتن چمدونم بردن بعد 1 مدت اتوبوسشون افتاد تو 1 دره همشون مردن همه چی از بین رفت بجز چمدون من و من هر کاری کردم نتونستم نجاتشون بدم سیل اومد بردتشون من فقط چمدونم گرفتم و خودم نجات دادم

اجازه مشاهده پیوست را ندارید

بقران غش کردم أ خنده.تو با این چمدونت همه رو کشتی.خدای من...

سلام.
خواب دیدم من خواهرمو از جای دوری میاوردم خونه. وقتی رسیدیدم تو شهرمون دیدیم دسته گاوها و سگها دان باهم جنگ میکنن. وما با ترس به راه إدامه میدادیم. اما بنظر اومد که گاوها برسگها پیروز شدن.و سگی نبود. اما ناگهان دیدیم گاوها زیادشدن و شروغ به دیدن از جلو وپشت سر. من داشتم باخواهر فرار میکردم که احساس کردم یکی از گاوها خوردبه کمر من. ولی نیافتادم. خوابم همینجا تموم شد.گاوهای چاق و قهوه ای. خوابم ساعت ۲ظهر بود.
حالا تعبیرش چیه جان مادرت. مرسی.‏‎

1. تعبیر خواب (آرشیو)

من خواب دیدم با مامان و بابام رفته بودیم کیش.خیلی بهمون خوش گذشت ولی فقط توی پاساژبودیم و خرید میکردیم.لطف کنین تعبیرشو بگین.

1. تعبیر خواب (آرشیو)

دیشب خواب دیدم با دختر خاله ام در حالی که او رنندگی میکرد مسافرت رفتیم خواهشا تعبیرش را بگویید

1. تعبیر خواب (آرشیو)

دیشب خواب دیدم افتتاحیه المپیک بود منم با دخترای فامیل رفتیم اونجا بهمون خیلی خوش گذشت جاتون خیلی خالی بود میشه بگید تعبیرش یعنی چی ؟

1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام لطفا تعبیر خواب منو بگید : با یه قطار بزرگ با شوهرم از یه مسیر طولانی و کوهستانی و قشنگ می رفتیم ولی من اینقد از پنجره بیرون اومده بودم که کاملا روی قطار بودم و دائم استرس افتادن و لیز خوردن رو داشتم چون سرعتش زیاد بودوقتی وارد تونل شد من مثل روح از بالای بالا اوو می دیدم وقتی وایساد یه پیرزن یه تشک زیربغلش گرفته بود و کلی رختجواب تازه رو با خودش می کشوند از وقتی از دور اومد تا وقتی دور شد من و شوهرم نگاش می کردیم

1. تعبیر خواب (آرشیو)

یه روز م خواب دیدم توی شهر مشهد با عجله میرفتیم که به نماز جماعت برسیم توی خیابون چند تاانگشتر عقیق دیدم شوهرم ماشینو نگه نداشت که برشون دارم اما جایی که ماشینو پارک کردیم که پراز سیمان و مصالح ساختمانی و شلوغ بود یه عالمه انگشتر های جورواجور از نقره یا بدل پیداکردیم و بعد رفتیم نماز جماعت که شوهرم نگران بود که مردا که روبروی مابودن منو ببینن هی می گفت جلو نایست یا پرده بکش در ضمن نماز روی پله بود خواهش می کنم تعبیرشو به من بگید

1. تعبیر خواب (آرشیو)

سلام ببخشید من دختر ۱۶ ساله ای هستم خواب دیدم برا مسابقه(نمیدونم چه مسابقه ای بود)داشتم میرفتم خارج تو خوابم نمیدونستم دقیقا کدوم کشوره فقط مبدونستم که یا قراره برم چین یا تایوان با هواپیما البته میشه لطفا تعبیر و به جیمیلم بفرستین؟

1. تعبیر خواب (آرشیو)

slm.khab didam ba khonevadam raftam karbala ama raftim toye masjed manand hame to hayatesh neshastan man raftam dakhel dashtan madahi
mikardan va man gerye kardam lotfa

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

local_library گلی که دوازده سال به خواب می‌رود!