مدهای اصلی پیراهن و پیراهن‌های شب

خانم ها همیشه پوشیدن راحت و ساده پیراهن را دوست دارند، اما مدل‌های جدید سال 88 بیشتر به شکل پیراهن‌هایی که پارچه به دور بدن پیچیده می‌شود، تغییر شکل داده است؛ در نتیجه پیراهن‌ها چه در لباس‌های رسمی میهمانی یا ماکسی، به پیراهن الهه‌های یونانی تبدیل شده است.
 
 
 
 
پیراهن‌های یک شانه یکی از اصلی ترین مدلهای پیراهن امسال است، حتی به پیراهن‌های دو شانه هم ظاهری نامتقارن داده می‌شود. مهمترین نمونه پیراهن‌های این فصل، مدل یک شانه است. پس به دنبال پیراهن‌های ابتکاری با ظاهر یک شانه باشید.
 
 
 
گرایش به فشن نامتقارن: پیراهن با یک شانه
یک پیراهن یک شانه ظاهری زنانه و زیبا خلق می‌کند. مدل پیراهن‌های دکلته و پیراهن‌هایی با شانه‌های برهنه بیش از یک دهه در پیراهن‌های عروس و لباس‌های شب مد بود و طرفداران زیادی داشت و حالا زمان تغییر این مدل‌های رسمی و حرکت آن به سمت دهه جدید است.
 
 
 
 
 مدل جدید پیراهن به سمت مدل‌های یک شانه و نامتقارن در حرکت است و این مدل در انواع بلوز، لباس شنا، پیراهن های کوتاه و ماکسی بلند دیده می‌شود و قدرت فراوان این مد را در سال 2009 نشان می‌دهد.
 
 

پیراهن‌های گشاد کوتاه خطی Aشکل

برای تابستان 2009 مدل پیراهنی که احتمالا بیش از سایر مدلها مد است و موردتوجه خواهد بود، پیراهن گشاد و آزاد خطی Aشکل (فون) است. این مدل پیراهن‌های خطی Aشکل هم اغلب در قسمت یقه تزئین شده هستند. این مدل پیراهن برای هر گروه سنی مناسب است و باعث می‌شود که فرد با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشد. علاوه براین، این مدل نمونه بسیاری خوبی برای پوشاندن رانهای بزرگ و درشت است و برآمدگی‌های ناحیه ران و شکم را کوچکتر نشان می‌دهد.

 
 
 
یک مدل عالی دیگر برای پوشاندن برجستگی‌های بدن،‌ مدل هایی است که با پارچه آراسته شده است و این مدل در پیراهن‌هایی که دامن به تدریج گشاد می‌شود به خوبی مشخص است.
 
 
 
 
پیراهن ‌های آراسته شده با پارچه ( Goddess Dress)
پیراهن‌هایی با تزئینات پارچه‌ای در کمر یا یک طرف کمر یکی از مدل‌های پاییز و زمستان 2009/2008 نیز بود. در بهار2009 هم این مدل مورد توجه قرار گرفته است. این پیراهن‌ها به پیراهن‌های الهه‌ای یا Goddess Dress مشهور هستند و در اغلب مجموعه های طراحان بزرگ جهانی وجود دارند.
 
 
 
علاوه بر پیراهن‌های یک شانه و پیراهن‌های پوشیده‌تر و با دور یقه محجبانه‌تر، مدل‌های که به تدریج به سمت پایین گشاد می‌شود با تزئینات پارچه ای در قسمت کمر یا کناره پیراهن به شکل چین؛ پلیسه های چین‌دار و پاپیون نیز مد و رایج است. تغییرات ظریف و زیرکانه است، اما به طور کل تمایل به سمت مدل‌های پوشیده‌تر و محجبانه‌تر گسترش یافته است.
 
 

 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library آموزش یوگا - یوگا و درمان سردرد

insert_link

local_library آموزش یوگا - مبحثی در شناخت تمرکز و تربی

insert_link

local_library دستورالعمل های استيل شروع ، قدمها و پرتا