clear
library_books
event

خوراك بادمجان و كدو

برچسب ها style

description توضیحات

مواد لازم :   

بادمجان  6 عدد
كدو  6 عدد
گوجه فرنگي  10 عدد
برنج  0.5 فنجان
نخود فرنگي  0.5 فنجان
كره  250 گرم
فلفل  قدري
نمك  قدري

 طرز تهيه : سرهاي بادنجان و كدو را ميگيريم و بصورت حلقه حلقه ميبريم اما حلقه ها را از هم جدا نميكنيم يعني انتهاي حلقه ها را از هم جدا نمي سازيم تا فرم بادنجان و كدو محفوظ بماند , چهار عدد از گوجه فرنگيها را كنار ميگذاريم و بقيه را حلقه حلقه ميكنيم و بين هر حلقه كدو و بادنجان يك حلقه گوجه فرنگي قرار ميدهيم و كمي نمك و فلفل به ان ميپاشيم , سپس بادنجان ها و كدوها را يك در ميان در ظرف گرد نسوزي مي چينيم و 150 گرم از كره را قطعه قطعه كرده روي بادنجان و كدوها ميگذاريم و ظرف را در فر با حرارت ملايم قرار ميدهيم و ميگذاريم بمدت نيم ساعت تا سه ربع بماند تا كدو و بادنجان بپزد ولي زياد له نشود بعد سه عدد از گوجه فرنگيها را از وسط نصف و داخل آنرا خالي ميكنيم برنج و نخود سبز پخته شده را با كمي نمك و فلفل و پنجاه گرم كره آب شده مخلوط كرده داخل گوجه فرنگيها را با اين مواد پر ميكنيم گوجه فرنگي ها را در اواخر طبخ بادنجان و كدو دور ظرف ميچينيم يكعدد گوجه فرنگي را حلقه حلقه كرده وسط ظرف قرار مي دهيم و يكربع ديگر مي گذاريم ظرف در فر بماند تا گوجه فرنگيها بپزد ولي له نشود اين غذا را با همان ظرف سر ميز ميبريم . ممكن است 150 گرم پنير گودا يا گورير را رنده كنيم و روي آن بپاشيم بعد در فر قرار بدهيم .
در صورت رعايت مقادير مواد اوليه اين غذا براي 4 تا 6 نفر کافيست

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش یوگا - دنیای پر رمز و راز خواب

insert_link

local_library آموزش یوگا - یوگا و درمان سردرد

insert_link

local_library آموزش یوگا - مبحثی در شناخت تمرکز و تربی

insert_link

local_library دستورالعمل های استيل شروع ، قدمها و پرتا