تعبیر خواب ترنگبین - تعبیر خواب

محمد بن سيرين گويد: ترنگبين در خواب، مال بي منت است. اگر بيند ترنگبين بسيار داشت يا كسي بدو داد، دليل كه روزي بسيار يابد، از آنجا كه اميد ندارد و كارهاي او به نظام شود.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد: اگر ترنگبين درخواب ديد يا خورد، دليلش بر سه وجه است. اول: مال و روزي حلال بي منت خلق. دوم: معيشت و گشايش كارها. سوم: كام دل يافتن.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: ترنگبين يا ترنجبين را در خواب بي مورد و بدون مناسبت نمي بينيم. چون جنبه داروئي دارد. اگر در خواب ببينيم حتما يا بيماري همراه آن است و يا زمينه اي از بيماري در خواب ما وجود دارد و بالطبع آن بيمار بايد کودک باشد زيرا انگبين از داروهاي خاص کودکان و شيرخواران است. معبران نوشته اند ترنگبين مال بي منت است يعني مال مفت و چنين مالي در زندگي امروز ما يافت نمي شود مگر به علت ها و مناسبت هاي نادر. ترنگبين شيره گياهي است شفابخش و شيرين و اگر در خواب ديديد که کسي ترنگبين براي شما آورد يا تعارف کرد که بخوريد گوياي آن است که کسي در رفع مشکلات به شما کمک مي کند و آخرين کليد را براي گشودن در بسته به شما مي دهد. روي هم رفته ديدن ترنگبين در خواب بد نيست و اگر به نوشته معبران قديمي مال بي منت نباشد نوشدارو و کليد مادر است براي گشودن درهاي بسته.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت چهارم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت سوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت دوم

insert_link

local_library آموزش فال قهوه - قسمت اول